Hallo Ik had 1 jan me NOD en had wel ongie klachten tot nu toe nog geen ongie maar wel vage anderen klachte.Zoals verschrikkelijke jeuk een me tepels en borsten en tenslotte overal word gek van gevoelige tepels.Vaker peopen maar wel moeilijker,spierpijnig gevoel in me onder rug en bij me schaambodje.had paar dagen trug ook pijn in me linker zij stekig gevoel trok naar me schaambodje was dag later weg en ik werd onpasserlijk van frietpan lucht.ik moet geen koffie meer terwijl ik best koffie leut was En ben melk verslaaft en moe ik ga straks een test halen en morgen vroeg testen maar durf niet zitten in ronde 10 nu wat denken jullie groetjes carola
ja wel heb 3 jan test van etos gebruikt maar die gaf een witte 2 de treep aan dus vandaar ik nu wacht zo lang als ik kan ga nu anderen test pakken want etos was bij mijn dochter ook negatief en was 6 weken zwanger ben wel zenuwachtig hihi
begrijp dat je zenuwachtig bent. Persoonlijk vind ik de testen van Etos niks maar ja. Probeer een ander merk. Heb je het geduld wel om zo lang te wachten
ja testen van etos ben ik ook niet weg van maar me vriend nam hem mee ik ga heb straks halen een test en morgen vroeg testen denk ik hihi
koop trekpleistertest goedkoop en heel gevoelig bij heeft het in ieder geval gewerkt! 20sec had ik in een potje gedaan good luck
Die van de DA eigen merk is ook oke..had zondagochtend een posi-test in mijn handen en was 3 dagen over tijd duss die doet het ook goed! xxx
hmmmz nog steeds geen ongie te bekenne moet nu van de dokter over 1 a 2 weken weer test doen heb ook een vk gebelt en die zei ook over 1 week weer testen