Symptoom gelijkenis na min 10 dgn na nod

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Juicey, Mar 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juicey

Juicey Lid

Oct 30, 2009
    75
    0
    0
    Hey meiden,
    Ik ben 11 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test :$
    Wanneer testen jullie positief na 10 dagen of meer na je nod?
    En wat waren jullie symptomen?

Veel liefs...

2. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik teste 5 dagen na mijn nod positief.
    Maar dat was niet omdat ik daarvoor negatief teste maar gewoon helemaal niet door had dat ik over tijd was.
    Oma net in die week overleden dus ik dacht helemaal niet aan een mogelijke zwangerschap.
    Dacht de stress en verdriet en ik was wel vaker wat over tijd.
    Toen ik na 5 dagen over tijd kreeg ik wat kwaaltjes en ben ik een test gaan halen die meteen positief was.
    Heb je geen latere eisprong gehad en is je cyclus langer en test je misschien te vroeg?
    Hoop dat je gauw een mooie positieve test in je handen hebt!

3. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Hoe lang ben je al bezig en heb je een constante cyclus?
    Lees dat jullie voor het eerste kindje gaan, ontpillen kan ook zorgen voor een langere cyclus.

4. Juicey

Juicey Lid

Oct 30, 2009
    75
    0
    0
    Hey dames,

Ik heb mij totaal niet bezig gehouden met een eisprong.
    Gewoon de "4" mogelijke vruchtbare dagen in de gaten gehouden.

Mijn laatste twee ongesteldheden waren 4 dagen,
    mijn allerlaatste waren er 6 met extreem veel bloedverlies.
    Hier heb ik de dokter over gebeld en die vermoede
    dat mijn lichaam, als het ware aan het opschonen was.

Mijn eisprong heb ik nog nooit gevoeld of iets dergelijks.

Verder heb ik nu last van:
    Opgezette buik, van maatje 36 naar 38,
    ontzettend veel witte afscheiding,
    zeer pijnlijk en gevoelige tepels, ook zonder bh,
    vriendlief vind mijn tepels groter en donkerder,
    rommelende darmen, boeren, hik hebben,
    soms misselijk na koffie of eten, niet overgeven...

Naja zeg het maar...

Ontpillen geloof ik niet in ;)
    Daar ik voor ik aan de pil ging ook stipt met datum (en tijd)ongesteld ben geworden...

Liefs...

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou het nog even afwachten, maar als je erg twijfelt kunje natuurlijk je huisarts bellen voor een bloedonderzoek

6. Juicey

Juicey Lid

Oct 30, 2009
    75
    0
    0
    Hmmm, ja frustrend die huisartsen...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ontpillen geloof je niet in? Dus dit is de eerste ronde na pilstop?

Dat je de vorige keer direct regelmatig was, is helaas geen garantie dat je dat nu wel bent.

Zoek maar eens op dit forum. Talloze vrouwen die na pilstop heel lang moesten wachten op hun cyclus.Of eerst twee keurige cyckussen hadden van 28 dagen, maar daarna toch nog onregelmatig waren.

Zelfs de meeste huisartsen zullen tegen je zeggen dat je cyclus na pilstop eerst nog flink onregelmatig kan zijn.Ook de verloskundige op deze site is daarmee eens.

Dat jij niet gelooft in ontpillen, is jouw keus, maar ga er dan niet automatisch van uit dat je dus wel zwanger moet zijn en nog steeds niet positief test!

Helaas ga ik er van uit dat je cyclus op de hobbel is na het slikken van de pil en dat je nog niet zwanger bent.

Uiteraard hoop ik wel dat je gauw zwanger mag zijn en die felbegeerde positieve test in handen mag houden!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Voordat ik aan de pil ging was ik ook super regelmatig, na de pilstop was daar helaas niets meer van over :( dus dat wil echt helemaal niets zeggen, jammer genoeg..

