@ Minaatje Ik ken dat gevoel, je denkt elke keer van dit heb ik toch nog niet eerder gevoeld, zou het? en toch is het niets . ik vrees dat we niet veel anders kunnen doen dan afwachten. Ik duim voor je dat je duiveltjes er niet doorkomen!! @ Dalabo: een streep is een streep, hoe licht die ook is. en met je symptomen erbij denk ik wel dat ik je voorzichtig mag feliciteren misschien dit weekend nog een testje wagen? Hou ons op de hoogte he!!
Van dat melkachtig spul dat uit je borsten komt vind ik wel merkwaardig, de andere klachten zijn 'normaal', dat kan echt van alles zijn dus daar durf ik geen antwoord op geven. Maar aangezien je een test gedaan hebt en er een streepje op kwam kan het dus zijn dat je zwanger bent, een streepje is een streepje (als hij roze is). Ze raden het wel af zo heel vroeg een test doen omdat het dan nog altijd mis kan gaan zo vroeg. Ik raad je aan om testjes te blijven doen en als ze oplopen dan is het raak
Ja, ik word er gek van. Elke keer zeg ik wel dat ik mij er niet mee bezig ga houden maar dat lukt gewoon niet. De enige zekerheid die we inderdaad hebben is gewoon wachten op je NOD.. Maar de periode van de eisprong tot je NOD is verschrikkelijk lang!
ik voel mijn eisprong helemaal niet , Ik heb ook geen last van veel wit rekbaar slijm . Hoeveel dagen voor nod testen jullie meestal ? Wel zondag een positieve ovulatietest gehad ?
Ik weet niet wat ik moet denken Ik heb op woensdag mijn ei gehad vorige week. Sinds zaterdag heb ik een lijstje klachten. Ik heb deze klachten nog niet eerder zodanig gehad dat ik vervolgens aan het googelen ben geslagen. Enorme kinderwens dus t speelt wel anders was ik hier niet. Eerste dag laatste menstruatie was disndag 14 oktober en op woensdag 29 dus de voor mij bekende buikpijn die hoort bij m'n eisprong. Ik heb een buik die zo vol spanning staat en pijn doet, m'n borsten doen heel erg pijn maar zijn niet "vol". Ik ben misselijk, moet steeds eten omdat ik bang ben te kotsen, moet kokhalzen bij sommige dingen. Ik heb maagzuur en zeurende koppijnen. Smorgens sta ik op met koppijn, volle neus en koortswangen. Ik drink veel dus ben veel plassen wel gewend maar nu valt het me op dat ik vaker lijk te moeten. Al met al een flinke rij symptomen. Ik slik al 5 jaar geen pil dus ben niet aan het ontpillen en heb een zeer regelmatige cyclus van 28/29 dagen. Pas volgende week dinsdag zou ik op dag 28 zitten. Dus ik maak me weer veel te druk. Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd!
Naar aanleiding van m'n verhaal vanmorgen over de witte afscheiding uit m'n borsten... Heb ik zojuist nog een test gedaan!!! Check de foto!!!:
Symptomen vanaf 6 dpo: buikpijn alsof ik ongi zou worden. 2 dagen voor nod: viel Savonds ineens in slaap op de bank.. En enorm Vroeg wakker. Licht gevoelige borsten en diarree.
Gefeliciteerd Dalabo!!! Aan de anderen probeer het nog ff vol te houden! Het kan inderdaad alle kanten nog uit!
Hoi dames, even weggeweest ivm met zwangerschap maar dat is helaas een vroege miskraam geworden... Nu weer bezig in ronde 2! Cyclus was even compleet in de war, logisch, en vermoedelijk afgelopen zaterdag eisprong gehad. We gaan het beleven deze maand. Voel mij wel alweer misselijk en pijn in buik/liezen de hele dag, net als vorige ronde al vrij vroeg.
Gefeliciteerd Dalabo8585!!! genieten maar Ontzettend veel respect hoe je ermee omgaat Doornstruikje, gewoon er weer voor gaan!!! hopen op streepjes deze maand Hier echt vrijwel geen symptomen.. Gisteren alleen echt zieke pijn in mn rug, ik wist niet hoe ik het had maar ben nog steeds een beetje grieperig dus wellicht was het nog spierpijn? Het enige waar ik vraagtekens bij zet is dat ik vanaf het stoppen met de pil echt ONDER de puistjes zit, hoofd, nek schouders, rug echt werkelijk waar overall en heel erg terwijl ik er normaal nooit last van had. Nu sinds een paar dagen zijn ze weg, gewoon echt zo gigantisch veel minder tot echt weg.. hebben andere meiden hier ervaring mee?
