@Doornstruikje, ja dat lijkt verdacht veel op een streepje hoor, zou echt ontzettend mooi zijn meteen de eerste ronde! ik zou over 2 dagen nog een test doen, succes ik duim voor je maar ziet er veelbelovend uit
Ja weet het maar ben ontzettend verwend door dat ik bij mijn zwangerschap 4 dagen van te voren een knaller had dat ik nu al snel denk dat het niet zo is.
@Maximell, ik hoop dat ik dat geduld kan opbrengen om twee dagen te wachten...hahaha erg hè. Hoop dat de testen gaan oplopen, blijf nog voorzichtig positief. Dank je IlonavanH90!
LadyTwilight, morgen jouw nod? Ik woensdag nod Dank je Kristieniminie! Nieuwe symptomen...jeukende armen en handen?
Helaas ladies .... vandaag op mn NOD kwam daar toch mijn periode om de hoek *zucht* . Op naar inseminatie ronde #2 rond 4 november . Voor de geen die nog in spanning zitten ik ga heel hard voor jullie duimen ..
Hier zijn de duiveltjes er ook doorgekomen... (zelf een dag te vroeg) Hopelijk hebben we volgende keer wel een positieve test in handen!
Jammer zeg! Inderdaad op naar de volgende ronde. Ik denk zelf dat ik mijn eisprong niet heb gehad of misschien later. Waarom ik er zo "zeker" van was dat ik mijn eisprong rond 1 oktober had was omdat ik een klein beetje bloedverlies had wat een paar dagen daarna nog hier en daar een drup doorging. Eerst rood en daarna bruin. Lekker fris dit onderwerp! Maar ik heb nu geen idee wat dat nou was. Afijn, ik heb dus geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad of nog krijg en ook niet wanneer mijn nod dan is. Zo vervelend! Vrijdag uitslag van mijn schildklier en dan hopelijk naar de gyn terug.
Hallo meiden, ik zit op 35, is gemiddelde Noden ben heel onzeker. Gezwollen klieren onderbuik, creamy afscheiding, streep onder navel, maarzijn dingen die ik voor ongi soms ook heb. Wel steeds moe en warrig en kramp in benen soms in rug. Gevoelige borstengehad,maar is weg. Wat wordt het nu?
Wat onzeker Leaf! Snap je verwarring, nu weet je totaal niet meer waar je zit in je cyclus....getver! Weet je wel hoelang je cyclus gemiddeld is of is dat elke keer anders? Anders toch gemiddelde nemen en van daaruit ovu testen gaan doen? Of eerst op gemiddelden afgaan en om de 2 dagen zwangerschapstest doen of nog erger......afwachten tot menstruatie...... @Leona83, als je zekerheid wilt hebben zal je een testje er tegenaan moeten gooien....toch? @Kristinimieni, balen zeg!
@doornstruikje Nee ik heb geen idee nog. Ik heb heel lang moeten ontpillen en had de vorige keer een cyclus van 38 dagen. Ik heb een diagnose gehad met pcos voordat ik voor mijn schildklier behandeld werd dus misschien is dat het gewoon. Al denk ik zelf dat ik dat niet heb. Helaas dus gewoon afwachten! Super frustrerend. Ik hoop dat ik snel terug kan naar de gyn om te zien of ik inderdaad pcos heb. zo ja, eindelijk behandelen. Zo niet, dan geduldig zijn haha