Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Doornstruikje Gefeliciteeeerd! Wat ontzettend leuk :) :)

2. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik met jullie mee praten? Dit is voor mij de eerste ronde voor een 2de kindje. Ik moet als het goed is zaterdag ongesteld worden.
    Voel op het moment veel dingen
    - zere borsten
    - ben soms misselijk
    - geregeld last van me maag
    Ik weet niet hoe het met tempen zit dacht laat ik vandaag is tempen 37.7 best hoog lijkt me.
    Twijfel of ik vandaag zou testen wat zouden jullie doen?

3. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Hey Doornstruikje! Super nieuws zeg, gefeliciteerd!!
    Hoop ook voor je dat het blijft plakken!!!

Kristieniemienie, wat jammer zeg... Hier zit ik vandaag weeral op dag 6....
    Ms net gestopt, dus weer lekker aan de klus 😃

4. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Mijn nod is ook zaterdag en zie mijn banner! ;)

Heb je wel getemperatuurd vanmorgen voordat je je bed bent uitgegaan? 37.7 is best wel hoog voor in de ochtend.

5. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dank jullie wel voor alle felicitaties! Duim ook voor een plakker

6. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    #426 Mayson, 28 nov 2014
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014
    He Doornstruikje. Wat geweldig. Van harte gefeliciteerd en idd hopen dat het blijft zitten.

Ik zou zaterdag ook ongi worden maar hoopte van niet natuurlijk. Nu had ik gisteren avond ineens bruin bloed en hoopte op een innesteling. Ben nu vanochtend wakker geworden met ongi. We balen als een stekker. Wanneer gaat het ons nou eens een keer lukken. We dachten dat het deze ronde eindelijk zover was en het met de kerst konden vertellen aan onze ouders maar helaas.... :(

7. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Ik ken het gevoel. Wij waren ook al aan het dromen om het als kerstkadootje te zeggen... Zijn jullie al lang bezig?

8. semm

semm Lid

7 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik heb sinds een week al ongesteldheid kramp echt vervelend denk telkens dat ik ongesteld moet worden maar er komt niks. Maandag avond last van steken in de buik en in de vagina was niet prettig leek net of er een scherp voorwerp in mij prikte. Het stomme is heb meestal sochtends last van ongesteldheid kramp en over dag af en toe heeft iemand hier ook last van

9. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0

en waar zit je ergens in je cylcus? Moet je je ms gaan krijgen of juist helemaal niet?

10. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Dank je wel!

Wat ontzettend balen zeg! Je voelt van alles en hoopt op van alles natuurlijk...Is echt wel een domper dan. Jouw tijd komt echt wel maar daar heb je nu natuurlijk niets aan... Het enige wat ik je kan geven is een hele dikke knuffel!! Sterkte meis...

11. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Herken ik helaas niet verder...

12. Mayson

Mayson Bekend lid

22 nov 2014
    648
    430
    63
    Vrouw
    #432 Mayson, 28 nov 2014
    Laatst bewerkt: 28 nov 2014

Hoi Kistieniminie,
    Wij zijn vanaf 19-12-2013 gestopt met de pil en vanaf toen bezig. We zijn al naar de gynaecoloog geweest voor allerlei onderzoeken en al en zijn beide gezond verklaard. Jullie zijn al vanaf augustus bezig lees ik.

Ik ben de laatste maanden ook mega ongi wat ik eerder nooit zo erg had. Ik heb nu ook pijn wat ik helemaal niet ken van mijn cyclus tijdens mijn menstruatie. Ook niet met de pil. Ik heb sinds vandaag ook steeds flinke steken in mijn onderbuik/baarmoeder. Vooral als ik sta en loop. Het lijkt wel of dit dan mijn werkelijke menstruatie is en nu pas echt op gang komt na het stoppen van de pil. Hebben jullie dit ook ervaren?

Ik was trouwens wel gelijk ongi na het stoppen met de pil en mijn cyclus was gelijk vrijwel regelmatig. Wisseld van 28 en 29 dagen en altijd 5 dagen ongi.

13. Leaf

Leaf Niet meer actief

Wat wordt het hier rustig! Ik heb zelf niet veel te melden. Volgende week verwacht ik ongesteld te worden (dan zit ik rond de 40 dagen weer). Maar een garantie is het niet.

