symtomen zwanger

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lisa2001, Aug 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben pas sinds 2 weken gestopt met de pil.
    Ben best slordig geweest met mijn pil heb een te lange stopweek gehad en daarna 2 pillen geslikt en gestopt met de pil. Ik weet dat het beter was om te stoppen op het einde van een strip maar heb dat niet gedaan. We hebben best veel geklust die dagen na het stoppen met de pil.

Maar 5 dagen daarna begon ik te bloeden woe avond heel licht, do & vrij veel en zat ochtend nog een piep klein beetje.

Nu heb ik al 2 dagen een ontzettend trekkend gevoel in mijn buik alsof mijn spieren continu worden aangetrokken. Ook zie je mijn aders heel duidelijk op mijn borst(decollete) lopen. Ook op mijn borsten zelf. Een hele lijn naar de borsten toe. Ook veel pijn in de onderug. Ik snap dat de symtomen je voor de gek kunnen houden. Dus daarom vraag k het.

Kan dit van het ontpillen zijn of kan het eventueel een zwangerschap zijn. Want weet dan ook niet wanneer ik dan het beste een test kan doen.

alvast bedankt voor de tips.

2. hopenopwonder

hopenopwonder Actief lid

Jul 20, 2010
    323
    0
    0
    Kan beide zijn. Zelf had ik ook als symptoom een hele zichtbare ader naar mijn borst. Toen gaan testen en inderdaad.
    Dus ik zeg... Testen.

Succes

3. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    @hopenopeenwonder dankjewel voor het delen van je ervaring. Maakt het uit wanneer ik de test doe? Het zal toch te mooi om waar te zijn!

4. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Het kán natuurlijk.. want er gebeuren wel gekkere dingen, maar het lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Ik denk dat je misschien je eisprong nog niet eens gehad hebt, dus kan je ook nog niet zwanger zijn. Ontpillen kan echt heeel erg op zwanger zijn lijken. Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!

5. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik heb in het begin zooooo vaak gedacht dat ik zwanger was en toch testte ik negatief.
    Ontpillen lijkt zo erg op een zwangerschap! Een test is het enige uitsluitsel.
    Succes.

6. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

May 21, 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal! Zal over een week een test doen want dan zit ik op 29 dagen. Heb namelijk ook geen idee van mijn cyclus. Bedankt voor de tips.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zou kunnen, maar ik denk meer dat de symptomen komen door het slordig slikken van de pilhormonen.

Share This Page