Zwanger of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kimberley1603, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Hallo iedereen.

Afgelopen week was mijn vruchtbare periode. Mijn eisprong was op de 29e. Nu is het zo dat ik al de hele week last heb van menstruatie achtige krampjes in mijn onderbuik. Verder hebben mijn man en ik donderdag vrijdag en zaterdag 'geklust' dus ook op de dag van mijn eisprong. Ik heb ook last van rommelende darmen (dit zou ook mijn pds kunnen zijn) en brandende ogen af en toe, koortsachtig gevoel, mijn temperatuur is normaal iets boven de 37 en nu was hij 37.7. Verder heb ik veel last van lichte hoofdpijn en moet ik veel plassen. Dit waren zo'n beetje mijn symptomen. Afgelopen vrijdag ben ik naar de huisarts geweest omdat ik misschien dacht aan blaasontsteking of zwanger. Beide was volgens de huisarts niet het geval. Wel zag ze een heel klein beetje bloed onder de microscoop maar dit was volgens haar verwaarloosbaar. Dit zou dus van mijn eisprong kunnen zijn?? Aan de hand van dit verhaal vraag ik me af, zouden dit al symptomen kunnen zijn van innesteling of bevruchting? Ik moet pas rond de 15e ongesteld worden dus kan nog niet testen :(

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    zover voor je NOD lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat het een zwangerschap is, voor je ei weer laat... blaasonsteking kan *hier 3x moeten testen terwijl ik bijna puur bloed plaste (zo zag het er uit in ieder geval). of een gesprongen adertje.

3. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Maar de steken die ik voel zijn echt aan de zijkant van mijn onderbuik dus dat is de plek waar je eierstokken zitten.

4. manaolana

manaolana Niet meer actief

Hoe heb je je eisprong vastgesteld?

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    en je darmen ook... griepje misschien?

6. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Via Internet gewoon met zo'n test

7. manaolana

manaolana Niet meer actief

Bedoel je een ovulatietest die je via internet hebt besteld of een ovulatiecalculator? Want dat laatste is echt níet betrouwbaar want dat gaat uit van gemiddelden en kan niet in jouw lijf kijken.

8. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Een ovulatiecalculator

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.481
    5.840
    113
    Ik denk dat je nu pas rond je eisprong zit. Een ovulatiecalculator is totaal niet betrouwbaar en dat je dus je eisprong al hebt gehad is helemaal niet zeker.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dat zegt dus helemaal niets ;) dan zal het eerder een griepje zijn, of combi met je eisprong

11. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    +1, + wat Beckje zegt.

12. Kimberley1603

8 apr 2016
    64
    1
    8
    Jammer! Maar hopelijk de volgende keer beter :)

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hopelijk snel een positieve test ;) kansen zijn nog niet verkeken toch. succes!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Laatste groeispurt van je follikels waarna over een paar dagen je daadwerkelijke eisprong plaats zal gaan vinden.

Een internetcalculator gaat uit van gemiddelden en kan niet in je lichaam kijken. Andersom doet je lichaam ook echt niet wat een calculator zegt dat die moet doen.
    Je eisprong kan veel eerder of later komen dan dat een calculator aangeeft.

Je kunt dan beter ovulatietesten gebruiken. Die maken gebruik van urine afkomstig uit je lichaam en zijn daardoor vele malen nauwkeuriger.

Ik kan je alleen adviseren de komende dagen dus even flink aan de slag te gaan.

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo? Kans is levensgroot dat je dus NU pas tegen je eisprong aan zit!

Het gezellig maken met je partner moet de komende dagen toch wel lukken? Hoop ik? :p

Deel Deze Pagina