Klein beetje helderrood bloedverlies. (11 weken zwanger) Ik maak me zorgen.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kimmaikel24, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

Nov 22, 2012
    1,013
    638
    113
    #1 kimmaikel24, Jan 9, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 11, 2013
    Hallo iedereen..

sinds 2 dagen heb ik last van helderood bloed, ik heb dit alleen als ik afveeg zeg maar. in de urine zit geen bloed. ik maak me nu echt verschrikkelijk veel zorgen.. ik voel me ook al anderhalve week heel goed en ben niet meer misselijk geweest of niks. ben nu 11 weken zwanger..
    heeft hier nog iemand last van ?

groetjes kim

2. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Dag Kim ik kan er helaas niet over meespreken maar ik hoop het allerbeste voor je!!! Heb je al na de vk gebeld? Je kan vragen voor een spoed echo?

Sterkte meid en ik hoop geen slecht nieuws!!

3. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

Nov 22, 2012
    1,013
    638
    113
    Jaa ik had eergister gebeld.. maar ze zeiden tja als het mis gaat kunnen we er nu toch niks aan doen. maar ik heb er wel geen krampen bij dus ik hoop het beste maar.. ik moet morgen naar de vk. gister had ik er geen last meer van maar nu begint het weer.

4. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Wat een kl'te reactie seg! Ik duim voor je meid!!!

5. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

Nov 22, 2012
    1,013
    638
    113
    Jaa dat vond ik ook al. vooral omdat ik al eens een miskraam heb gehad.. begin steeds meer te twijfelen of ik niet beter naar een gynecoloog had moeten gaan..

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Wat raar dat ze je niet even geruststellen met een echo.
    Het lijkt mij toch een kleine moeite om even te kijken.
    Misschien is er alleen een adertje gesprongen of zit er een klein stolseltje en maak je je nu voor niks druk.
    Misschien toch nog een keer bellen?

7. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Helemaal mee eens!!! Probeer eens een andere meid!!

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Jeetje, dat vind ik niet echt normaal nee. Zou ook eens kijken voor een andere.
    Sterkte en duim voor een goede afloop!

9. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

Nov 22, 2012
    1,013
    638
    113
    hmm jaa. ik had de nightcare eens geprobeerd maar die vertellen me hetzelfde.. dat het ook een gesprongen adertje kan zijn.. maar dat ik morgen de huisarts moet bellen voor een urineonderzoek omdat het ook een blaasontsteking kan zijn.. omdat het echt heel licht rood bloed is. ze zei dat ik me pas echt zorgen moest maken als ik echt veel ga bloeden. en tot nu toe het ik het echt alleen met afvegen in de urine zit niks.. dus hoop maar dat morgen alles goed is bij de vk.

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36
    Bah wat naar dat je vk zo reageert! Mijn hond was gister in mijn buik gesprongen en mijn vk stond er letterlijk op dat ik even hartje kwam luisteren, gewoon om me goed gerust te stellen terwijl ik haar ook op haar woord geloofde toen ze zei dat mijn kindje niets overkomen kon zijn door de sprong aangezien die nog te diep en half achter mijn schaambot verstopt zit.. Dus een heel wat vriendelijkere reactie dan die van jou!! Ik had er echt gewoon op gestaan dat ik een echo kreeg oid.. Niet dat ik denk dat het mis is bij jou hoor, maar die stress is ook allesbehalve goed voor jou en je kleintje.. En tuurlijk, als het mis is kunnen ze er weinig aan veranderen maar dan weet je dat denk ik liever vandaag dan morgen. Succes ermee meid en wel aangeven dat je deze manier van doen allesbehalve prettig vind. Daarnaast hebben ze niet eens te zeuren want zijn voor hun alleen maar extra inkomsten ;)

11. kimmaikel24

kimmaikel24 Fanatiek lid

Nov 22, 2012
    1,013
    638
    113
    oeeh gelukkig dat alles goed was bij jou !!
    jaa dat vind ik nou ook.. dan wil ik het ook liever gewoon meteen weten.. en als alles goed is nou dan ben ik gerust gesteld..
    ik zeg er morgen ook zeker wat van en zal het zeker overwegen om naar een andere vk te gaan..

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    misschien twee vruchtjes een vanaf gevallen
    wat een rare reactie zou morgen nog x bellen

13. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,715
    0
    36

Vast niet, met 9 weken zwangerschap heb je dan echt wel heftiger bloedverlies en krampen..

14. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,148
    3
    38
    Drenthe
    Jeetje meid ben er niet bekend mee, maar vind het een rare en koele reactie van de vk zeker omdat het helderrood is, ik zal inderdaad misschien ook op zoek gaan naar een ander, het is heel belangrijk dat je je op je gemak voelt bij een vk, en dat ze je wel serieus nemen!

bij mij is altijd gezegd: bij helderrood bloedverlies altijd bellen! En elke afspraak werd weer gezegd: als er iets is: bellen we hebben liever dat je komt voor niks als dat je te laat bent en er is wel iets..

15. Dooo88

Dooo88 Bekend lid

Oct 19, 2012
    856
    0
    0
    Hoe gaat het nou met je meis?

16. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

hopelijk mag je vandaag snel heen, en ben je uit je onzekerheid. en krijg je goed nieuws.

sterkte vandaag!

17. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

Aug 9, 2012
    1,908
    502
    113
    Female
    Ik heb hetzelfde gehad, met zelfs een rode gloed in de urine!
    Ik was ook vreselijk bang dat het mis was.
    Achteraf bleek dat ik m'n plas veel te lang op hield (tenminste, dat denk ik zelf). Met beebje is alles oké en nu ik plas wanneer ik moet, bloed ik ook niet meer.

P.s dan heb ik het wel over, om 3 uur 's nachts heel nodig moeten plassen en dan in bed blijven liggen tot de wekker gaat!

18. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Hoe is het nu?

19. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    oei daar zou ik ook erg van schrikken, maar zo te lezen hoeft het niks ergs te zijn.. hoop voor je dat alles goed zit
    rare reactie van de vk, ik zou zelf graag even een tussendoor echo krijgen om te zien of de kleine uk het goed maakt daarbinnen

20. rhea karels

rhea karels Actief lid

May 16, 2012
    287
    0
    0
    Ik heb het ook gehad vanaf weer 5 tot week 11 ongeveer. Wel tussendoor geen bloed en dan weer wel. Ik mocht wel gelijk komen voor een echo en alles was goed! Het was ook helderrood en alleen bij het afvegen. Ik hoop voor je dat je ook even langs mag komen voor een echo!

Share This Page