Weer zwanger worden (en naar gyn) na miskramen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pioen, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb inmiddels twee miskramen achter de rug. Gelukkig wel een gezonde dochter van 2 jaar. Nu mag ik morgen naar de gyn om verdere onderzoeken te doen, wellicht kunnen ze wat vinden waardoor het vruchtje niet blijft zitten.
    Zwanger worden is geen probleem, maar dan.. Met een week of 5 stopt het.

Hoe is jullie ervaring met zwanger worden (en blijven!) na een miskraam?

En de ervaringen met onderzoeken bij de gyn? Wat gaat ie de eerste keer doen als je komt?

Alvast hartelijk bedankt,

Vriendelijke groetjes,

M.

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Wat vreselijk vervelend voor je! Wat maakt het je onzeker he!
    De gyn zal ws eerst voorstellen je bloed te controleren (en event. van je partner als je ook het chromosonen onderzoek wilt doen).
    Hier kwam er niets uit de onderzoeken en raakte ik 5mnden daarna zwanger van een prachtige gezonde dochter (even wat goede moed)!
    Succes!

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meid

wat ontzettend balen zeg.
    Ik heb 2 ma gehad, 1 met ruim 9 weken en 1 met ruim 11 weken, met de vruchtjes was niks mis.
    Wij kozen ervoor om het nog 1 keer te proberen en dan onderzoeken te doen, toen raakte ik zwanger van mijn dochter wat dus gelukkig goed is gegaan.
    Nu zijn we bezig voor een 2e, en meteen de eerste keer is het alweer misgegaan, heb mezelf voorgenomen, dat mocht het weer vaker gebeuren, ik na 3x pas weer onderzoeken laat doen.

Wij hebben het er toen wel met de gyn over gehad, maar die gaf aan, dat er meestal niks uit de onderzoeken komt, en als dat wel zo is dat er vak niks aan te doen is.
    Of dit zo is weet ik uiterard niet.

ik wens je iig veel suc6!

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Dankjulliewel, ik ben vandaag geweest. Ook bloedonderzoek wordt er gedaan bij ons allebei. Aangezien ik altijd bloed verlies na mijn ei, wat aanhoudt tot aan de menstruatie, denkt de gyn aan een progesteron tekort. Moet nu ovulatietesten doen en cyclus bijhouden.
    1 week na postieve test moet ik bloed prikken en dan drie dagen daarna weer, om te kijken wat de progesteronwaardes zijn.

Nu heb ik er vanmiddag 1 gedaan.. en knalpositief! Of zou het nog komen door de zwangerschapshormonen? Dan kan ie toch ook positief uitslaan?
    Ik zal morgen eens een zw.test doen, kijken of die nog positief is..;)

Deel Deze Pagina