Even men 'verhaal' met jullie delen. Mijn NOD was 31 dec 2014. Nu heb ik al 4 dagen dat ik wat bruin afveeg, gisteren drupje rood, vandaag weer heel licht bruin (sorry voor de details). Mijn borsten zijn echt zooo pijnlijk, heb ik nooit eerder ervaren. Had de afgelopen week echt ongi krampen dus ik dacht ongesteld te worden...niet dus... Tijdens mijn vorige cyclussen kwamen mijn regels echt gelijk aanzetten maar dit houdt nu al 4 dagen aan... Ik ga er morgen sowieso een testje tegenaan gooien maar wie herkent dit ook? Groetjes Katrien
Ik heb dit wel vaker gehoord bij mensen die zwanger zijn, dus ik hoop op het goede voor je! Helaas kan het ook gewoon een aankomende menstruatie zijn.. Ik ga voor je duimen!
Hey meiden, Bedankt voor de reactie. Ik begrijp het zelf allemaal niet zo goed Ik hou jullie iig op de hoogte
Ik had dat bij onze dochter, vanaf 11 dpo en borsten een dag of wat later. Heb goede hoop voor je! Spannend hoor!
G morgen dames Heb net getest. krijg hem niet goed op foto maar ik heb een mini tuur testje denk ik... Bekijk bijlage 436702
Heb men ei deze maand niet echt goed gevonden, wel ovu-testje gedaan maar had niet echt een knaller ( zo een 14 dagen geleden), NOD was 31 december
Ik ken dit soort testen helemaal niet dus weet ook niet goed of dit nu een positieve of negatieve is..! Succes in ieder geval, TO!
Hmm ik zie hem niet echt... Zeker voor een paar dagen overtijd had hij denk ik iets minder tuur moeten zijn denk ik. Wellicht heb je deZe maand geen of geen goede eisprong gehad (griepje?) en daarom ook een andere menstruatie? Maar hoop met je mee voor een duidelijkere test hoor succes
Ik vind het moeilijk te zien, Als 31 dec je nod zou zijn dan had hij denk ik wel beter zichtbaar moeten zijn. Heb je de foto al in negatief gezet? Dan zie je het soms iets makkelijker
Hey meiden Ik ben inderdaad ziek geweest deze maand. En ondertussen zijn ook de russen aangekomen dus gaan we verder naar ronde 7. tnx voor jullie reactie allemaal!