Symptonen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kalush, Feb 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Zwanger en wel of geen voortekens vooraf

1. Veel symptonen.. wist het al zonder test..

2. Geen symptonen, maar had wel een voorgevoel..

3. Dacht dat het deze ronde niet gelukt was..

4. Veel symptonen, maar toch niet zwanger..

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. heidi

heidi Actief lid

Jul 5, 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Kalush,
    Ben blij dat je het niet verkeerd opgenomen hebt!De duivels zijn vandaag gekomen dus op naar de volgende ronde!Ik ben bij de arts geweest en ik zit met griep vandaar ook zo moe en overal pijn!Die andere kwaaltjes tja soms doet het lichaam raar he!Maar we gaan met volle moed weer door!
    Moet het roken maar eens laten wie weet lukt het dan wel ooit eens!
    Toch bedankt voot je reactie!
    Groetjes Heidi

2. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    We waren niet aan 't proberen en hadden een keertje onveilig gevreeen. Dus ik dacht er absoluut niet aan dat het raak was, op een gegeven moment hoop je het wel, maar het zou wel erg toevaliig zijn als het raak zou zijn... geen echte symptomen maar heb er uiteraard ook niet heel erg op gelet. Maar toch raak, dus... de eerste keer...!
    Liefs Niki

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    We gaan voor 4e ronde ;)
    Ik ben sommige dagen de hele dag licht misselijk, lichte kramp in mijn buik,hoofdpijn, roze klonderige afscheiding (sorry voor de omschrijving haha).
    Ik weet het gewoon niet meer, me lichaam houd me vaker voor de gek.
    Ik heb altijd gewone :evil: , ook na het stoppen met de pil.
    Afgelopen :evil: was ik net 2 dagen.... terwijl ik altijd netjes 4/5 dagen ben.
    De vorige test waren 2 streepjes, een heel licht en verdween na 20 sec.....
    Wat denken jullie?

P.s Heb op dit moment ook erge krampen net of ik :evil: moet worden!!

4. Elina

Elina Actief lid

Mar 2, 2006
    184
    0
    0
    huismama
    Friesland
    Ik wist echt zeker dat ik zwanger was. Maar ja na 9 keer weet je het ook wel.

Elina

5. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Ik dacht een paar dagen voor mij NOD dat de :evil: zouden komen, had een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Normaal gesproken wordt dat dan elke dag een beetje erger totdat de :evil: komen. Nu kwam er niets.

Het trekkerige gevoel werd zelfs wat minder na verloop van een paar dagen. Wel telkens het gevoel dat er druk op mijn onderbuik stond, vooral 's avonds. Verder regelmatig licht misselijk en 's middags veel honger/eetbuien. Maar dat schreef ik toe aan de buikgriep die ik vlak ervoor had gehad.

Nog iets opvallends: ongi-klachten die ik normaal wel heb, had ik nu niet. Geen gespannen borsten, vocht vasthouden, niet uit bed kunnen komen...

Toen ging er toch wel een belletje rinkelen, al wilde ik dat voor mezelf niet toegeven.

Bij 1 dag overtijd getest (hoewel ik eigenlijk wilde wachten want ik dacht echt dat ik ongesteld zou worden) en was positief.

6. patricia24

patricia24 Actief lid

Jan 27, 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    hoi allemaal

ik ben nu 3 dagen overtijd, en heb nog steeds geen :evil: woensdag toen mijn NOD was had ik wel steken, maar ook nietecht heftig wat ik normaal wel heb. gister een test gedaan negatief shit.
    en nu heb ik helemaal geen ongi gevoel meer, alleen een zwaar gevoel in me buik. ik ga morgen weer testen, of zal dat weer te vroeg zijn???
    want ik heb verder ook geen zwangerschapsverschijnselen.

groetjes patricia

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    als je het kan Patricia zou ik no een dag of drie wachten meid, succes!!!

8. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    dat trekkerige gevoel in mijn buik had ik van de week ook s'nachts wat ik nog nooit had gevoeld en honger ook en vreetbuien. toen ik een beetje bruin/rose bloedverlies had had ik geen last van ongipijnen en geen gespannen borsten ik houd al 2 week vocht vast (kan dat zien aan mijn vingers krijg de ringen niet af :) ) en kon ook moeilijk uit bed komen, maar nu ben ik s'morgens om 7 uur klaarwakker.
    Ik had de 2de dag overtijd getest maar negatief.
    gister had ik 1 vinger die was helemaal wit en verdoofd er kwam geen bloed in en tintelde erg.
    ik test dit weekend weer.

groetjes sandra.

9. heb op het eerste gestemd.
    Ik had pijnlijke tepels (brandend precies) en vaak plassen en moe!
    En opgezwollen buik.
    langs de andere kant ook enorme ongi krampen.

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik had ook geen symptonen alleen rond de datum van mijn menstruatie wat kramperige buikpijn :D groetjes jacoba

11. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik heb ook geen symptomen eigenlijk, af en toe wat steekjes rechts en links in buik, maar wel wat druk in liezen. Verder niks.

Liefs Angela.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Ik had niet echt dat ik dacht van ik ben zwanger.
    Ik werd door me broertje van 4 aan het denken gezet we waren aan het knutselen en hij zegt ineens van jij krijgt een baby he echt vaag nou toen 2 dagen daarna toch maar getest met 4 dagen overtijd en idd me broertje had gelijk.

13. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hai Channie

Dat is helemaal vreemd dat je broertje dat zei, en ook nog gelijk had..
    Heel vaag.. maar goed misschien voelde hij dat wel zo, weet je niet.. maar mooi dat je toch zwanger bent..

Komt hier wel vaak voor dat iedereen denk niet zwanger te zijn.. en toch wel is.. leuk toch!!

Ik heb zelf een topic gehad waarin ik schreef: geen symptonen op naar ronde 4.. dat was echt mijn gevoel..
    Bij de vorige 2 keer zat ik echt in spanning dacht echt dat het wel raak kon zijn.. In de 3e ronde bijna niet geklust.. en zie daar was toch zwanger, had er helemaal geen rekening mee gehouden!

Voor een ieder die nog niet zwanger is: Succes!!
    Voor iedereen die zwanger is: Gefeliciteerd!!!

Groetjes Kalsuh

Share This Page