Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leaf

Leaf Niet meer actief

11 dpo zou prima zijn om te testen B1986 . Hopelijk is ie positief!
    Sowieso al positief dat er niets is uitgekomen bij de inwendige echo. Dan weet je in ieder geval dat het allemaal werkt zoals het hoort.

Kristieniminie, als je je eisprong donderdag hebt gehad is er nog best een goede kans als je dinsdagavond hebt geklust. Wie weet zijn er een paar blijven plakken! Je weet het nooit.
    Maar misschien wel goed om het zo los te laten, dan zal de teleurstelling minder zijn of het een leuke verrassing zijn!
    Wanneer is je NOD? En ik zit even te kijken naar de lengte van je cyclussen. Die zijn langer dan zou moeten. Ben je al eens naar de gynaecoloog geweest? Fris even mijn geheugen op. Ik weet het even niet meer! haha

Zelf zit ik nu in mijn eerste ronde met clomid 50mg. Ik heb geen follikelmetingen dus ook geen idee of het aanslaat.
    Ik zit nu op cyclusdag 14 en we houden nu heel braaf om de dag klussen aan. Voor de zekerheid. Ik heb goede hoop maar aan de andere kant sta ik er heel negatief in. Ik hoop op goed nieuws maar denk dat het niet aanslaat. Puur omdat ik me eigenlijk niet anders voel. Maar goed, wat zou ik moeten voelen? haha

2. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    B1986: Het is hier van dag tot dag met het slijmverlies, de ene dag heel veel, de andere stuk minder... niet echt een maat op te kleven...

@ leaf: ja maar heb er echt geen goed gevoel bij :D Met die blaasontsteking en dergelijke. En inderdaad mijn cyclussen zijn veel te lang; Ik heb PCOS en neem metamorfine wegens insulineresistentie, dit doet iets maar nog niet wat het zou moeten doen.
    De Gyn had echter gezegd van een jaartje te proberen en als dat niet gewerkt heeft dan ook met clomid te starten. We zullen zien, kan wel zijn dat ik wat vroeger start...
    Heb jij bijwerkingen van de clomid? want daar ben ik wel wat bang voor, alsook die opvolging... lijkt mij niet zo gemakkelijk met het werk...

En mijn NOD is 22/23 januari... nog wel eventjes dus :D

Hopelijk is het bij jou snel raak!

3. princes22

princes22 Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en ben altijd op de zelfde dag ongesteld.

na innesteling as 4 a 5 januari 2015 en vanaf daarna had ik roze afscheiding bij het afvegen.. kreeg ook al gauw allemaal kwaaltjes

- meer plassen
    - gevoelige tepels
    - volle borsten
    - branden maagzuur
    - hoofdpijn
    - erg moe

ben nu 1 dag voor nod en heb wel wat bruine afscheiding, gisteren ook maar een klein beetje en normaal heb ik dat pas echt als binnen een uur mijn menstruatie doorbreekt maar nog helemaal niks te bekennen..

heb al wel getest 4 dagen voor nod elke dag tot aan vanochtend maar allemaal negatief, lig het dan aan de test van de action 2 voor 1,49 ? of wordt ik dan toch nog ongesteld :(:(:(:(

4. Leaf

Leaf Niet meer actief

@Kristieniminie
    Heb je dan een lichte vorm van PCOS of iets? Ik lees overal dat vrouwen met PCOS meteen aan clomid gaan. Bij mij duurde het ook een jaar maar dat was omdat mijn schildklier eerst goed ingesteld moest worden.

Ik heb verder geen bijwerkingen van clomid nee. Merk eigenlijk helemaal niets. Daarom ben ik ook met de dag banger dat 50mg misschien niet aanslaat bij mij! :p
    Zelf heb ik ook geen follikelmetingen tussendoor. Mij is gezegd dat ik clomid moet slikken van cd 3 t/m 7. Op cd 35 niet ongesteld? Een testje doen. En de gynaecoloog bellen.

Nog een weekje wachten dus. Hopelijk is het toch raak deze ronde voor je!

