Morgen20 oktober is mijn NOD dag ... Ik ben op 6 oktober geïnsemineerd , een week na de inseminatie begon ik mij al aardig misselijk te voelen ik ga er mee naar bed maar sta er ook mee op , mijn borsten zijn ook erg gevoelig op het moment ... en heb trek in rare dingen zoals hete pepers ... ja echt ... weet niet waarom en vis . Duizelingen heb ik ook regelmatig . 16 oktober had ik hele erge steken in mn buik ....maar ik begrijp dat het de innesteling geweest kan zijn . Ik kan niet wachten om te testen eigenlijk wil ik het vandaag al doen op de 19e .. wat vinden jullie is dit te vroeg ... zal ik gewoon wachten of mijn menstruatie doorzet .....
Ik had als voortekenen een opgeblazen buik, veel gerommel/knorrende buik en veel aders over mijn botsten lopen.
Ik vermoed dat mijn NOD morgen is. Vrijdag en zaterdag testte ik al licht positief met kv 2v5. En vanmorgen een cb digital 1-2! Tot op heden had ik last van: - lichte vlaagjes misselijkheid. - lichte buikpijn - lage rugpijn
@delinda ik denk dat je best vandaag al een testje kan wagen hoor! Ik ben benieuwd! @amaranthas gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ja. Ik denk ook dat je vandaag al test kan doen. Ik vrees dat ik naar de volgende ronde zal moeten. Van deze middag wat last van bruinverlies. Hoewel woensdag normaal maar mijn ms zouden beginnen. Nog niet eerder last van gehad dat ik zo vroeg al wat bruinverlies had. Toch wel weer balen... Hopelijk jullie meer geluk!!
@amaranthas, Gefeliciteerd!! Lekker genieten nu @Delinda, Ik denk ook dat je wel kan testen hoor, laat het ons weten ik ben benieuwd!!
* Zucht * .... vandaag toch maar een testje gedaan eentje van de action , deze was negatief .... de moed zakt alweer in mn schoenen. Ik snap er niets van want gezien mn kwaaltjes ... deze heb ik nooit voordat mn periode komt . Mn vriendin probeert me positief te houden door te zeggen het was nog maar de eerste inseminatie ... ja dat is ook zo , maar was al 12 jaar bezig op de normale manier en dat is niet gelukt en had mn hoop nu echt op mn inseminatie gevestigd ... je zou toch denken alles op de juiste timing dan kan het haast niet mis gaan . Maar goed we zien wel of ik morgen mn periode doorzet .. ik hoop echter van niet natuurlijk . @amaranthas, Gefeliciteerd met je zwangerschap , geniet er van
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier, lees al even mee en zit zelf op 12 dpo. Ik heb normaal eigenlijk nooit symptomen voor mijn nod maar nu al vanaf eisprong. -al twee weken rommelende darmen -opgeblazen gevoel -pijnlijke borsten (nu 8 dagen) -al ruim een week ontzettend moe -steeds zin in chocolade en zoete dingen (hou van hartig normaal) -volgens partner opvliegend (heb ik weinig last van ) Kan allemaal tussen mijn oren zitten maar voel mij wel anders dan normaal
@Delinda, Geef nog niet op, geen bloed geeft moed zolang het niet doorzet is er nog niets aan de hand! Ik duim voor je, heel veel success!! @Doornstruikje, welke ronde zit je? kan het zijn dat je nog wat aan het ontpillen bent? zo niet zou ik misschien toch een testje wagen? wanneer is NOD? als je al symptomen voelt zou dat haast moeten betekenen dat er al aardig wat HCG hormonen worden aangemaakt, wellicht pikt de test dat al lichtjes op?! zo niet is wachten helaas de enige manier... pff succes en laat het ons weten he!!!
Amaranthas, gefeliciteerdd!! Delinda, geef het moed niet op.. zoals Maximell het ook al zei ; geen bloed geeft moed! Ondertussen bij mij; afgelopen zondagochtend getest maar negatief... Die middag werd ik ongesteld, maar heel lichtrood.. Gelig/rozig achtig.. niet echt bloed. Deed een maandverbandje in en heb de hele dag (niet eens) een halve maandverband gelig/rozig afscheiding gehad (heel raar!). Vanochtend gekeken, niets!! Zojuist naar de wc gegaan een weer wat gelig rozig afscheiding, maar echt niet veel.. Geen hele maandverband tot op heden zegmaar... Vind het raar. Wacht nog even om te kijken of het doorzet en anders op naar de volgende rondee..
Ik heb gister ook weer 2 dagen voor nod negatief getest. Frustrerend met alle kwaaltjes. Maar morgen mijn nod.
Hier het ongi gevoel, wil ook echt telkens naar de wc lopen omdat ik het gevoel heb dat het eruit loopt zeg maar excuses voor de details.. 24 of 25ste is mijn nod , dus snap dit niet helemaal .. Al is mijn Temp wel naar beneden gegaan, hopelijk morgen weer omhoog.
Hallo allemaal, hier Leona uit Houten. Even voorstellen: 31 jaar, 1 dochter van bijna 6 met mijn ex, maar altijd groot gezin gewild. Dochter N is spontaan gekomen, 1e ronde na de pil. Daarna twee jaar tevergeefs met ex geprobeerd en nu 15 rondes gehad met huidige lief. Scheiding overigens om andere redenen. Volgens gyn ben ik gezond, ondanks zeer onregelmatige cyclus. Tussen 29 en 40 dagen in. Krijg deze maand wel een spoeling. Zou het daar dan aan liggen? Zaad is ook in top conditie. Nu nog op wachtbankje. Dag 34, dus is Nod volgens mn gemiddelde. Voel vanalles en eigenlijk niks. Durf nog niet te testen. Al zo vaak tevergeefs. Het beheerst mijn leven tegen mijn zin. Herkenbaar? Kijk uit naar jullie reactie.
Heb vanmorgen een test er tegenaan gegooid en zie hieronder het resultaat! Zou het meteen raak zijn? Was trouwens niet mijn ochtendurine. Blijf ook een opgeblazen gevoel hebben en vanmorgen wat misselijk @Maximell, woensdag 22 oktober mijn nod en dit is mijn eerste ronde. @Amaranthas, gefeliciteerd! @Delinda, spannend allemaal en vandaag je nod, ik duim voor je!
Wat bedoel je met pendel uitslag lady Twilight? Ik heb ook vaak goeie voorgevoelens maartot nu toe, je raadt het al: tevergeefs.
Zit ook nog op 2 nod Leona83 en geen ochtendurine gebruikt. Ik ben hoopvol gestemd maar nog wel voorzichtig. Is nog zo pril... Spannend bij jou! Testen kan dan je hoop zo wegnemen hè.