-beurs gevoel in de borsten -misselijk met vlagen -hoofdpijn -duizelig -koud -verkouden -moe -rommelende darmen -menstruatie krampjes maar net anders, heb ik normaal alleen als ik ook echt bloedverlies heb -hoge temp -leeg gevoel in me maag (honger gevoel) tewijl ik net gegeten heb net heeel licht posi getest met kruidvat 2 voor 5 euro maar we wachten af
Een licht positieve test is toch mooi! Gefeliciteerd!! Ik heb precies dezelfde symptomen en ik heb a.s. woensdag/donderdag mijn nod. Ik wil ook niet eerder testen dan donderdag. Het is bij ons de eerste ronde direct na het stoppen met de pil. De symptomen kunnen bij ook van het ontpillen zijn. Dat er wat aan zit te komen merk ik wel want ik krijg dan altijd wat puistjes (heeeel irritant). Dus ik ben benieuwd!
er komen nog een paar symtomen bij -ochtend misselijk een beetje -vaaaak plassen -moe zijn maar niet kunnen slapen -vroeg wakker -bij onverwachtse bewegingen of draaien in bed flinke steek bij me lies/en baarmoeder ik had vanmorgen on moeten worden in heb altijd dat me temp zakt en dan gelijk rood en kramp ik heb nu niets en geen gevoel dat het komt en me temp is nog mooi hoog IK HOOP HET ZO !!!
de symptomen herken ik! Test durf ik niets over te zeggen, idd later vd week nog een keer proberen, maar de symptomen zouden zo van mij kunnen zijn! hihi
Staartje, jammer dat je ongi geworden bent! Maar ik lees nu je onderschrift, en zou je niet als een razende naar een andere gyn gaan?!!!!!!!!!!
de gyn wil ons niet helpen ze verklaart ons voor gek en zecht dat ik er nog niet klaar voor ben om zwanger te worden maar een kleintje is het enige dat nog onbreekt in ons leven dat is toch niet te geloven dat een dokter dat zegt !!!!!!!!!
Is die vrouw niet goed wijs ofzo??? Ohh ik ziet hier met kippenvel dit te lezen! Maar je gaat toch wel naar een andere gyn? en heb je dit aangegeven dat die vrouw dit zijn tegen haar meedere of iets??? Maar lees nu net ergens dat je nog aan testen? Ik dacht dat je ongi geworden was..