Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Graag gedaan! Als je nu nog begint met temperaturen dan zie je inderdaad een eventuele innestelingsdip niet meer nee ;)
    Ik vind het wel handig, temperatuur en gebruik ovulatietesten dus mis mijn eisprong niet :D

2. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    #342 Mayson, 22 nov 2014
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier.
    Vandaag mezelf aangemeld. Wat een spannende verhalen hier allemaal zeg. Wat fijn om te lezen dat er al een aantal van jullie zwanger is geworden.

Wij zijn nu bezig vanaf 19-12-2013.
    We hebben een aantal onderzoeken gehad bij de Gyneacoloog in het ziekenhuis en we zijn allebei gezond verklaren. We hebben dit gisteren te horen gekregen en we zijn erg blij dat we geen gekke dingen mankeren.

We hebben de standaard onderzoeken gehad zoals:
    - Sperma kwaliteitsonderzoek
    - Bloedonderzoek op Chlamydia
    - Echoscopisch onderzoek
    - Bloedonderzoek op hormonen in bloed tijdens menstruatie periode.
    - HSG onderzoek

Nu mogen we het nog een paar maanden op eigen kracht proberen om spontaan zwanger te worden. Uiterlijk t/m de maand mei.
    Pas als we in de maand mei nog niet zwanger zijn komen wij in aanmerking voor een IUI behandeling.

Ik weet niet of dat dit bericht op een verkeerd forum staat, maar ik kan hier tot nu toe nog niets over vinden. Alleen over andere behandelingen bv. IUI, ICSI, IVF en dergelijke. Dit is voor ons nog niet van toepassing.

3. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    #343 Mayson, 22 nov 2014
    Laatst bewerkt: 22 nov 2014
    Waarom doet mijn Banner het niet? Ik heb de link gekopieerd en geplakt via de site babytickers maar hij doet het niet.
    Ik heb het youtube filmpje met instructies van zwangerschapspagina gevolgd.
    Wie kan mij helpen?

Het is me gelukt

4. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Je hebt alleen een hele bijzondere banner...je bent zwanger én je kan over 7 dagen testen?

5. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Hallo nieuwe dames! Leuk dat jullie komen meekletsen!

Leaf je houdt het wel spannend zo... Ik hoop het zo voor je!

BxB Kan mss wel wijzen op innesteling maar het is inderdaad heel moeilijk te zeggen... Stom wachtbankje ook he...

Yvet spannend zeg... Mss heb je nu ook een iets langere cyclus en is het nog wat te vroeg om te testen? Laat ons hopen!

B1986 oh wat balen zeg. Maar zijn deze dan niet veel te vroeg doorgekomen? Hopelijk volgende ronde een mooi kerstgeschenkje!

Doornstruikje bij jou nog veranderingen?

Hier nu al dag of drie vier elke avond rond zes uur (raar maar echt waar) enkele druppels geel/ bruin slijmverlies. Het lijkt ook elke keer wat lichter te worden van kleur. Ook het gevoel alsof er constant iets uitloopt daar, terwijl dit niet zo is...
    Ik zit natuurlijk wel vanalles in mijn hoofd te halen over rare dingen die ik voel in mijn buik enz... Zit mijn borsten te bestuderen... Maar ja. Zegt niet veel he. :p
    Aah. Dat wachten ook... Nog heel eventjes. ;)

6. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Ja inderdaad. Heel raar...

7. Leaf

Leaf Niet meer actief

Dat heb ik ook! Ik heb het idee dat er continue wat 'lekt' maar niets te zien! Hahahah
    Maar goed. Dat heb ik wel eens vaker gehad. Ik kijk er niet heel vreemd van op.
    Wel gek van het dagelijkse slijm verlies wat lichter wordt! Spannnnnnend. Ik hoop het zo!

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dat is bijzonder zeg, dat dat steeds rond zes uur is...
    Ik heb dat inderdaad ook, dat ik het gevoel heb dat mijn halve onderbroek nat is maar dan is er (bijna) niets. Het voelt alsof er steeds iets uitloopt...
    Daarnaast nog steeds buikpijn op een vreemde manier, boobies doen zeer, zin in snaai, moe moe moe en chagrijnig...

9. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0

Moe ben ik niet echt bijzonder. Voel mij eerder beter dan normaal. Zeker als je het vergelijkt met anders zo paar dagen voor nod. En alles wat ik eet blijft zo wat zwaar op de maag liggen... Nog 4 dagen... :)

10. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Het Kristieniemienie, het zou idd pas volgende werk zijn, Miss toch een kortere cyclus dan deze keer...
    Ga er niet te veel bij stil staan. We zijn nog niet zo lang bezig met zwanger worden. Hebben ook al een zoontje, dus ik weet dat ik zwanger kan worden.
    Alles op zijn tijd 😃 en wie weet idd een mooi kerstgeschenkje 🎅

11. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hahaha, net een chocoladeletter aangebroken die eigenlijk als cadeautje ging dienen...hou niet echt van chocolade maar nu dus wel! Zou het? ;)
    Hier nog 7 dagen wachten...

12. Leaf

Leaf Niet meer actief

Nog een klein weekje wachten! Spannend :D
    Wie weet is het inderdaad een signaal! haha

13. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Haha . :) hier deze morgen opgestaan met ms-achtige krampen. Wel heel licht... Maar vind ik toch geen goed teken. :(

14. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    ik heb sinds 2 dagen heel erg trek in verse jus d'orange en sinds vandaag weer wat krampjes in mijn baarmoeder.

De spanning gaat hier toch wel langzaam oplopen nu!

@Doornstruikje: wij gaan redelijk gelijk op, ik zit nu op dag 6. Wanneer ga jij testen?

15. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik ben benieuwd mamadeluxe :D. Hopelijk ben je zwanger!

Ikzelf ben vandaag heel misselijk en heb het heeel koud. Ik denk dat ik ziek wordt :(.

16. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Vandaag lekker geshopt met een vriendinnetje dus de hele dag lekker niet aan testen gedacht! Nou, bijna niet, zag op elke straathoek een kruidvat leek het wel...;)

Kristieniminie Herken jij dat bij jouzelf van een naderende menstruatie? Hoop het niet voor je...

mamadeluxe ik zit op 8 dpo vandaag. Ik wil eigenlijk niet eerder testen dan 27 november maar hoop dat ik dat volhoud...:D en jij?

17. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0

hoh niet echt eigenlijk. Meestal heb ik de dag zelf veel krampen en dan zijn ms er ook wel direct, daarom niet direct hevig maar toch wel s te noemen.
    Ze zijn ook overgegaan. Nu geen last meer... Wel terug paar druppels bruinverlies.
    Afwachten hè? Maar heb er precies toch geen goed gevoel bij...:(

Hopelijk jullie meer geluk!

18. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Je hebt nog even toch? Dus wie weet, ik duim voor je!

19. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 6 dpo... Nog heel vroeg dus maar al wel vanalles dat me opviel.

Brok in mijn keel, winderig (niks anders gegeten), darmen die geluid maakten, steekjes in onderbuik en beetje ongigevoel, ik rook een waxinelichtje dat brandde.
    Cyclus is 28 dagen dus duurt nog lang. Vorige zwangerschap wel al op 9 dpo een positest trouwens.

20. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Is ook vroeg maar zou kunnen als je een vroege innesteling hebt gehad...

Deel Deze Pagina