Hallo meiden, Even een vraagje..kan ik zwanger zijn? Ik zal het even kort uitleggen. Mijn man en ik hebben sex gehad maar voor het zingen de kerk uit, condoom om en weer verder. Nu heb ik na mijn bevalling (4 maanden geleden) nog geen menstruatie gehad. Ik ben nu ongeveer 4 weken geleden gestopt met de borstvoeding en bij mij eerste kindje werd ik na het stoppen van de borstvoeding precies 4 weken later ongesteld. Feiten nu: 4 weken na stoppen borstvoeding 2 weken na stoppen borstvoeding 1 keer een heel klein beetje bloed op het wc papiertje 4 weken ( nu dus ) na het stoppen van de borstvoeding gister een beetje bloed bij het afvegen en last van menstruatiekrampen maar nog geen menstr Kan ik zwanger zijn? Kans is natuurlijk klein..maar zou hrt kunnen? Ik zou niet eerder kunnen testen dan woensdag dus vandaar mijn vraag hier..wat denken jullie?
ja... dat zou kunnen... Je bent na je bevalling extra vruchtbaar voor een aantal maanden. Althans dat heb ik me laten vertellen...
Vraagje. Ik ben op 4 oktober bewust gestopt met de pil, dus niet zoals normaal doorgegaan met de pil( na de stopweek ) en foliumzuur gaan slikken. Op 4 november menstruatie gehad tot 8 november. In de week tot 20 november veel zin gehad en voorafgaand lekker bijgeklust. Daarna geen tot weinig zin gehad. Had daarna steekjes in de buik links en rechts, zo nu en dan hoofdpijn en uitscheiding. Tot nu toe nog geen menstruatie gehad. Ben de laatste twee weken moe, zo nu en dan steekjes. Vanmorgen wat misselijk en verder geen uitscheiding of iets wat op een komende menstruatie kan wijzen. Wat denken jullie?
Als je net ben gestopt met de pil kan je lijf je aardig voor de gek houden weet ik inmiddels uit ervaring... Dat kan een aantal maanden duren voordat dat weer 'normaal' is...
Nou meiske80, blijkt dat ik toch zwanger ben. Twee testjes gedaan en beide zwaar positief. Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Merk nu wel dat er iets anders is. Last van mijn buik en weinig eetlust. En dat met oud en nieuw! Daarnaast emotioneler dan normaal, maar niet te. Moe. Half januari onze eerste echo. We zijn benieuwd.