Hallo, ik ben nieuw hier maar lees ruim 1 week hier de forum af naar antwoorden(word er wel een beetje gek van Mijn vraag aan jullie is of het kan dat je op dpo 12 negatief test terwijl je veel, echt veel, symptomen hebt die op een zwangerschap wijzen??? Sinds eisprong al ongi pijn in buik en rond dpo 5 of 6 zelfs heel erg pijn in onderbuik. Had gisteren, dpo 11, plots pijn in linkerborst(steek) en heb nu sinds vandaag dan gevoelige borsten, vooral zij-en onderkanten. Dpo 10 37.1 Dpo 11 36.8 Dpo 12 36.7 Overdag wel altijd 37.5... en heb ook al 4-5 tal dagen last van misselijkheid, vooral gisteren en vandaag. Had op dpo 8 een krop in de keel...net iets dat blijft hangen of verkeerd zit... Ben ook wel moe maar mijn omgeving zegt vooral dat ik er moe uitzie. Wat denken jullie? Bestaat de kans dat ik alsnog positief test? Danku voor jullie antwoorden
Ben ook vergeten te zeggen dat ik op dpo 8 of 9 echt veel steken heb ondervonden in likerlies en ook gewoon in de onderbuik. Heb nu sinds 2 dagen wat meer witverlies, draderig en wit maar ook niet superveel.
Heb je vaker je temp opgenomen? En elke keer sochtends voor je uit bed stapt? Ik vind je temp er namelijk niet heel gunstig uit zien voor een zwangerschap, maar aan 3 dagen kan je dat eigenlijk niet goed zien. Verder zijn de symptomen echt dingen die zowel bij zwangerschap voor kunnen komen als bij een gewone cyclus. Hoeveelste ronde zit je nu?
Hallo sparky, bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb mijnntemp alleen opgenomen sinds dpo 9 omdat ik dacht van ok, we zien wel, blijft hij hoog dan is het ok wel een beetje dom van mij! Ik had in december een mk op 9 weken na 4 maanden oefenen Het is nu de eerste maal opnieuw dat we het echt op getelde dagen hebben gedaan. Maar niet getempd ofzo, ik voel wel mijn ei springen, dat was op dag 14 van mijn cyclus. Denk je dat het niet kan dan? En die symptomen dan? Zou het kunnen dat ik mij ze inbeeld? Zelfs de misselijkheid?
Het kan zeker wel. Alleen er is zo weinig van te zeggen. Het kan ook bij komende menstruatie horen. Maar zwangerschap is zeker niet onmogelijk hoor. Ik zie een daling in de temp, maar aangezien we de rest niet weten kan dat ook alle kanten op. Of de daling komt van een naderen menstruatie of de eerste temp was gewoon een uitschieter omhoog en is daarna weer naar normaal gegaan. Een test kan altijd nog positief worden, zeker als je voor nod test.
Ja, ik word er gewoon moedeloos van...ik weetbhelemaal,kiet meer wat ik moet denken of voelen. Ik voel,iets maar ben gewoon bang dat het in m'n hoofd zit... Ik ben wel nooit misselijk ofzo voor mijn menstruatie en kan niet zeggen dat ik al zoveel buikpijn heb gehad sinds eisprong tot nu nog. En met al die symptomen zou je toch denken dat de hcg waarde hoog ligt en dus een test positief uitvalt of heeft dat er niets mee te maken?
Als je klachten van hcg zijn dan had je dat wel op een test gezien denk ik. Zeg nooit nooit natuurlijk..
Ik had deze maand ook enorm veel symptomen die leken op een zwangerschap en toch is mijn menstruatie doorgebroken. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
Ja, je lichaam kan je echt voor de gek houden! Dat is net zo moeilijk eh. Ik zal gewoon moetennafwachten vrees ik en zoals je zegt dat als de symptomen van hcg waren, ik allang positief had getest...
Hallo, Deze ochtend getempd voor het opstaan en had dus 36.8...zit nu op dpo 13. Zou er nog een kans zijn denken jullie?
Aan je temp kun je niet zien of je zwanger bent. Temperatuur is alleen zinnig om je eisprong op te sporen.
Hallo, Zit vandaag aan dpo 14, heb gisterenavond wat rozig witverlies gehad. Deze voormiddag pijn in onderbuik net alsof ik ongesteld zou worden. Heb ook dan 2x wat rozig slijmverlies gehad en toen niets meer... Nu voelde ik plots iets "lopen" en dacht ok, nu zal ik ongesteld zijn, maar het was weer dat rozig slijmverlies...... Mijn borsten doen ook echt pijn, mijn temp was deze ochtend 36.8 nog steeds. Ik heb dat rozig slijmverlies nooit. Wat zou het kunnen zijn? Goed of slecht teken?
Gewoon wachten op je nod... ga niet letten op symptomen.. je lichaam kan je voor de gek houden. Je weet pas als het raak is als je menstruatie uitblijft en je test... zelf test ik pas op 7nod... ik doen niet aan testen op dpo.. en probeer er niet teveel op letten. als ik iedere maand op symptomen zou letten kon ik iedere maand wel zwanger zijn.