Pfff, even zuchten hoor Ben bekend met pds, nou dat is nu ook flink te merken..mijn buik is erg opgezet. Na het eten heb ik echt een zwaar gevoel im mijn darmen en de eerste week, kwam alles er ook gelijk weer uit Nu eet ik rijst en dat lijken me darmen beter te accepteren. Dus hier geen vaste ontlasting maar juist de andere kant... En mijn darmen gaan ook gelijk samenkrampen als ik wat gegeten heb. Wat ook weer beangstigd omdat ik dan denk dat dit me baarmoeder is.. Wat ik er mee wil? Ach wilde het gewoon even kwijt en misschien zijn er meerdere die het hebben om evt tips te delen. Of gewoon ervaringen te delen.
Ik heb al jaren last van obstipatie van de morfine maar de eerste weken van de zwangerschap kon ik juist heel erg gemakkelijk naar het toilet, dus ook wat wekere ontlasting. Ik vond het juist wel heel erg fijn Helaas sinds deze week is het weer te hard en moet ik weer Movicolon ervoor nemen anders is het net een bevalling
Ja dat is waar , dit is beter dan obstipatie . Hoef voorlopig mijn movicolon niet aan te raken maar dat je het gelijk weer verliest is ook geen pretje..maar het zou vast nog wel een keer richting de obstipatie gaan..
Hey.. ik heb precies hetzelfde ook PDS en op het moment ook iedere dag diarree en ook krampen in m'n darmen.. hoort er gewoon bij denk ik
Hier zit ik soms wel een half uur op de wc.. Zweet me een sufje, en lijk soms gewoon flauw te vallen van de krampen.. Pff..
Balen moonlight hoop dat het snel weer een beetje in balans komt! Ik heb wel een onwijs opgezette buik maar geen diarree of obstipatie het zit er een beetje tussenin (wat voor mij wel prettig is! Normaal altijd obstipatie!)
Hoop dat t gauw weer normaal is voor je! Heb zelf ook snel last can obstipatie maar gelukkig (nog) geen last van. Hier nog alles normaal
Ik heb de eerste maanden onwijze last van mijn darmen gehad. Obstipatie en diarree wisselden elkaar zowat om de dag af. Mijn buik was vreselijk opgezet en ik heb ook een aantal enorme krampaanvallen gehad. Met 15/16 weken werd het bij mij beter.