Leaf, wacht nog een paar dagen af en als je temp hoog blijft zal je wss je eisprong wel gehad hebben. dit zou wel goed nieuws zijn he? eens een korte cyclus! Ik hoop het voor je! Volgens mij ben ik ook wat verkouden aan het worden. Al de hele dag kou en een lopende neus...
Ja dat zou goed nieuws zijn! Dat betekend dat de clomid aanslaat. Dat is weer een stap in de goede richting . We wachten het maar weer af, we kunnen niets anders dan afwachten, afwachten en nog een afwachten. ;P Het heerst enorm! Iedereen is ziek. Ik was een maand behoorlijk ziek en was nu bijna van mijn hoest af. Maar hij is weer goed terug.
Inderdaad, afwachten, meer kunnen we niet doen! oei, een maand is best lang, balen dat je er nu al terug last van hebt...
Ik heb vanaf vanochtend -opgezette buik -bijna continue steek rechter onderbuik/lies -plopjes bubbeltjes in gehele buik. Zo nu en dan 1 of meerdere plopjes -idee dat mn tepelhoven wat groter zijn. Het is nu weer wat minder geworden met mn buik. Dit voelt wel anders als voor mn menstruatie. En die zou pas zaterdag/zondag komen.
Hoi meiden. Ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben nu 8 maanden gestopt met de pil en nog niet zwanger. Nu deze maand voor het eerst begonnen met ovulatietesten. Die was anderhalve week geleden positief! 7 dagen later (zaterdag) flink veel kramp gehad en wat bruin bloedverlies. Ik voel me sinds dien heel moe en draaierig. Ook rommelt mijn buik ontzettend. Ik heb zon sterk gevoel dat het raak is... Nu duurt het eigenlijk nog 5 dagen voor mijn NOD. Ik kon het niet laten en heb een clearblue en Kruidvat early gedaan vanmiddag. Allebei natuurlijk negatief. Over 2 dagen nog maar eens proberen. Iemand anders ervaringen met te vroeg testen en later toch positief. Dat wachten is zo niks voor mij hihi
Lady88, Klinkt veelbelovend! Vooral het bruinverlies een week na je positieve ovulatietest. Zou een innesteling kunnen betekenen. Al lees ik veel van andere dat het roze is. Ik heb hier geen ervaring mee! 5 dagen voor je NOD is natuurlijk erg vroeg dus het kan nog alle kanten op! Misschien dat er vrouwen mee lezen die dit hebben gehad en toch zwanger waren. Ik helaas niet ! Maar ik duim voor je
Ik vind het zo frustrerend elke maand! Ik hoor van veel mensen dat je er niet zo mee bezig moet zijn. Maar mijn wens is vast net als jullie zo groot dat je er toch wel mee bezig bent. Hoelaat zijn jullie hier al bezig? Ik denk er soms aan om gewoon een afspraak te maken in het ziekenhuis of het überhaupt wel kan. Maar volgens mij halen ze je pas na een jaar door de molen....vind het heel fijn om met mensen in contact te zijn die hetzelfde probleem hebben! Bedankt voor je snelle reactie
Ja het is ook erg frustrerend. Heb je wel regelmatige cyclussen? Dan zeggen ze volgens mij inderdaad dat je een jaar het zelf moet proberen. Ik had zelf onregelmatige cyclussen en een trage schildklier dus ik ging na een halfjaar (na te pushen) de molen in.. Ik ben vorig jaar januari gestopt met de pil. Maar mocht het deze maand niet raak zijn kun je altijd een afspraak maken bij de HA. Het lijkt mij dat jullie na 8 maanden toch wel geholpen worden? Of in ieder geval onderzocht of alles in orde is.
Mijn cyclus is tussen de 23 en 28 dagen. Dus ook nog niet regelmatig. Ik ga dat inderdaad maar gewoon doen. Nog even duimen voor deze week maar het zit vast tussen m'n oren, al die dikke buiken om je heen hè
Oh maar wel mooi cyclussen! En nog niet de hoop opgeven voor deze ronde. Wie weet is het eindelijk raak! En ja de dikke buiken om je heen... Het lastigste van allemaal. Je probeert er niet mee bezig te zijn maar wordt er vaak aan herinnert! Ik heb een stiefzus die elk moment gaat bevallen. Dus ik kan elk moment genieten van het zicht op een vers nieuw gezinnetje .
Ag dat is echt soms moeilijk hè om blij te reageren voor anderen in je omgeving. Van de week zei iemand die dacht zwanger te zijn; het komt eigenlijk niet uit! Nou dan kook ik joh haha. Ben een klein jaar geleden getrouwd alsof iedereen er dan vanuit gaat krijg je van alle kanten vragen of je al aan kinderen begonnen bent. Zucht. Ach ik heb het er allemaal voor over! Waar slik jij die pillen voor dan?
Welkom lady88!! Het is inderdaad heel frustrerend he als het niet meteen wil lukken.... je staat daar niet zo bij stil als je er aan begint... en dan overal rond je die mensen waar het wel onmiddellijk bij gelukt is... Ik duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn!
Lief van je! Ik ook voor jullie natuurlijk houden jullie ovulaties bij? Wanneer ben je het meest vruchtbaar op de dag van je piek of daarvoor? Ik heb me hier nog niet zo in verdiept
@shia88 Ik heb clomid voorgeschreven gekregen om een eisprong op te wekken. Ik heb hele onregelmatige lange cyclussen. @mmoniquee Laat je het weten als je een test hebt gedaan ?
Nou vanmorgen weer negatief getest met de Early Clearblue. Ik heb ook geen geduld. Mijn eisprong was zaterdag de 10e. Vanmorgen wel weer wat bruin bloedverlies. Ik denk dat het niks word deze ronde Jij al getest mmoniquee?
VAnochtend negatief getest. maar ik dacht dat ik met de kv early 2v10 de test 5 seconden in de urine moest houden (opgevangen urine) maar dat moet 20 seconden. Dus weet niet of het helemaal betrouwbaar is zo. Dus misschien nog maar een keertje doen. Nu aantal uren plas opsparen of morgen ochtend?