Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Ben je zeker dat je rond 11 november je eisprong gehad hebt? Misschien waren die pijnlijke steken donderdag wel je eisprong? Een paar dagen later? Dat zou verklaren waarom je test negatief was, want dan heb je gewoon nog wat te vroeg getest? Je zei zelf dat je nogal onregelmatig was dus heb je nu misschien een extra lange cyclus?

2. motormuis

motormuis Actief lid

24 nov 2014
    157
    178
    43
    Vrouw
    GGz-agoog in de psychiatrie en verslavingszorg
    Gelderland
    @Kristieniminie: Ik ben er niet zeker van, 20 november in plaats van 11 november is denk ik wel heel laat. Toch? Of kan dat?
    Heb me er eigenlijk niet goed in verdiept, maar weet wel dat ik dit nog nooit gevoeld heb. Volgens mij heb ik nog nooit een eisprong gevoeld, maar neem niet aan dat je daar zo 'ziekjes' van wordt.

Volgens mij is mijn ovulatie zo tussen de 28-38 dagen.

Is het denk je nodig om nog eens te testen of zal ik gewoon wachten tot wanneer ik ongesteld word? Of horen de klachten niet bij een zwangerschap?

3. Leaf

Leaf Niet meer actief

Je zegt een onregelmatige cyclus te hebben dus het kan heel goed zo zijn dat je eisprong misschien later is geweest.
    Testen kan natuurlijk altijd, al zou ik even een paar dagen wachten.
    En qua klachten, moeilijk te zeggen. Ze lijken inderdaad op zwangerschapssymptomen maar helaas lijkt alles op elkaar en kan je lichaam je goed voor de gek houden :p!

4. motormuis

motormuis Actief lid

24 nov 2014
    157
    178
    43
    Vrouw
    GGz-agoog in de psychiatrie en verslavingszorg
    Gelderland
    Dank je wel! Ik wacht de eventuele ongesteldheid wel even af.
    Test over een week nog wel eens.

Dankjewel!

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

Succes! :D

6. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    ja lijkt mij ook het beste, en wie weet binnen een week toch een positieve test in handen ;)

Ik vrees dat het hier gedaan is... mijn temperatuur was deze morgen met 0.2 graden gezakt. Ben er echt niet goed van...
    Ook al had ik het gevoel dat het niets zou zijn, had toch wel nog veel hoop...

7. Leaf

Leaf Niet meer actief

Zal die 0.2 graden echt betekenen dat het gedaan is?
    Als dat zo is wat ontzettend jammer! Wat is dit toch eigenlijk een rot proces zeg... *Pardon* :p

8. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    vrees het wel, als mijn temp begint te zakken... meestal geen goed teken... of hij zou morgen terug moeten gestegen zijn maar zal wel niet. Ja inderdaad, echt verschrikkelijk als het niet wil lukken :(

9. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag m'n nod, ochtendtemp 37,1 en hij begint weer op te lopen 37,8 bahbah
    ook nog eens negatief getest vanmorgen..

10. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Pff, vervelend he al die rare dingen...
    Ik zit er echt door op dit moment... Toen ik mijn temp zag kreeg ik tranen in mijn ogen deze morgen....
    mja, zal wel terug overgaan.. :)

11. Leaf

Leaf Niet meer actief

Kop op meid! Ik begrijp je gevoel helemaal hoor. Ik merk ook aan mezelf dat ik het voor mezelf niet zie gebeuren en dat maakt me ook verdrietig.

Maar hij/zij gaat komen Kristieniminie ! En zolang je nog niet ongesteld bent is er nog een kans. Groot of klein. Maar een kans.

12. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Ik krijg ondertussen al last van krampen ook. Dus het zal echt wel voorbij zijn vrees ik. :(

13. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Hey Kristieniemienie, leef met je mee... Pff wat is het toch elke keer een rotmoment.....

14. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Verschrikkelijk gewoon... weet niet goed hoe ik mij moet gedragen, ben er nog nooit zo kapot van geweest

15. Leaf

Leaf Niet meer actief

*cyberknuffel*
    Ik kan niets zeggen wat je beter doet voelen. Maar we slaan ons erdoorheen.

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #396 Brigit, 25 nov 2014
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
    Mag ik mee kletsen?
    Wij zijn nog niet bezig voor een kindje maar wel 2 keer onveilig gevreeen laatste maand. Precies tijdens vruchtbare periode dus er is een kans dat het raak is.
    Alleen vandaag een test gedaan en die was negatief. Vrijdag is pas mijn nod (als ik mijn gemiddelde neem) dus denk toch niet dat het raak is. Al ben ik sinds gister misselijk en zoveel kwaaltjes. Pfff.
    Mijn cyclus is tussen de 21 en 24 dagen. Maar meestal is het 22 dagen. Dus als ik langste cyclus aan hou dan is zondag mijn nod. Hihi snappen jullie het nog;)
    Mijn kwaaltjes zijn:
    Vaak plassen en het gevoel alsof ik blaasontsteking krijg.
    Misselijk worden als ik iets vies zie en afgelopen nacht behoorlijk misselijk
    Vandaag gaat de misselijkheid weg zodra ik heb gegeten.
    Menstruatieachtige pijn maar net een beetje anders.
    Al paar dagen menstruatiehoofdpijn en normaal heb ik dat alleen de dag voor mijn ongi.
    Temp is hoog
    Ik heb het gevoel alsof ik ziek ga worden, koortsig en moe
    Ehm verder weet ik even niet. Hihi het kan echt van alles zijn he

17. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Oh nee toch! Ik hoop het echt niet voor je! Hele dikke knuffel en duim heel erg hard voor je!!

18. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hier weet ik het niet zo goed meer...vanmorgen bij afvegen een paar keer klein beetje bruinverlies. Was vanmiddag weer weg. Verder gewoon nog alle klachten.
    Bij zwangerschap van zoontje van 1 had ik 5 dagen lang voor nod bruinverlies en toen zwanger, bij miskraam vorige ronde had ik dus weer geen bruinverlies. Heb geen idee wat dit nu betekent...

We wachten maar weer af...:(

19. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Wat is het toch oneerlijk he dat je allemaal kwaaltjes krijgt die op zwangerschap lijken en je dan toch ongi wordt.
    Dikke knuffel dames

20. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    ja inderdaad, en de symptomen liggen zo dicht bij elkaar, en het is ook elke keer weer anders he... wat het echt vervelend maakt :(

Deel Deze Pagina