Het was echt rood :s. Oud bloed is toch bruin? Vandaag ook wat bloed verloren. Paar druppels maar. Maar toch.. Nou goed, gewoon niet op letten en los laten dan maar
Leaf gelukkig dat het erg zeldzaam is dat je geen eisprong hebt. Dat is goed om te weten. Wat gek dat bloedverlies. Je kan blijkbaar ook een ovulatie bloeding hebben of een adertje geraakt bij het klussen? Hoop dat het geen menstruatie is, lijkt mij ook heel erg vroeg... Kristieniminie het is gewoon raak deze ronde en de clomid blijft in de kast liggen! Stuur positieve, vruchtbare gedachten jouw kant op! En helaas moet je toch geduld hebben die twee weken... Hieronder mijn (onverwachte) knaller op mijn ovulatietest vanavond!
Inderdaad een echte knaller! Top! Klusze en dan op het wachtbankje. Spannend ! Ik hoop natuurlijk op een ovulatiebloeding maar heb geen idee hoelang en hoeveel "normaal" is. Wij blijven gewoon regelmatig klussen tot ik ongesteld wordt. Ik neem geen kansen meer! hahah
Heb normaal niet van die knallers maar ik dacht laat ik eens gek doen en in de avond testen. Meteen mijn kans gegrepen natuurlijk Dat weet ik ook niet precies wat normaal is... Is ook niet echt te vinden op Google. Kansen zijn er om gegrepen te worden, in ons geval letterlijk en figuurlijk
Hallo, Mijn ovulatie was 2 okt en vandaag is mijn nod. 3 dagen terug heel erg last van midden rugpijn en mijn darmen extreem erg, gister van vandaag heel vochtig dat je het een beetje voelt lopen zegmaar. 7 mnd bezig met zwanger worden met mijn vriend, heb 2 kids uit vorige relatie. dec vorig jaar bleek dat ik slechte cellen op mn baarmoeder had en ben erg ziek geweest. stukje van mn baarmoeder af laten snijden en sinds 2/3 maand gezond verklaard maar moet wel een jaar nog op controle komen. de winkel is nog niet open maar ben enorm benieuwd of het raak is, aan de andere kant bang voor teleurstelling. Verder wel al een week last van pijnlijke borsten en gevoelige tepels.
Wat een heftig verhaal zeg! En goed om te horen dat je weer gezond bent verklaard. Wel knap dat je afwacht tot nod en ook nog geen testen in huis hebt Ben benieuwd naar je test!
Doordat ik ziek was geweest realiseerde ik mij dat ik graag nog een kindje wilde met mijn vriend. moet zeggen dat ik 6 dagen terug al test kriebels had en had getest maar natuurlijk veelste vroeg dus Niks. Op zondag is de supermarkt hier pas om 12:00 open dus kijk constant op de klok. kijk erg uit naar een baby want mn kindjes worden nu al zo groot (5 en 4). klinken mijn symptomen een beetje positief? Ben elke maand zo teleurgesteld haha ^^
Vandaag een Plus huismerk test gedaan, was erg onduidelijk maar zag lichtelijk iets. toen maar een kruidvat test gehaald en tadaaaa! onwerkelijk zeg!
Mijn symptomen zijn : Heel mooeeee dat je de hele dag in bed kan liggen, Agentje pijnlijke borsten vooral aan de zijkant nooit gehad. Vrijdag ontzettend misselijk snel trillerig terwijl ik veel eet.. Borrelende darmen voor savond . Moeilijker naar de wc terwijl het eerst iedere dag wel ging. Krampjes aan liezen eerst rechts dan links. Ik wacht nog wel even af..
ik denk dat mij ei zaterdag gesprongen is uiterlijk zondag dus vandaag was mijn max dag.. Idd spannend maar hoop er niet te veel van.. Liefs
Gefeliciteerd mama!! En dat ziet er inderdaad niet slecht uit mt wish! Doornstruikje bedankt!! Hopelijk helpt het wat! Had gisterenavond wat last van krampen/steken in mijn baarmoeder. Een lichaam doet toch rare dingen he?
Hoeveel dagen zit je voor je nod Kristieniminie ? Ik duim voor je! Hier is de bloeding gestopt na 3 dagen. Hopelijk was het een ovulatiebloeding maar we blijven toch door klussen voor de zekerheid de rest van de ronde. Ik heb een heel sterk gevoel van laatste kans op de "natuurlijke" manier. Zou super zijn als clomid overgeslagen kan worden.
Hey Doornstruikje, hoe is het er nu meer? Nog geen verandering? Leaf, ben blij dat de bloeding gestopt is.... Hoe lang nog tot je kan testen? Mama, gefeliciteerd!!! Mywish, wanneer ga je testen? Pff, wat een druk weekend zeg.... Maarrrr, nog steeds geen ongi...... Als mijn slijmen van afgelopen week juist zijn, zou afgelopen donderdag/vrijdag mijn ei geweest zijn. Donderdag aan de klus geweest, dus wie weet..... Voel nu sinds vandaag ook wel wat een zeurdering gevoel links en rechts in mijn lies..... Nog steeds vol verwachting op het wachtbankje dus.... Heb zo een vroege test voor 6 dagen voor NOD, hebben jullie daar ervaring mee?
Spannend leaf ik duim ook voor je!Heb een hele goede eisprong gehad ze glunderdere wat ik zei ik ben overtijd ze ging even kijken en jawel al 4 dagen Hmm heb ik verkeerd gerekend . Tot volgende week zegt ze dan kijken we of ke zwanger bent wel testen van te voren . Mijn borsten doen nog steeds pijn maar ben toch bang zou mooi zijn hoeven we geen iui te doen ! Kus