Hai meiden, Ik heb volgens mijn temp en ovutesten vorig weekend mijn ei gehad. Nu ben ik sinds donderdag erg misselijk en heb net overgegeven. Ook ben ik erg moe; lig 's avonds rond 22 uur op bed, terwijl ik normaal pas om middernacht ga slapen. Heb het idee alsof ik lucifertjes nodig heb om overdag mijn ogen open te houden Daarom de vraag of er iemand van jullie weet en/of ervaring heeft met bovenstaand nadat je 1 week daarvoor je ei had....
Gelukkig maar dat ik niet de enige ben....snap wel dat het natuurlijk niet wil zeggen dat ik ook zwanger ben, maar iemand die het ook heeft gehad is wel fijn om te horen. Vriendjelief vond dat ik gister al een test moest doen Nadat ik hem uitgelegd had dat dat zonde is van het geld omdat die waarschijnlijk toch nog niet positief is op 7dpo heb ik hem gelukkig kunnen overtuigen om volgend weekend te testen Mannen....
Alles kan natuurlijk, maar eigenlijk zou je HCG nu nog niet zo hoog moeten zijn dat je er al last van hebt. Het is vaak toch moeilijk te zeggen waar iets vandaan komt, ik had zelf ook (achteraf gezien) ongeveer een week na bevruchting ook veel minder eetlust etc...maar of dat nou al van de zwangerschap kwam, tsja...Succes met afwachten!
Volgens mij zegt het niet zoveel. Wist je dat er ook een vervelend buikgriep-virus rondgaat? Ik ben echt wel van mijn zw-misselijkheid af, maar heb vorige week toch weer heerlijk boven de pot mogen hangen. Vriend was tegelijkertijd ook ziek, en kleine jongen had het een paar dagen eerder. En zij zijn écht niet zwanger Ik hoop voor je dat het raak is hoor, maar leid niet te veel af uit dit soort signaaltjes en kwaaltjes.
Vaak ben je na je ei ziekig van je progestron hormoon. Bij eventuele bevruchting is dit namelijk heel hoog. Na een dag of 7 komt het HCG hormoon om de hoek kijken. In het begin lijken deze verschijnselen vreselijk op elkaar! Gewoon hoop houden, hihi, inderdaad mannen snappen dat niet!
Zoals jullie vast gezien hebben ben ik nog 'steeds' niet ongesteld geweest na het stoppen met de pil Ik ben dus ook héeeeeeeeeeel erg happy als ik gewoon ongesteld wordt hoor ipv zwanger Het 'feestje' zal iets minder groot zijn dan als we posi testen, maar we maken erg toch wel een iets kleiner feestje van als ik ongi word volgend weekend