Goede middag dames Na 5 dagen menstruatiepijn te hebben gehad, zonder echte menstruatie, toch hier maar eens zelf een berichtje plaatsen.... Ik heb dus al een dag of 5 (kunnen er ook 4 of 6 zijn...) echt last van krampen onderin, het voelt als menstruatiekrampen, maar het is niet zo hevig als menstruatiekrampen. Mijn laatste menstruatie is begonnen op 17/10, als ik 28 dagen aan zou houden (ben soms wat onregelmatig), zou komende vrijdag mijn menstruatie moeten komen. Normaal heb ik nooit zoveel dagen vooraf die krampen.... Ook heb ik soms wat wit slijmverlies, soms plakkerig, maar soms ook waterig.... Vorige week en afgelopen weekend heb ik me ook echt misselijk gevoeld, met overgeven en zware hoofdpijn bij.... Zou het kunnen dat ik nu pas mijn ei heb? Of zou het al een innesteling kunnen zijn? Pff, ik had mezelf zo voorgenomen er niet mee bezig te zijn om zwanger te worden, maar toch...... Alvast bedankt om mijn verhaal te willen lezen en te laten weten wat jullie denken Liefs, B1986
Dank je Maximell! Heb er ook best even verdriet van gehad maar we hebben het verlies een goed plekje gegeven... En ik troost mij met de gedachte dat er dus iets mis was en ben dan 'blij' dat mijn lichaam dat zelf heeft opgelost ook al is het niet leuk... Ik ga er gewoon positief vanuit dat het goed gaat komen!
Hahaha, iedereen die hier op een forum zit heeft die illusie, niet teveel ermee bezig zijn en uiteindelijk zitten we allemaal dwangmatig (te) vroeg te testen... Als jij een soort van regelmatige cyclus hebt dan lijkt het mij niet dat je nu nog een eisprong hebt of nu pas een innesteling maar ik ben natuurlijk geen arts. Klinkt meer als komende menstruatie. Misschien dat je daar normaal niet zo op let en nu wel? Je zou een zwangerschapstest kunnen doen? Kv 2v5 testen al vroeg en jij zit 2 dagen voor nod.
Hey Doornstruikje, Dank je voor je reactie. Ik vrees dat het inderdaad toch mijn menstruatie zal zijn, maar toch voelt het nu anders.... Ik heb al een zoontje van 1,5 jaar, toen ik zwanger was van hem, voelde ik eigenlijk helemaal niets anders.... Behalve dat mijn hoofd zei dat ik zwanger was, haha. Soms heb ik ook zo wat tintelingen of kriebels in mijn lies... Het lijkt een beetje op hetzelfde gevoel dat ik had toen ik al een 8 weken zwanger was van mijn zoontje... Heb via sensitest een vroege test besteld, de sensibaby, te gebruiken tot 6 dagen voor NOD, normaal ligt hij vandaag of morgen in de brievenbus... Pff, er niet mee bezig zijn is toch veeeel moeilijker dan ik dacht....
Hier ook mee bezig hoor! Ik was 14 okt ongesteld en zou dqn nu op dag 30 zitten. Ben moe moe moe en heb van alles! Nog geen teken van ongi behalve kramp en gevoel dat ik "leegloop". me voor genomen morgen middag test te gaan halen . Ik vind negatief testen teleurstellender dan spontaan ongesteld worden dus ik stel het zo lang mogelijk uit. Mn vriendin zei al, je houdt het nu juist tegen onbewust. Test geeft duidelijkheid. ben benieuwd naar je test b1986!!!
Ik heb precies hetzelfde, hoe graag ik ook wil testen ik vind het wachten minder erg dan het risico van een negatieve test.. het is toch een grotere teleurstelling dan ongesteld worden (terwijl dat natuurlijk heel hypocriet is aangezien het hetzelfde betekend)
Ik vind dat jullie stalen zenuwen hebben hoor! Ik ging de vorige keer op zondag al testen terwijl ik pas op woensdag mijn nod had, kon mijzelf niet meer bedwingen! Hoor bij het selectieve groepje van vroegtesters... Wanneer ga je testen B1986?
Ik dacht vanmorgen : nu ben ik ongesteld! Maar niks. Wel koppijn, en honger. En het gevoel "leeg te lopen" Herkent iemand dat? Borsten zijn nog pijnlijk..... Ik heb geen test in huis (bewust) en vandaag is dag 31. De koppijn is voor mij wel duidelijk dat ik net ga worden helaas.
Oh doornstruikje dat is minder nieuws! Sterkte he. En echt flink dat je er zo mee kan omgaan!! @ maximell waarschijnlijk door het ontpellen? De hormonen die in de war waren? De pil wordt ook wel gebruikt om puistjes tegen te gaan dus kan daarmee ook te maken hebben? Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb. (Lagere temp en vandaag hoger) maar nog ff afwachten wat mijn temp morgen zegt. Heb deze maand bewust geen ovulatietesten gebruikt in een pogi g het wat los te laten. Tot hiertoe goed gelukt maar ja. Het wachtbankje komt er aan he...
@Kristieniminie, Ja ik denk inderdaad dat mn lichaam langzaam weer aan het 'niet aan de pil zitten' begint te wennen, vond dat die puistjes het nog lang hebben volgehouden haha!