Dat was te vroeg om te bepalen en dat komt omdat ik pcos heb. Vandaag was op de echo wel een vruchtje te zien en was ik pas 5,5 week. Ondanks dat er een mk lijkt te komen was t gegroeid in de afgelopen zes dagen.
geef de hoop niet op! misschien groeit t nog? Je weet maar nooit. zolang je geen bloedverlies hebt en ernstige buikkrampen is er niks aan de hand.
nee dat is niet gebruikelijk. Weet niet hoe het met deze dame is, maar ik krijg zoveel omdat ik pco heb en eerder een mk heb gehad. Ik hoef maar te bellen en mag dan ook komen. Had liever gezien dat ik enkel een termijn echo kreeg en dan vervolgens bij 13 weken en 20 weken, want dan wist ik dat ik nog zwanger was en hoor ik bij de "gewone zwangeren"
pfff wordt er stil van zoals je zegt dan hoor ik bij de gewone zwangeren. Ik begrijp goed dat je wens naar een tweede kind sterk is, maar wees blij dat je alvast een kind hebt. Want er is een kind die je mama kan noemen, je hebt zwanger zijn meegemaakt etc, sommige vrouwen hopen op alleen een kind omdat ze geen hebben. heel veel sterkte en hoop echt voor je dat t een wondertje is en toch geen miskraam wordt.
Ik denk dat jij hier volledig de plank nou misslaat! En ook zal je dit misschien niet kwaad bedoelen, maar je kan hier heel veel mensen flink voor de kop stoten! Z'on uitspraak is uit den boze, dat het is overigens ook hetzelfde als iemand een MK krijgt/heeft gehad dat er dan doodleuk wordt gezegd....je bent nog jong, tijd zat.... Het gaat er niet om of ik al een kind heb....je weet mijn geschiedenis niet.... Ja ik ben dolblij dat ik een gezonde zoon heb, maar ook hiervoor hebben wij een medisch traject voor gevolgd van enkele jaren! En als je kan rekenen...zie je dat ik al meer dan vijf jaar geleden bevallen ben... Ik ben een nuchter persoon...en kan dit ook wel weer een plekje geven...maar ik wil je enkel attenderen op dit soort uitspraken want er zijn genoeg dames die heel wat jaartjes achter de kiezen hebben ook al hebben ze al meerdere kinderen...
Oepsss sorry zo bedoelde ik t dus echt niet. Ik ben zelf 4 jaar en 3 maanden bezig geweest voor n eerste kind en gun niets of niemand deze pijn. Nogmaals mn excuses, ik heb dit geschreven omdat ik zelf geen kind heb en altijd al heb gedacht als ik n kind heb dan maakt t niet uit hoelang de 2de duurt. Ik denk inderdaad dat als ik in jouw positie zou zitten dat ik heeel anders zou piepen.
Ik liep voor mijn zwangerschap al bij de gyneacoloog. En ik zou eigenlijk een kijkoperatie krijgen om te kijken waarom mijn rechter eileider niet doorliep. Zou moeten bellen als ik ongesteld werd, maar ja ik bleek zwanger te zijn geworden de laatste cyclus. Dus Gyn gebeld en mocht meteen komen voor een echo... Maar omdat er nog te weinig te zien was (4 weken, was alleen een stipje) mocht ik met 6 weken terugkomen. Mijn gyn belde me met 9 weken op (hij was zelf op vakantie met die echo van 6 weken, dus was een andere gyn) dat er geen vervolgafspraak was en dat ik nog een echo mocht als ik wilde, aangezien hij altijd zijn patienten ter controle houdt t/m 12 weken (aangezien het een onzekere periode is). Vandaar al 4 echo's gehad. Laatste was de standaard echo van 12 weken. Normaal krijg je pas bij 12 weken een echo.