opgeblazen gevoel?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kiss87, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Hey meiden,

Ik zit in de laatste week voor nod.. een rot week!
    6 dagen na mn ei voelde ik een hele felle steek in mijn buik, moest het echt ff weg zuchten.

Nu lijken mijn darmen helemaal in de war, heb vanmorgen nog ontlasting gehad, maar ik heb een onwijs opgeblazen gevoel! 8) en dit ken ik helemaal niet! Ja soms, vlak na het eten.. maar heb om half 6 voor het laatst gegeten en het is nu 11 uur savonds ;).

En dat opgeblazen gevoel doet gewoon zeer, echt een zeurderig gevoel in mn onderbuik, en de pijn is tot onder mijn borsten waardoor het ook weer op mijn maag drukt en dat maakt mij zo misselijk!

Kan iemand zich dit misschien herinneren die nu zwanger is? :(

(ik weet het, afwachten, volgende week een testje wagen, maar ben gewoon nieuwsgierig, mn buikje doet auw!)

Ik hoop op reacties...

liefs

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ja hoor, hier eentje.. vandaar dat veel vrouwen ook last hebben van winderigheid tijdens de eerste weken van hun zwangerschap.. door dat opgeblazen gevoel..:)

Spannend, maar nog even afwachten.. Succes!

liefs,
    mamaT

3. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Mamat, bedankt voor je snelle reactie, en gefeliciteerd leuk hoor!!!

Maar had jij dat gevoel ook een week voor nod dan?

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik had er ook last van idd. Winderigheid en diaree en daarna weer goed verstopt. Dit heeft aangehouden tot week 14 ongeveer. Ik kreeg het ook ongeveer een week voor me NOD.

Ik hoop voor je dat het bij jouw ook een teken van zwangerschap is

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Yep, dat was voor mij toch wel een teken dat ik zwanger zou kunnen zijn.. liep de hele tijd windjes te laten... bahhh.. Had ook veel last van opboeren voor NOD.

liefs,
    mamaT

6. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou heel erg bedankt voor jullie reacties..
    Ik hoop dat de week snel voorbij is en ik jullie goed nieuws kan vertellen..

Maar ja, ik zal afwachten

x

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Kiss87 ik ben benieuwd naar je uitkomst!?

Ik heb ook sinds een paar dagen een opgeblazen gevoel en een brok in m'n keel. Ik voel gerommel en lijkt of ik mijn buik niet meer in kan houden. Heb ik nooit, maar goed kan het me ook inbeelden. Ik be afgelopen maandag geklust en woensdag op donderdag een eisprong gevoeld. Dus de kalender geeft aan dat het mogelijk is, maar zo kort erna al zulk raar gevoel? Is toch onmogelijk!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Achteraf gekeken had ik dit ook vanaf een week voor NOD. Soms echt vreselijk pijnlijk. Standaart elke avond eigenlijk hihi.
    Heb er nu nog steeds last van, wordt er snachts zelfs wakker van omdat het zon zeer doet. Merk wel dat het nu minder begint te worden..

9. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Nou hier nog geen nieuws, ben 2 dagen overtijd en helaas gisteren negatief getest.
    Dat opgeblazen gevoel heb ik savonds nog!

10. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    @kizz87 : erg he dat wachten in onzekerheid, hopelijk mag het voor jullie raak zijn!!! ik duim in alle geval voor jullie mee!!

wij zijn ondertussen twee jaar bezig , nu in derde ronde met clomid en pregnyl. binnen twee dagen NOD . voel me ook raar de laatste dagen heb erg pijnlijke borsten heb ik anders ook wel maar nu is het precies erger dan anders krijg ook af en toe steken in mijn borsten en ze staan zo gespannen heb ook al enkele dagen last van diarree en dan weer een dag krampen en niet naar het toilet kunnen gaan. voel me deze keer precies echt anders dan anders hoop dat het deze keer eens geen verbeelding is en dat ik binnen twee dagen eindelijk die langverwachte tweede streep eens ga zien!!