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

@princess22
    Weet je zeker dat je innesteling 4/5 januari was? Roze afscheiding klinkt positief. Maar bruine afscheiding rond je NOD klinkt wel als een menstruatie. Maar zolang het niet doorbreekt is er nog hoop!
    Ik heb zelf geen ervaring met de action testjes. Een bekende van me gebruikte deze wel en die werkte prima zei ze.
    Maar je kunt altijd een ander merk proberen als je ze niet helemaal vertrouwd.

6. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    Hoi allemaal.
    Ik moet nog 3 dagen voor nod zondag dus.
    Vanmorgen gevoelige test gedaan en negatief.
    Wel veel symptomen van zwanger zijn.
    -heel moe
    -hoofdpijn
    -pijnlijke borsten en tepels
    -opgezeten buik
    -misselijk
    -veel speeksel
    -droge huid
    -hele dag koud.
    -pijn in m'n bekken en onderrug

Veel symptomen dus hopelijk komt de positieve test nog hier wordt
    Ik gek van.
    Ik ben al vaker zwanger geweest en weet dus hoe het voelt.

7. Belezza

Belezza Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    Hallo dames,
    ben nieuw hier. Heb een aantal topics gevolgd en herken mezelf in heel veel dingen.
    Mijn NOD is 26 januari pas. Ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. Gelijk begonnen met zwanger worden.
    Deze maand bepaalde symptonen gehad die ik voorheen nooit heb gehad.

- Voel nu 2 dagen een menstruatiepijn, maar denk niet dat het eraan zit te komen. Zit nu op mijn 18e dag na mijn laatste menstruatie. (alles kan, dat weet ik)
    - Heb een bepaalde druk onderin mijn buik zitten, die ik nooit eerder heb gehad. Heb paar dagen terug ook getraind, dus dacht dat het daarvan kwam, maar het is toch echt geen spierpijn.
    - Had goed en voldoende gegeten maar de hele dag door gewoon trek.
    - Ben heel moe, maar die periodes heb ik wel vaker gehad.
    - Op bepaalde momenten krijg ik het uit het niets super warm en benauwd (terwijl ik echt een koukleum ben).

Wil geen teleurstellingen dus wacht op mn NOD.
    Ben benieuwd naar jullie!

Liefs Lexy

8. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    @Kristieniminie, wachten wachten wachten, en jij wacht helemaal al lang... Pff, hoop voor je dat het wachten loont :)

@Princess, hoe is het vandaag? Nog bruine afscheiding gehad?
    Action testen heb ik geen ervaring mee, dus ik kan je daar niks over zeggen helaas...

@Leaf, wat een gedoe zeg met clomid... Ik tel nu al alle dagen, maar dan ben je verplicht om je dagen te tellen....
    Succes en ik hoop dat het lukt!!!

@Wendy, de symptomen klinken idd hoopvol, al is dat voor iedere vrouw anders...
    Ik heb een stukje tekst teruggevonden van mijn vorige zwangerschap, toen had ik helemaal geen symptomen, wat bij mij juist betekende dat ik net wel zwanger was....

@Belezza, ik denk dat het inderdaad nog wat te vroeg is om al iets te kunnen zeggen.... Miss is die menstruatiepijn gelinkt aan je eisprong? Gebruik je ovu testen of temperatuur je?

Ik heb (om mijn drang voor een zw test tegen te gaan) vanaf woe ovu testen gedaan.... Weet dat dat niets kan zeggen, maar op één of andere manier is dan mijn testdrang ook weg als ik die gedaan heb, haha
    Nu komt hier wel steeds een duidelijk zichtbare streep op te staan....
    Ik heb altijd wel een streep bij de KV ovu testen, maar deze keer is het toch duidelijker.....
    Op de foto hieronder de testen van :
    woe namiddag/avond
    Donderdag avond
    Vrijdag ochtend

Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      11 KB
      Weergaven:
      5
  9. Belezza

Belezza Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    @B1986

Ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad. Maar ik ga ook van helemaal niets uit (om de teleurstelling te voorkomen). Deze maand wel bijna elke dag geklust, soms wel 3 keer op een dag.
    Op dit moment nog niet, als het deze maand niet raak is wil ik volgende maand beginnen met temperaturen.

