Dag dames, Deze avond toch nog eens een ovu test gedaan... Zie foto 😃 Toch nog maar aan de klus deze avond.
Was afgelopen ronde niet raak en zit nu in mn vruchtbare periode, ik doe niet aan ovulatie testen maar klus toch zoiezo om de dag en beide houden we zoiezo rekening wanneer de vruchtbare periode is met elke maand de meest vruchtbare dag uitgerekend via een app waar ik alles bijhoudt. Hopenlijk gaat het in het nieuwe jaar raak zijn! Iemand verder al goed nieuws?
Wat ik me nu even afvroeg he.. (heb niet terug gelezen of dat al es wordt genoemd) Maar kun je symptomen hebben voor je nod? Je hebt toch pas een innesteling met 4-6 weken?
De innesteling is meestal tussen de 7-10 dagen na je eisprong. Volgens mij begin je vanaf dan ook de hormonen aan te maken die voor symptomen kunnen zorgen.
Na een jaar klussen zonder resultaat hebben we een stop moeten inlassen. Nu alweer drie kwart jaar bezig en zonder resultaat. Daarom deze maand eens een ovulatietest er tegen aan gegooid van cb die twee hormonen meet. Vorige week donderdag ( het is nu zondag week later) was Ik volgens de test in de vruchtbare periode. Vrijdag ook nog en zayerdag gaf die aan ovulatie. Op zondag was de test weer negatief. Vanaf het moment dat ik stopte met dr pil heb ik standaard een cyclus van 27 dagen en kan ik bijna de klok erop zetten zo regelmatig. Maar goed op zaterdag positieve ovulatietest Woensdag krampen alsof ik mijn menstruatie kreeg maar dat was anderhalve week te vroeg. Van donderdag op vrijdag wakker geworden van enorme steken onderin in mijn buik. Vrijdag moe wakker geworden en hoofdpijn. Ziek? Niet echt maar het was gewoon niet mijn dag. Ik heb geen eetlust en het lijkt ook zwaar op mijn maag te liggen. Die nacht moest ik werken dus de dag rustig doorgebracht. Vrijdagnacht moet ik plassen en schrik ik als ik een streep rood bloed in mijn onderbroek heb. De hoofdpijn wil maar niet zakken Zaterdag krijg ik ineens ontzettende honger terwijl ik hoef gegeten heb. Om vervolgens een vol zwaar gevoel te krijgen in mijn maag. En later weer honger te hebben. Ook moet ik veel boeren. Nu precies 7 dagen voor nod blijf ik honger hebben en voel ik me ellendig als ik gegeten heb. Mijn buik trekt wat met soms lichte steekjes. Aan de linker kant trekt mijn borst alsof ik spierpijn heb wat natuurlijk kan. Kortom duurt het wachten nu lang. ...........
Ik ben er ook weer. De vorige keer is het een vroege mk geworden, en heb ik een maandje gewacht met proberen. Even de boel een maandje rust. Vorige week had ik weer knal ovu testen en zijn we er weer voor gegaan. Ik ben alleen kritisch deze maand aangezien ik in dezelfde week moest beginnen met antibiotica (broxil) ivm een keelontsteking die ik al 4 weken had. En dankzij de antibiotica heb ik nu ook een schimmelinfectie.... Nu heb ik de afgelopen 2 dagen wel steeds last van een soort van druk onder in mijn buik. ben benieuwd waar dat van is en of de infectie + antibiotica onze poging deze maand om zeep hebben geholpen of niet.
Precies vorige week eisprong vandaag sinds vanochtend al wat steekjes naar de navel en rechts in de lies/ zij. Daarnet met vrijen wat vervelend en ineens veel afscheiding die eruit komt zetten gevolgd door buikpijn voornamelijk weer rechtsonder. ik hoop dat het goede voortekenen zijn!?
Ik herken me precies in jouw verhaal. Helaas ben ik gisteren toch ongesteld geworden. Ik hoop dat het voor jou anders mocht uitpakken.
