symptoom

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bianca hofstad, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik heb sinds vandaag blauwe aders op mijn borsten die erg zichtbaar zijn en normaal volgens mij nooit.
    kan dit een symptoom zijn van een zwangerschap of een menstruatie.
    heb vandaag wel wat last van bruinverlies gehad. maar dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook.

alvast bedankt

2. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    en verder voel ik me goed. normaal heb ik altijd buikpijn en hoofdpijn als ik mijn menstruatie moet krijgen, maar heb dit nu niet. kan nog wel komen. ik voel me goed.
    heb wel het idee dat ik zwanger ben. heb de eerste 12 dagen na mijn eisprong wel allemaal steken gehad in mijn buik. leek wel een innesteling. was toen ook erg misselijk en brandend maagzuur.
    dit heb ik nu ook.
    maar heb wel beetje griep gehad.
    maar veel last van kokhalzen, maar dit kan ook van de slijm dit vastzit in mijn keel komen.
    gister had ik ook veel last van brandend maagzuur moest steeds iets eten anders kwam het weer. lijkt ook of mijn tepels wat donkerder zijn geworden. had vorige week ook last van steken in mijn borsten aan de buitenkant. bij het bruin bloedverlies zat ook een beetje licht roze slijm.

kunnen dit ook symptomen zijn van een komende menstruatie

3. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    heb nu wel een zeurende pijn rondom mijn navel. beetje stekerig.

ik maak me niet meer druk ik zie het wel. ik merk wel dat ik er na mijn missed arbortion niet meer zoveel mee bezig ben met babys en zo. ik wacht wel af en zie het allemaal wel.
    sorry voor het lange verhaal.

bedankt voor jullie eventuele antwoorden

groetjes

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Die beginnende zwangerschapssymptomen lijken zoveel op menstruatieklachten, dan het niet te zeggen is if het met zwangertschap te maken heeft of dat het toch om menstruatie gaat. Gewoon nog even afwachten dan testen. Veel succes en ik hoop voor je dat het raak is!

5. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    blauwe ader was bij mij heel duidelijk en vond het ook heel vreemd... en is bij mij dus een zwangerschapssymptoom en bij mijn vorige zwangerschap ook! gewoon lekker testen!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik zou zeggen ga testen want je bent 1 dag overtijd!

7. marjelleke

10 sep 2006
    81
    0
    0
    Noord Brabant
    Inderdaad gewoon snel gaan testen, dan weet je het zeker. Ieder lichaam is tenslotte ook weer anders, dus ik kan je vanaf hier niet vertellen of je wel of niet zwanger bent. Laat je de uitslag wel nog ff weten? Zal voor je duimen!

8. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    heb vandaag test gedaan was negatief. met predictor.
    wel wat bruin verlies gehad al 2 dagen. vandaag ook wat licht rood bloed. effe wachten of het doorzet en anders volgende week maar weer eens testen, maar ik verwacht dat ik gewoon ongie ga worden hoor.
    ondanks dat ik me niet zo voel maar ja.
    bedankt voor jullie antwoorden en ik laat wel weten of het is doorgezet

groetjes bianca

marjelleke waar uit brabant kom jij vandaan

Deel Deze Pagina