symptonen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door najma, 11 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinnieThePooh

17 jul 2008
    26
    0
    0
    @ leen1982

Nee ik slik nog steeds de pil!
    Maar ik heb nooit geen last voor mijn NOD dagen.
    Ik heb nu echt last van div. dingen
    * steken / krampen onderin in mijn buik
    * darmen zijn van streek
    * rugpijn
    * sex is NIET leuk!
    * soms misselijk

Eigenlijk ben ik met deze klachten op google gaan zoeken naar evt. buikgriep of iets dergelijks. Zodoende kwam ik op deze website en herken toch wel heel veel terug in mijzelf.
    Weet eigenlijk niet wat wijsheid is? Wachten tot het wel of niet komt of toch laten checken?

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Als je normaal maar binnen 12 dagen ongesteld moet worden dan denk ik niet dat je al kunt testen! Ik moet normaal ergens volgende week ongesteld worden (normaal een 5 dagen nog) en ik heb vandaag nog negatief getest! Terwijl ik pijn en jeuk heb aan mijn tepels, het op momenten heel warm krijg, mijn temp hoog blijft, ik echte menstruatiekrampen heb, en af en toe zelfs pijn in de onderrug en vooral s'morgens misselijk ben! En mijn darmen zijn ook niet zo als ze moeten zijn!

Er zijn zelfs veel die pas een tijdje na hun NOD positief testen! Dus als ik van jou was zou ik nog wat wachten, maar als je echt vermoed dat je zwanger bent moet je wel stoppen met je pil hoor! Ben je je pil vergeten ofzo?

3. WinnieThePooh

17 jul 2008
    26
    0
    0
    @ leen1982

Ik heb inderdaad een heel sterk vermoeden.
    Ik voel me anders dan normaal en als ik hier alles lees dan denk ik: 'dat heb ik ook, oh en dat ook'
    Je hoort wel eens dat mensen zich dingen inbeelden maar ik voel me buik echt rommelen en normaal vind ik sex fijn en nu kan ik er alleen maar om huilen.
    Maar inderdaad maar even stoppen met de pil en afwachten wat er gaat gebeuren dus?
    Ben hem geen enkele dag vergeten trouwens!

groetjes

4. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ja hoor, zeker doen! Je moet echt stoppen met je pil en afwachten...
    Hoop je er al op of waren jullie er nog niet aan toe?

5. WinnieThePooh

17 jul 2008
    26
    0
    0
    We hebben vaker over kinderen gesproken en besloten dat 2009 het jaar zou worden om aan kinderen te beginnen.
    Mocht het zo zijn dan zijn we er natuurlijk al te gelukkig mee!
    Maar het zit nog niet echt in onze planning nu...
    We wachten af maar het is moeilijk!

6. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Jaa, wachten is héél moeilijk als je zwanger wilt worden of als je vermoed dat je zwanger bent en je wilt het weten...
    Daar hebben de meesten hier problemen mee, ik ook hoor, maar meer kunnen we echt niet doen..
    Hou me op de hoogte hé meid!;)

7. WinnieThePooh

17 jul 2008
    26
    0
    0
    Dat zal ik doen!
    Het zal nog een weekje of 2 duren maar ik laat het je zeker weten!
    Bedankt he..

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou meiden zoals jullie aan mijn banner al kunnen zien ik ben zwanger jippie. Nu hopen dat alles goed mag komen, mijn lichaam hield me dus niet voor de gek en had ik het toch allemaal goed gevoeld.

9. leen1982

leen1982 Bekend lid

8 jul 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Van harte gefeliciteerd mieke1981!
    Geniet maar van dit wonder!

10. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Gefeliciteerd Mieke!

Geniet er lekker van!

Groetjes Karin

11. Mijleentjuh

11 jun 2008
    31
    0
    0
    administratief medewerkster
    ergens in overijssel
    Mieke, van harte! :thumup:

Heeft iemand advies voor mij?
    Ben op 5 mei getsopt met de pil. Sindsdien geen menstruatie meer gehad.
    Heb in mijn enthousiastme wel telkens getest.
    Ben toevallig deze week naar de huisarts geweest (voor iets anders) en heb meteen even gevraagd of ik in de periode dat ik nog niet menstrueer uberhaubt wel zwanger kan worden.
    Volgens hem niet, maar als ik ongesteld zou worden, zou ik volgens hem in theorie 2 weken ervoor al bevrucht kunnen zijn.
    Mocht terug komen als ik in november nog geen menstruatie had gehad.
    Wordt vandaag toevallig ongesteld. Achteraf rond mijn eisprong volop sex gehad..haha. :oops:
    Vanaf wanneer kan ik testen? Is dat niet 19 dagen na de mogelijke bevruchting?
    Alvast bedankt!
    Groetjes

12. nicoline78

20 jul 2008
    75
    0
    0
    Beste Mijleentjuh,

Als ik je goed begrijp, menstrueer je op dit moment? Dat zou betekenen dat je helaas niet zwanger bent, want bij een zwangerschap blijft de menstruatie uit.
    Je huisarts heeft wel gelijk dat je 14 dagen geleden dan (normaalgesproken) een eisprong hebt gehad, maar blijkbaar heeft dat geen zwangerschap tot gevolg gehad.
    Het is wel belangrijk om te weten dat je menstrueert, dat hoort immers bij een normale cyclus.

Je kunt testen vanaf 4 dagen voor je NOD (de dag van je verwachte menstruatie).

succes!

13. Mijleentjuh

11 jun 2008
    31
    0
    0
    administratief medewerkster
    ergens in overijssel
    Ja daar zit natuurlijk iets in..
    Menstruatie = niet zwanger..Maar met alle ongie-pijntjes beeld je je waarschijnlijk al snel in dat er iets meer aan de hand is. Nu ik jou antwoord zo lees, dan moet ik errug lachen om mezelf..hihi
    Toch bedankt voor de info!

Groetjes

14. kristal

kristal Lid

22 jul 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam
    he meiden
    evve een vraag, ik lees telkens eisprong enz enz..[weet wel wat het is en hoe belangerijk dus zo dom ben ik nou niet ]en elke keer testen enzo.... en dat jullie allemaal uitstippelen hoe en wanneer je het moet doen....dan denk ik van welk planeet kom ik .....ik heb de pil aan de kant gezet en wacht wanneer het raak is......voel van alles en nog wat, maar raak pas in paniek als ik 7 a 10 dagen over tijd ben .
    zou het ook wel op die manier doen maar ik zou me dood stressen of niet....
    jullie mogen ook wel grof reageren hoor

Deel Deze Pagina