Symtomen voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leaf, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL

Nee nog niet, op nod negatief getest, ik ga morgenochtend nog een keer een testje wagen! ;) had tot nu toe een ontzettend regelmatige cyclus van 27/28 dagen dus dit is voor mijn doen echt een behoorlijke uitschieter.. ik laat het jullie uiteraard weten!!

2. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Dat warm koud hebben, had ik niet, maar hoor het wel veel.. Zeker weten dat je niet nu even wilt testen? *nieuwgierig*:D

3. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh joh je wil niet weten hoe graag ik wil testen haha, maar mijn vriend werkt 's nachts en is dus al weg als ik thuis kom, hij wil er graag bij zijn dus wacht ik tot morgenochtend ;)

4. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    amaai, ik zou het zo lang niet volhouden denk ik :D spannend!!!

5. Leaf

Leaf Niet meer actief

Ik ben ook erg benieuwd of je positief gaat testen morgen Maximell! Ik heb vandaag ook wat witte vloed. Snap er niets van haha. Maar ik ga gewoon lekker mijn menstruatie afwachten!
    Vandaag heb ik bloed moeten prikken voor mijn schildklier, volgende week vrijdag de uitslag daarvan. Ergens hoop ik dat zij mij gaan vertellen dat ik zwanger ben! hahaha.
    De hoop blijft er! :p

6. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Hoi Leaf, dan moet er wel aangevinkt zijn dat je wilt testen op een zwangerschap anders testen ze dat niet. Ik moest ook bloedprikken en bij mij wilde ze het niet aanvinken. Super irri want ik ben inmiddels 3 dagen overtijd en had op mijn NOD een negatieve test. Ik heb echter wel alle denkbare kwaaltjes....

7. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    En ondertussen alweer getest Lismam?

8. Leaf

Leaf Niet meer actief

@Lismam Oh echt? Waarvoor moest jij bloedprikken? Ik dacht zelf dat ze het wel zouden kunnen zien aan de LH waarde bijvoorbeeld. Maar ik heb er weinig verstand van dus misschien heb ik het helemaal fout!
    Mijn schoonzus moest ook voor de schildklier bloedprikken en daaruit bleek dat ze zwanger was. Vandaar dat ik dacht dat ze het wel zouden zien mocht het zo zijn!

9. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Leaf, ik kan het fout hebben hoor. Je kunt het aanvinken en bij mij wilde ze dat niet doen. Wie weet dat ze het dan alsnog zien en meedelen als het zo is.. dont know!

Ik heb vanmorgen vroeg getest... ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Ik heb huismerk van de apotheek gebruikt. Na 2 minuten zag ik een tuurstreepje, ml was bang dat ik het me verbeelde.. De test was af te lezen na 3 minuten met een max van 5. Na 5/6 minuten werd er een streep zichtbaarder. Hij is niet knal knal maar er staat wel echt een streepje! Is dit nu zwanger of te laat aflezen? Ik heb al eens eerder deze test gedaan. Toen was hij echt wit en bleef dat ook na uren nog. Twijfel dus hier, durven nog niet te geloven dat het misschien wel zo is. Morgen ochtend maar even me cb test doen denk ik!

10. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Je had al een tuurstreepje binnen de afleestijd. Dus dan zou ik zeggen ja!!

11. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lismam, Ik zou ook ja zeggen hoor!! misschien inderdaad morgen nog even een 'zekerheidstestje' maar ik denk dat ik je al voorzichtig kan feliciteren! :D Ik heb mijn test maar laten zitten, heb sinds vanochtend bruine afscheiding dus ik zal in de loop van de dag waarschijnlijk ongesteld worden, helaas maar volgende keer beter!!

12. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ik heb net een cb test gedaan en ik ben zwanger! Kan het bog helemaal niet goed bevatten en ben dol gelukkig! IK hoop ontzetten Maximell dat je snel het zelfde mag ervaren!

13. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh ik ben ontzettend blij voor je Lismam, ontzettend gefeliciteerd!! ik hoop het ook, hou ons op de hoogte en geniet ervan!

14. Leaf

Leaf Niet meer actief

Gefeliciteerd Lismam!!!

15. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    gefeliciteerd lismam!!!

16. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    oh!! wat goed nieuws!!! Gefeliciteerd Lismam!!! en geniet ervan!!

Hopelijk volgt de rest van ons snel!

17. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    #97 Monic, 18 okt 2014
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
    Hi dames! Ik kom er even tussendoor glippen :)) heb even een vraagje! Als eerste gefeliciteerd Lismam! Wat leuk voor jullie!!

Nu mijn vraag.. Ik denk dat ik morgen ongi moet worden (of niet) maar ik heb echt van alles meegemaakt afgelopen cyclus. 24 september is mijn cyclus begonnen en ik denk dat ik op/rond 4 oktober mijn ei had omdat ik toen echt een dikke klodder witte afscheiding verloor. 5 oktober in de ochtend geklust en de dagen erna ook.. Tijdens ons vakantie verloor ik op 13 oktober na het klussen wat roze afscheiding, de volgende ochtend ook en de dag erna ook (heel weinig met veegjes). De 15e is het gestopt en had wat gevoelige borsten maar dacht 't zal wel' omdat ik niet teleurgesteld wil raken. Had toen ook heel erg diarree 2/3 dagen lang (begon ook op de 13e en eindigde 15e), maarjah dat kan ik ook aan het eten en het weer in Punta Cana liggen :))

Zoals ik al zei verwacht ik morgen ongi te worden, maat ik verloor net echt wat witte met heeeeeel klein beetje geel slijm. Echt dik zoals ik t op mijn eisprong verloor.. Vind ik erg raar omdat ik dit nooit eerder heb gehad voor mijn nod? Herkennen jullie dit of zou het toch niet lukken? Als ik morgen nog niet ongesteld ben, ga ik morgenvroeg testen. Verder heb ik geen afscheiding meer gehad. Voelde me net wel heel erg duizelig en misselijk en kreeg t warm en koud tegelijk.. Heel raar moest ook echt even trillen en al! Zou t toch wat zijn?

18. Kristieniminie

24 apr 2014
    239
    0
    0
    @ monic: Misschien dat het bloedverlies van de innesteling kan geweest zijn?
    Ik zou morgen toch een testje wagen als je dan je ms nog niet gekregen hebt!

Ik duim en laat ons iets weten hé!

19. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou inderdaad ook zeggen dat het misschien een bloeding van de innesteling geweest kan zijn, ik persoonlijk wordt de paar dagen voor mijn ongesteldheid juist heel 'droog' dus wat dat betreft is de afscheiding misschien een goed teken? Je weet het inderdaad nooit totdat je een testje doet, dus ik zou zeggen ren naar de drogist morgen en laat het ons weten :D!

20. Leaf

Leaf Niet meer actief

Spannend monic! Ik las op internet dat witte afscheiding kan duiden op een aankomende menstruatie of een zwangerschap. Zoals je met elke symptoom dat leest! Heb je dus weinig aan haha. Maar de bloeding een week na je eisprong is wel veelbelovend!
    Laat het ons weten!

Deel Deze Pagina