Ik denk dat je eitje later is geweest en dat je daarom ook nog niet ongi bent. Ik zou het eventjes afwachten, een eerste cyclus kan wat langer duren. Anders over een paar dagen nog een keer testen :)

9. Juicey

Juicey Lid

Oct 30, 2009
    75
    0
    0
    Ik heb 2 regelmatige bloedingen gehad na mijn pilbloeding. Ook ga ik er zeker niet vanuit dat ik nu "automatisch" zwanger zou zijn.
    Maar de ene stopt, en is direct zwanger, de ander 'binnen 3 maanden'. Ik ga er niet vanuit, maar verhalen genoeg om te lezen ook op dit forum, dat ze pas positief testen na 14 dage, 16, enkele zelfs na 3 weken of langer.
    En daar gaat eigenlijk een beetje mijn onderwerp over.
    Wie er positief testen na een week of zelfs twee weken overtijd te zijn, en anderszijds wat zijn de symptomen?
    Goed lezen dus ;)

Flora, bedankt voor jouw informatie!
    Enig idee, met alle andere vrouwen en ervaringen,
    hoe lang je ei "verlaat" kan zijn?

Groetjes

10. Juicey

Juicey Lid

Oct 30, 2009
    75
    0
    0
    Oke, hier even een update...

Gisteren een theelepel bloed verloren, daarna niets meer.
    Alle kwaaltjes blijven gewoon hetzelfde.

Nu meen ik gelezen te hebben dat wanneer de innesteling (nog) niet heeft plaats gevonden, dat je dan negatief blijft testen. En een innesteling niet zo veel bloed veroorzaakt als die van een menstruatie.

Na een hoop rekenen, kwam ik op een theorie dat als mijn ei een week later is geweest, dat het dan weleens raak zou kunnen zijn.

Is mijn verhaal waar wat ik het gelezen over de innesteling?
    En het beetje bloedverlies wat ik had?
    Ik voel verder ook totaal geen menstruatie krampen of zo iets die ik normaliter wel zou hebben.
    Het bloedverlies kwam voor mij ook als donderslag bij heldere hemel.

Nu wil ik eigenlijk een weekje wachten om te testen.
    Als de bloeding (zoals het er nu uitziet niet) niet door gaat zetten.

Wie o wie kan er advies geven??

Alvast bedankt!

11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Waarom wil je zo graag weten hoeveel dagen je na je NOD nog positief kunt testen? Dan reken je jezelf alleen maar rijk, heb je niks aan. Denk dat je beter kunt aannemen dat je lichaam aan het ontpillen is. Hoe erg je er ook niet in gelooft, beste domper dan dat het toch echt zo is. Dat je de eerste 2 maanden perfect je menstruatie had, wil niet zeggen dat het ook zo blijft. Voor hetzelfde geldt wordt je nu het eerste half jaar helemaal niet meer ongesteld. 2e domper voor jou.
    Bedoel het echt niet lullig hoor, maar je houdt jezelf een beetje voor de gek ben ik bang

12. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Oh en nog zoiets ongeloofwaardigs: je kan er zelf voor zorgen dat je niet ongesteld wordt... Als je maar hard genoeg hoopt en denkt dat je zwanger bent ;)
    Natuurlijk hoop ik voor je dat het raak is, maar heb er een hard hoofd in

13. Lun

Lun Niet meer actief

Ik dek dat Miekoe gelijk heeft. Probeer het even los te laten om door te kunnen.
    Liefs Lun

14. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Helaas kan een verlaat ei zo laat komen als dat jou lichaam wilt.

En dan heb je ook nog het fenomeen wat "cyclus overslaan" heet.
    Ik heb dat ook eens gehad terwijl ik al jaren van de pil af was. Het enige wat ik rond nod verloor wat wat lichtbruin gepruttel.

En elke maan vlak voor nod heb ik een opgezette buik (scheeld 1 gaatje met mn broekriem), volllere boobs en steken in mijn boobs. Dusssss.... het enige wat je kunt doen is afwachten. Waarschijnlijk komt je ongi nog op gang. Ik heb ook eens 1 dag bloed verloren, toen 1,5 dagen niet en toen barstte het los. En ik ben echt al jaren van de pil af (op 6 mnd na na de bevalling)

Share This Page