Denk ook dat het een beetje komt dat ik het graag wil en daarom erg veel op mijn lichaam let. Ben ook nog niet van plan te testen, wacht rustig op mijn NOD.

10. Leaf

Leaf Niet meer actief

@b1986 Ik snap dat het je testdrang voedt maar het zegt niet veel denk ik :p. Misschien is het een hele simpele verklaring. Dat de urine geconcentreerder was dan de ander.
    Wanneer ga je een zwangerschapstest doen?

11. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

19 dec 2014
    445
    44
    28
    3x op een dag is wel heel veel. als je in je cyclus om de dag geklust is het genoeg. Wel wellicht als je wil elke dag tijdjes je eisprong piek.

12. Belezza

Belezza Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    @mmoniquee,

Klopt, om de dag is redelijk zeggen ze en vooral de dagen rond je eisprong. Maar in principe klussen we omdat we geen genoeg van elkaar kunnen krijgen en niet met het idee om zwanger te worden. Ik noteer het wel, heb zo'n app gedownload, waar ik alles bij kan houden.

13. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    De gyn had gezegd om eerst met dat te starten. toen ik afspraak had om met clomid te beginnen had ik een ei klaarzitten.
    Dus ik moest een jaar zonder proberen, tenzij ik echt hele onregelmatige cyclussen had.. dan mocht ik vroeger terugkomen, nu ik heb het ff aangekeken, en ze worden steeds langer dus ga ik denk ik niet te lang meer wachten voor ik nog eens tot bij gyn ga.

14. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
  15. Leaf

Leaf Niet meer actief

@B1986 Grapje toch? Dat is duidelijk positief natuurlijk!!!
    Gefeliciteerd :D

16. B1986

B1986 Actief lid

4 sep 2012
    170
    0
    0
    Ha ha, ja idd grapje :)
    Het is wel een vroege test, morgen ochtend de cb digitaal doen.

Dank je wel!
    Ben super blij en vl ook natuurlijk! Al willen we nu nog wel realistisch blijven, het is nog heel vroeg.
    Hopen dat de cb morgen ook pos geeft.

Ga nu mijn bed in, drukke week gehad op het werk en morgenochtend is er om 7 uur weer eentje wakker....

17. princes22

princes22 Lid

15 jan 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    @leaf

helaas 1 dag voor nod nog wel bruine afscheiding, dag van nod wel bloed verlies gehad maar dat was maar een klein beetje, het zet niet echt door en heb nergens last meer van, verlies ook geen bloed meer dus denk dat dat mijn menstruatie was :(

18. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Gefeliciteerd b 1986! Hopelijk volgt de rest van ons snel!

19. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Hoe is het nog bij jullie?

Hier terug al paar dagen misselijk... (heb ik nog wel al gehad voor ms)
    Het rare is dat ik totaal niets van mijn borsten voel terwijl die anders toch wel pijn doen vanaf de eisprong... maar misschien komt het nog wel...
    Begin alweer flink te balen bij de gedachte aan mijn ms die deze week hoogsstwaarschijnlijk zullen doorkomen :(

20. Leaf

Leaf Niet meer actief

Hopelijk komt je ms niet door Kristieniminie! Ik hoop echt voor je dat het raak is deze keer. Zou zo mooi zijn, zeker omdat je volgens mij deze ronde al redelijk hebt opgegeven.

Ik zit nu op cd 18 en heb geen idee of ik een eisprong heb gehad of dat ie eraan zit te komen. Ik ben aan het temperaturen en mijn temperatuur is vanaf cd15 iets hoger dan voorheen en loopt op.
    Maar ik weet niet of dit betekend dat mijn eisprong is geweest of om iets anders. Sinds een paar dagen loop ik weer heel erg te hoesten. Misschien word ik gewoon weer ziek.

Deel Deze Pagina