Succes morgen ochtend laat je het weten. Ik heb ook toch wel gewacht. Ik vind het zo eng om morgenochtend te testen. Is wel een vroege test want zit dan 4 dagen voor nod. Brrr zo rete spannend!!!
Ik kon me niet in houden en heb getest maar zag iets aande zei kant dus heb de test uit elkaar gehaald en daar stond een streep dus net buiten het test venster heb kv 2 voor 5 euro. Heeft iemand weleens zijn test uit elkaar gehaald en stond er toen ook een streep zonder dat je zwanger was? Hoop dat iemand hier antwoord op heeft..
Weet eigenlijk niet hoe foto moet toevoegen haha!! De streep is net zo groot en donker als controle streep .. Alleen dan net buiten test venster, alleen had zoon ding nog nooit uit elkaar gehaald
Haha hoe kom je er nou bij om hem uit elkaar te halen? Ik heb stiekem ook getest en was negatief. Ik heb hem ook maar even uit elkaar gehaald om te kijken en op die test zat er ook een tweede streep. Zal wel horen denk ik! Misschien eens een nieuwe test slopen en kijken? Haha
Haha ik Dacht iets te zien dus maar uitelkaar gehaald haha! Maar goed om te weten dat die streep daar hoort haha.. Wel jammer negatief maar positief blijven kan allemaal nog veranderen.. Ik ben nu 2 dagen te laat..
Die streep die je ziet staat er altijd dus helaas... Hier net getest. 2 dagen voor mn nod en negatief. Ik hou op met testen. Word helemaal koekoek... Succes meiden!!!
Aaaahhh ik word gek! Ik net getest. Doet de hele test het niet. Dus zo maar weer testen maar dan jammer genoeg zonder ochtend urine
Hier nog helemaal niks kwa klachten, tenzij je de vermoedelijke blaasontsteking mee telt haha. soms lijkt het of ik mijn borsten begin te voelen, maar goed dat kan ook schijn zijn. Kan me de vorige keer ook niet herinneren, volgens mij toen pas klachten na NOD dus nog maar even afwachten. ..
Spannend meiden die binnenkort mogen testen! - Normaal had ik laatste maanden na eisprong pijn aan mijn borsten, deze maand helemaal niet. - Ook kreeg ik paar dagen voor NOD behoorlijke steken in mijn onder rug, bij aanraken voelde het beurs. - Tijdens boodschappen doen stond ik bijna te *kwijlen* bij de visafdeling terwijl ik helemaal niet gek ben van vis. - Ik werd emotioneel tijdens kijken van een programma muziekherinnering waar Alzheimer op de voorgrond stond. Ik werk met mensen met dementie. - Heel kleine steekjes in mijn onderbuik. Al met al kon het bijna niet anders! Ze zeggen wel is, de vrouw weet wanneer zij zwanger is, dit klopte bij mij. Ik was ook al een tijdje gestopt met de pil voordat we begonnen met zwanger worden om mijn lichaam te leren kennen. Dit ervaarde ik als erg prettig, waardoor mijn hormonen niet zo gauw een loopje met mij namen.
Jammer LadyTwilight, maar inderdaad wie weet word je geduld over een paar dagen gewoon beloond met een mooie extra streep! hier veel witte vloed, zit nu 5 dagen na mijn nod en m'n borsten zijn knalblauw van de aderen en heb praktisch al een week stijve en gevoelige tepels. 's ochtends/'s nachts menstruatie krampjes. Zijn hier ook dames die last hebben/hadden van warmeverschil (het ontzettend warm hebben en geen 10 minuten later verschrikkelijk koud) .. ik ben benieuwd