dames een vraagje van nog een ongeduldige wannabe-mama: ik zit vandaag op dag 25 van de cyclus, daarnet een negatieve test gedaan (logisch, want veel te vroeg), maar kheb zo enkele "symptomen" denk ik. behalve moe, soms last van mijn maag, boeren, en soms wat krampen in de buik, heb ik daarnet ook een bizarre ervaring gehad met mijn borst... Als ik er op duw (misschien wel harder dan gewoon even aankomen), kwamen er druppels vocht uit.. enkele doorzichtige, maar ook enkele witte druppels... Ze doen ook pijn aan de zijkant. Zou dit een symptoom kunnen zijn of duw ik gewoon zo hard ? maar dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk... Bedankt !
tsja het zou kunnen, maar kan ook een aankomende ongi zijn...deze geven namelijk vaak dezelfde klachten.... ben je al lang gestopt met de pil of niet? gr syl
je lichaam doet rare dingen met je, wat jij met je borst heb heb ik ook gehad en ben toen naar de dokter gegaan, was toen net van de pil, zijn bevindingen waren dat het komt door je hormoon veranderingen en bij de ene is het sneller dan ij de ander. Ben nu bijna 9 weken zwanger en heb geen last van lekkende boobs dat is iets voor in het laatste trimester. Dus ik denk gewoon dat je hormoonhuishouding van slag is