Als ik zo rondlees op dit forum kan ik bijna helemaal niet wachten om zwanger te zijn. Ik kan maandag testen of ik zwanger ben. Ben al heel lang (lees meer dan 2 jaar) gestopt met de pil. Mijn man en ik hebben het vaak veilig gedaan eerder, maar deze maand zijn we er helemaal voor gegaan en hebben vaak gevreeen. Ik heb nu last van steken in mijn buik, misselijkheid (komt de hele dag in vlagen), vaak moeten plassen, pijnlijke borsten (al heb ik dat ook als ik ongesteld moet worden), drang om steeds te gaan schoonmaken en opruimen (echt heel erg), moeiheid. Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik heb gister al een test gedaan (weet het zonde van mijn geld maar kon echt niet meer wachten) en toen dachten mijn man en ik een heel vaag 2e streepje te zien. Ik kan haast niet wachten en hoop zo dat ik zwanger ben.
Sommige vrouwen testen eerder positeif dan op hun nod hoor Dus een streepje kun je best gezien hebben maak ff een fototje dan kunnen we even mee kijken Vaak geld toch echt een streep is een streep hoor!
ooh wat jammer heb de test weggegooid omdat ik dacht ik doe later weer een test en was zo bang dat ik het verkeerd had gezien. Ik heb best vaak in het verleden testen gedaan omdat mijn menstruatie heel verschillend is (nu gaat het de laatste maanden veel beter) en ben dus vaak teleurgesteld. Ik laat jullie weten als ik weer en test heb gedaan. Duimen dat ik zwanger ben!