Dag dames, Heb even geprobeerd nog wat terug te lezen hier. (Helaas) wel wat 'bekende' namen terug te vinden. Ik heb een vraagje.... Afgelopen dinsdag 06/01 geklust. Woensdag 07/01 in de ochtend pijn in mijn lies bij het lopen, is vanzelf weg gegaan na een uurtje ofzo. Wel in de avond niet doorzichtige, kleverige (niet elastische) melkachtige afscheiding. Donderdag 08/01, geen verschijnselen of rare dingen, zelfs geen afscheiding, gewoon droog.... Nu, vrijdag 09/01, opgestaan met een branderig gevoel in mijn keel en slokdarm. Wel gewoon een boterham gegeten en koffie gedronken, daar geen last mee, maar het gevoel blijft wel aanhouden. Verder geen krampen of iets, volgens mij heb ik dat normaal rond deze periode toch wel.... Zou eventueel woensdag toch nog een ei geweest kunnen zijn? Als ik cyclus van 28 dage, aan zou houden, zou het ook innesteling kunnen zijn op die dag..... Zou dan rond 04/01 ei gehad hebben, heb op 02/01 en 04/01 geklust... Wat is jullie mening/wat denken jullie?
Hallo B1986 Ik weet het ook zo niet meteen, ik vrees dat er niet meteen iets anders opzit dan af te wachten... Hier donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad, ik vermoed donderdag. Ik had juist enkele dagen last van een blaasontsteking dus enkel dinsdagavond kunnen klussen.... De kans lijkt mij dus klein... pff, weeral zo lang wachten voor niets
Hey Kristieniminie, hoe is het nu? Ik denk dat ik ook pas vorige week mijn ei heb gehad, dus op 7/1 toen ik die pijn in mijn lies had. Dan zouden we gelijk lopen De avond ervoor, dinsdag 6/1, geklust, dus dat zou dan het perfecte moment geweest zijn.... Reken dus dat ik nu op 5 dpo zit. Voel nu verder nog niets. Vorige cyclussen wel steeds in deze fase al ongi krampen, misschien goed teken dat het nu niet is? Ook had ik gisteren avond jeuk aan mijn tepels, niet zo extreem dat ik constant moest krabben, maar wel een vervelend gevoel. Deze ochtend was het weg, nu is het weer wat terug aan het komen. Moet deze woensdag naar de gyn voor een uitstrijkje, ivm familie geschiedenis baarmoederhalskanker, maar vrees dat ik dit niet ga laten doen. Ga wel gewoon naar mijn afspraak toe, misschien dat ze wel met een inwendige echo kan kijken of er iets is....??? En anders maak ik gewoon daar een nieuwe afspraak voor later.
@ B 1986 Hier alles rustig, probeer me er niet te veel op te focussen en voorlopig lukt het nog wel, heb nog niets van last, terwijl ik anders na eisprong pijnlijke borsten heb; Maar we zien wel, heb er niet veel hoop op deze keer. Jij hebt inderdaad op de goede moment geklust!! Ik duim voor je! Hoe was het bij de gyn?
Hey hey, Wat goed van je dat het lukt om je niet te hard te focussen! Ik doe ook mijn best, maar als die datum dichterbij komt is het toch moeilijk.. haha. Ik heb ook nog nergens last van momenteel, enkel van mijn darmen die rommelen, met name van de winderigheid (sorry voor mijn uitleg), best ongemakkelijk als je op je werk zit.... Maar wat dat wil zeggen... Misschien gewoon van het eten ofzo.... Bij de gyn was het gisteren oké, ze heeft eerst een inwendige echo gemaakt om te zien of er cystes waren, maar alles was in orde. Er was nog niets te zien van een zwangerschap, maar ze zei dat dat ook nog niet mogelijk zou zijn als ik pas vorige week mijn ei heb gehad. Heb jij eigenlijk veel last van afscheiding momenteel? Ik eigenlijk heel weinig..... Soms een klein beetje, maar dan is het echt waterig, niet het plakkerige dat ik rond mijn ei normaal heb.... Ben aan het denken om deze zondag eens een testje te wagen, als ik dan nog niet ongesteld ben dan toch.... Zit dan op 11 dpo als ik 32 aan zou houden en 1 NOD als ik 28 aan zou houden....