@mayson Wat vervelend dat je zoveel steken hebt! Ik herken het zelf niet nee. Ik heb nu veel "fijnere" menstruaties. Met de pil (diane) had ik hele hevige en pijnlijke menstruaties en nu een stuk minder met nauwelijks krampen.

14. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Het is heel rustig hier! Maar ik ga ook afhaken want ik zit niet meer voor nod maar erna en dus zwanger :D Lees nog wel even op de achtergrond mee hoe het jullie verloopt.

Spannend Leaf!

15. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Hallo mayson. Heb ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Mijn ms zijn ook wel iets heviger en pijnlijker dan met de pil, maar was vanaf het begin zo. Heel raar. Als je er echt zoveel last van hebt mss toch even naar de HA gaan?

@leaf Bij jou wordt het spannend he!

Hier zijn de ms juist gedaan. Nu wachten op eisprong... Hopelijk geen te lange cyclus deze keer...

16. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Dag dames,

Mayson, ik zou ook niet direct iets kunnen zeggen....
    Misschien idd eens langs bij de HA of gyn?

Hier ook weer even rustig geweest, maar nu weer op dag 10.
    Gisteren had ik bij het afvegen zo weer wat elastisch slijm, dus een ovulatie test gedaan. De lijn was duidelijk aanwezig, maar niet zo donker als de teststreep dus....
    Komende dagen als ik thuis kom uit werk steeds ovu test doen en hopen dat we hem kunnen vinden....
    Moet zeggen dat ik na een weekje zonder klussen (tijdens ms vinden we dat allebei niet zo fijn) wel weer zin heb om er aan te beginnen :)

17. Naturel

Naturel Fanatiek lid

5 sep 2013
    1.544
    267
    83
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Doornstruikje!

Mijn vorige ronde enorm veel symptomen, zoals: pijnlijke borsten, zere tepels, zware baarmoeder, emotioneel, slechtere conditie, zere onderrug, moeie benen en slapeloosheid. Maar ws kwam dat doordat ik na 1,5 jaar geen onge te hebben gehad, nu eindelijk mijn eisprong had. Deze ronde helemaal geen symptomen, op wat steekjes af en toe na. Ben benieuwd welk trucje mijn lichaam nu uit gaat halen!

18. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Jongens,

Dit is toch altijd zo spannend he!! Hier nu meer dan een jaar bezig :((
    Normaal nooit echt ergens last van gehad maar op dit moment heb ik echt last van mijn onderbuik...

1. Kramp en gevoelige onderbuik (75% van de dag.. of dat nu de baarmoeder is??)
    2. Wat heel erg opvallend is, is dat ik deze keer geen last van mijn borsten heb. Normaal heb ik voordat ik ongesteld wordt mega pijnlijke en grotere borsten. Nu licht gevoelig;
    3. Ik hoor allemaal geplop en gerommel in mijn darmen..

Herkent iemand dit?

Ondanks dat het anders is dan anders ben ik toch bang om te testen... Ik haat dat ene streepje (ik WIL er TWEE!!!!!!)
    Ik zou tussen woensdag en zaterdag e NOD hebben (mijn cycles is altijd tussen de 29 en 31 dgn pff).

Hoe voelen jullie je ondertussen??

19. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik heb vandaag menstruatiekrampen dus denk dat ik elk moment ongesteld ga worden. Ik ben er eigenlijk wel blij mee, dan kan ik beginnen met clomid. Natuurlijk was ik liever zwanger! haha.

20. FSL

FSL Lid

1 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met Clomid? Eh..:(:) wat is dat? Menstruatiekramp kan ook duiden op prille zwangerschap, toch?

Andere vraag:
    Ik heb gelezen dat als je zwanger bent (eerste weken) je baarmoeder zakt (zodanig dat je er bij wijze van spreken nog net een tampon inkrijgt).

Ik heb dit helemaal niet namelijk? Ik voel net het puntje als ik met mijn vinger diep voel. Ook lijkt het alsof het meer naar de zijkant is geschoven??

Jullie enig idee?

Deel Deze Pagina