Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom Leaf , zolang je geen rood ziet is alles nog mogelijk:)!

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kom op positief blijven nog!!! Ik duim voor je!!!

3. Leaf

Leaf Niet meer actief

Nog geen menstruatie. Inderdaad moet ik positief blijven maar het wordt zo'n grote teleurstelling als het niet zo is! Ik was er echt van overtuigd dat mijn menstruatie vandaag zou doorbreken.
    Nou, afwachten maar weer.. :p

4. Dniese

Dniese Bekend lid

22 jun 2014
    786
    0
    16
    NULL
    NULL
    De ongi krampen heb je ook bij een zwangerschap, dus het kan het twee kanten op. We gaan voor roze, Leaf!

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Meid ik ben ook zo gespannen voor morgen ochtend dan kan ik een vroege test doen.

6. Leaf

Leaf Niet meer actief

@dniese Dat is juist zo frustrerend! Alles kan :p. Niets is zeker haha. Maar inderdaad, we gaan voor roze!

@ladytwilight Ik duim voor je! Ik ben er nu zo mee bezig dat ik vandaag droomde dat ik een positieve test had! hahah

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb nu zelfs als ik niets voel eventjes van. Oh nee toch niet zwanger. Echt gek makend zo

8. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ook hier misselijk, moe, duizelig enz. vorige cyclus was 28 dagen dus dan was dinsdag mijn NOD maar toen testte ik negatief. Daarvoor een cyclus van 31 dagen gehad dan is vandaag mijn NOD. Nog altijd niet ongesteld. Ook hier gisteren een enorme steek ervaren. Echt vanuit mijn vagina naar mijn baarmoeder een paar seconde heel heftig en toen weer weg. Ik ga bij het uitblijven van mijn ongesteldheid ook zaterdag weer testen. Spannend! Leuk dat er zoveel dames dit weekend gaan testen. Hoop allemaal 2 dikke strepen en veel goed nieuws hier!

9. Babytijd

Babytijd Actief lid

14 okt 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt spannend allemaal,

Hier nog niks maar ben bang dat me lichaam me voor de gek houd..

Morgen testen :)!

10. Jomi85

Jomi85 Lid

15 okt 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk testen jullie positief, helaas bij mij is vandaag mijn ongesteldheid gekomen.

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik heb opeens last van witte vloed.. Sorry voor de smerigheid maar vind het heel raar.. Is dat een goed teken? Mijn nod is dinsdag..

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    kan alle kanten opgaan ik heb ook last van witte vloed ze zeggen dat het een goed teken is!

13. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik hoop het echt!

14. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Hallo allemaal!

Leuk om al die verhalen te lezen.
    Gek he hoeveel dingen je opmerkt als je er een beetje op let?
    Ik denk soms dat ik zo graag wil dat het raak is dat ik me allerlei zaken in het hoofd haal.

Ik heb voor de moment last van een lichte druk op mijn borsten (alsof ze geen plaats genoeg hebben), al 2 dagen 's ochtends last van misselijkheid. (dinsdag zelfs al moeten overgeven) en van alle rare steekjes enz in mijn buik.
    Maar mijn NOD is pas volgende week woensdag dus ik vrees dat dit nog wat vroeg is om echt iets te merken?

De symptomen van ms en zwanger zijn liggen ook zo dicht bij elkaar he!

Ik duim zeker op een positieve test voor jullie!!

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Als ik zwanger blijk te zijn. Weet ik het al een hele tijd! Vorige x wist ik het ook heel snel na de bevruchting. Ik ben in staat vanavond een test te doen ipv morgen ochtend. Maar is niet goed zeker?

16. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Ik neem me ook altijd voor om braaf te wachten, maar is niet gemakkelijk he?
    Misschien toch proberen wachten tot morgenochtend? zodat je met ochtendurine kan testen?

Ik duim voor je en hou ons op de hoogte he!

17. Leaf

Leaf Niet meer actief

@kristieniminie Je hebt vrouwen die heel gevoelig zijn en zo snel al symptomen hebben. Dat je al hebt moeten overgeven is niet iets wat je jezelf kan aanpraten. Denk ik! haha. Of had je gewoon wat verkeerds gegeten? haha.
    Gaan jullie voor jullie eerste?

@ladytwilight Ik zou wel proberen te wachten! Nog heeeel even volhouden haha

18. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Inderdaad, voor het eerste bezig.

Nee, niets verkeerd gegeten denk ik, mijn maag was ook zo goed als leeg, het was eerder wat gal dat er uitkwam... (sorry voor de details)

Er zit vrees ik niets anders op dan afwachten he...

En hoe zit het bij jou? al meer nieuws?

19. Leaf

Leaf Niet meer actief

Nee bij mij niet veel nieuws. Tepels blijven gevoelig maar voor de rest weinig. Ik had vanochtend nog krampen heel laag, net boven mijn vagina xD. Maar die zijn nu zo goed als weg.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ppff even hier spuwen...

Na mn ei kreeg ik steekjes in mn buik dat is morgen 2 weken al...
    Zaterdag een gevoelige linker tepel en sinds maandag licht gevoelige borsten
    Sinds gisteravond echt last van mn banden op mn linker bekken. En mn rug doet zeer..

Zo bang dat ik mezelf weer voor de gek hou..
    Morgen testen. Eigenlijk zondag nod..

Deel Deze Pagina