Hallo. Ik zit op dag 22 en van de week Was ik erg prikkelbaarder. ik kon boos worden om de kleinste dingen en ik vloekte schelde opeens veel meer. Ook had ik dese week opeens last van maagzuur en misselijk. vandaag ook opeens staan kokhalzen. Maar het raarste en sorry als ik onduidelijk ben maar kan het niet omschrijven. Een hele rare gevoel in mijn buik. Alsof er iets op staat. geen pijn of iets maar ik weet het echt niet hoe ik het moet omschrijven. alsof mijn maag leeg is. Ik weet het echt niet. Herkent iemand dit? Ik hoor het graag. Ik wordthier wel een beetje gek van haha
Het kan allemaal, maar ik denk persoonlijk dat het allemaal nog wat vroeg is... Volgens mij is het nu een dag of 5 geleden dat jij je eisprong hebt gehad. Het zou natuurlijk kunnen, maar zoals ik al zei; vroeg.
Ja dat snap ik. Ik ga er ook absoluut niet vanuit. naar de 7 maanden die.ik nu gestopt ben heb ik dit nog niet gevoeld. het is een beetje kriebelige in mijn buik zoiets ik kan het even niet anders noemen.
Wat spannend ook zo raar gevoel ij je buik war je niet kan plaatsen!? Op welke dag zit en hoelang id je cyclus?
Oh wat erg he, als je gaat opletten op allerlei symptomen! Ik denk alleen dat het erg vroeg in je cyclus is om dit als symptoom te zien. Je moet echt nog even afwachten meid!
Het kan natuurlijk en ik hoop het ook voor je, maar hou wel in gedachte dat er een virus rond gaat van de buik griep. Ik hoop dat je zwanger bent!
Wacht nog rustig af; die symptomen kunnen vanalles zijn; meeste vrouwen kwijgen pas kwaaltjes na de nod.
Ja dat weet ik. Maar sommige zijn ook gevoel ervoor. Ik ken eentje die had al voor der nod kwaaltjes en iedereen zei ook dat het niet kon en toch is ze zwanger. Maar dat zijn de uitzonderingen. Ik merk wel dat ik rare dingen doen. Als een mes pakte terwijl niet eens nodig heb en mijn glas bij de kapstok willen neerzetten ipv de keuken. met schoonmaken de rode doek over de blauwe bak ipv de rode. Doe ik ook nooit.
Ik snap het helemaal. Ik probeer je alleen voorzichtig te zeggen dat het niks hoeft te betekenen; veel meiden hier rekenen zich al rijk bij wat symptomen en dan zijn ze zo teleursgesteld als het niks blijkt te zijn. Ik duim voor je dat het voortekenen zijn maar ga nog maar nergens vanuit
Nee precies dat weet ik. Ik het de afgelopen maandjes ook gehad op de laatste maand na. Toen wachten ik ook netjes op mijn menstruatie. Maar goed je houdt altijd wel een kleine teleurstelling over hoor. Maar komt goed. Ik snap je.
Ik had afgelopen maand ook dat rare gevoel in mn buik... Ben ook maar 1 dag ongesteld geweest, met negatieve testen. Dus ik weet het ook niet meer, ik dacht het ook echt!