Hoi iedereen, ik ben Jessy 20 jaar . en ik voel me dus zwanger, heel raar maar het is egt zo, het hele weekend heb ik mij ellendig gevoeld, ik was erg misselijk en krampachtige zwaar gevoel in me buik, dat zware gevoel heb ik nog steeds, ik eet dingen die ik niet zomaar zou eten, veel snoepen, gevoelige borsten, met namen de tepels, de tepels worden ook wat groter en iets donkerder van kleur, ik heb vanmiddag een test gedaan, maar aangezien ik in April de laatste prik pil heb laten zetten door de dokter voel ik me nu anders, al die tijd dat ik aan de pril pil ben geweest heb ik altijd wel wat bloedverlies gehad wat vaak donker van kleur was, maar dit is nu steeds lichter aan het worden. maar de test die ik vanmiddag heb gedaan gaf 2 streepjes aan, 1 duidelijke streep bij de C & een heel, maar dan ook egt een heel licht soort van wittig streepje aan de kant van T. wat ook later weer weg trok.K heb er helaas geen foto van. maar wie kan mij helpen??!!
ik herken die symptomen wel, heb hier hetzelfde probleem ik had donderdag een test met een licht streepje en daarna negatieve testen maar ik heb geen verstand van de prikpil en wat dat met je lichaam doet dus ik kan niet zeggen of het iets betekent ofniet en dat streepje die wegtrekt hoeft niks te betekenen, kan ook een indroogstreepje zijn die even tijdelijk zichtbaar word ofzo
Dankjewel voor je reactie!, Stiekem hoop ik op een positief resultaat! Ik hou je op de hoogte!. Groetjes & succes