Raar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hai

heb een raar gevoel in mn buik voelt als zeer warm en het voelt als er een klein kaboutertje inzit wat steeds aan het rommelen is vlinders noemen ze het ook wel soort ongie gevoel maar ook weer niet wel afscheiding steeds morgen ga ik een test halen en dan donderdag morgen testen

mijn temp was de afgelopen dagen

09 dec..............36'8......dag 18.....................links steken eipijn
    10 dec..............36'8......dag 19.............beetje trekkend gevoel zijkanten buik en onderbuik geklust
    11 dec..............36'9......dag 20.............trekkend gevoel in buik
    12 dec..............36'9......dag 21.............trekkend gevoel ...opgeblazen gevoel ....pijn rondom navel
    13 dec..............36'8......dag 22................
    14 dec..............37'0......dag 23.................last van mijn rug
    15 dec..............37'2......dag 24..................last van mn rug en erggg moe steeds
    16 dec..............37'1......dag 25..................last van mn rug en erggg moe steeds
    17 dec..............37'1......dag 26.................................................
    18 dec..............37'0......dag 27.....beetje last van hoofdpijn ...maagzuur ....en erggg moe eggwhite afscheiding
    19 dec..............36'9......dag 28.....buikpijn vannacht vanmorgen beetje afscheiding bij afvegen

rechts is het een heel warm gevoel heel raar wie weet dit of heeft dit ook

liefs kaley

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

Deel Deze Pagina