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Op hoop van zegen dan maar dames!

Vanmorgen werd ik in mijn slaap wakker met behoorlijk buikpijn. Voelde alsof ik ongesteld moest worden, maar even daarna trok het weg. Erg veel gerommel..maar goed kan ook ineens opvallen, omdat ik het wil voelen:(;)

12. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    #12 faith and hope, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    Hallo

Hier het zelfde verhaal vanaf vorige week donderdag ben ik al met vlagen misselijk. Ook zijn mijn darmen flink aan het rommelen en is mijn buik vreselijk opgezet. Verder regelmatig hoofdpijn maar geen last van mijn borsten. Dit had ik met de 1e zwangerschap wel.
    Ik ben nu 2 dagen overtijd vanuit gaande van een cyclus van 28. helaas ben ik altijd onregelmatig dus ik wacht maar af.
    Morgenochtend wil ik weer gaan testen

succes allemaal

o ja ik zie regelmatig dubbel en van het weekend ben ik midden in de nacht wakker geworden en toen draaide de gehele kamer (doodeng)
    iemand hier ook last van gehad bij een zwangerschap?

13. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Oh he, blij jullie gevonden te hebben.
    Ik had de moed al bijna opgegeven dat er iemand met de zelfde kwaaltjes zou zijn.

Ik had dus ma-di-woe een posi ovutest en donderdag avond begon ik lichtjes last van mijn buik te krijgen. Dat heeft doorgezet en in de dagen erna heb ik wat steken/duwtjes gevoelt links in mijn buik.
    Steken heb ik niet meer, maar de buikpijn is er nog steeds.
    Ik had ma-di of woe ongesteld moeten worden en ben dat nog niet en heb nog geen aanwijzingen (ballon) dat dat er aan zit te komen.
    De buikpijn die ik nu alweer 2 weken heb, is een soort van knellend gevoel ofzo. Alsof er iemand aan de binnenkant tegen mijn buik staat te leunen. Ik hoef als ik zit de knoop van mijn broek ook niet dicht te doen, want dat voelt een soort van afgekneld.
    Soms voelt het bij inderdaad ook van onderbuik totaan onder mijn borsten.

Ik heb ook al 2 weken last van dunnere poep (sorry voor de onsmakkelijkheid). Ik kan rustig 1 tot 5 keer per dag. De ene keer net water, maar vaker gewoon vast maar wel dun.

Ik ben dus overtijd. 3 of 5 dagen.
    Gisteren avond een 2v5 test gedaan, niets op te zien.

Ik weet dus nog helemaal niets.
    Voel me niet tiptop in orde, ben nog niet ongesteld en het ziet er ook niet naar uit dat dat in aantocht is, maar ben ook niet zwanger.
    Tja....ik weet even niet wat ik hiermee aan moet.

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Tinkywinky...lastig hoor. Tis denk even afwachten en ik begrijp natuurlijk dat dat natuurlijk erg moeilijk is! Succes:)

15. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hier vanochtend een negatieve test, nog geen ongesteldheid maar wel ineens last van de zijkant van mijn borsten. Dit had ik bij de 1e ook!!
    Wat een onzekerheid, zeg pfff

16. tinkywinky

tinkywinky Actief lid

10 sep 2009
    303
    0
    0
    NULL
    Oh hou op schei uit, ja zeg!!!

Inmiddels alweer 6 dagen overtijd, nog steeds niet ongesteld.
    Vanmorgen had ik bij het afvegen een kloddertje slijm met daarin een speldenknopje bloed.
    Ik al helemaal blij want ik dacht, eindelijk duidelijkheid, ik wordt ongesteld......maar sindsdien niets meer gespot.
    Ofwel, ik ben er nu nog niets wijzer van.

Blijf dus nog steeds zitten met de vraag, wat is er aan de hand, wat te doen?

Deel Deze Pagina