flink ongesteld

Discussion in 'Eerste symptomen' started by oostende, Mar 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oostende

oostende Actief lid

Jul 27, 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...

ik wilde even weten dat testen niet meer nodig is want ben vandaag behoorlijk ongesteld geworden...dus alles kwam dus daarvan.
    Het was 2 maanden lang niet zoals het hoorde te gaan en nu dus komt het allemaal dubbel zo los...stolsels en behoorlijke buikpijn echt ongie dus!
    maar ik ben niet getreurd het is toch wel jammer en vooral omdat je zo sterk het gevoel soms kan hebben maar je lichaam kan je oh z ovoor de gek houden..kmoet het maar lekker naast me neer gaan leggen en er niet te veel meer aan denken en wie weet wat er nog gebeurt!maar sinds vandaag heb ik een nieuwe baan,na 2 jaar thuis gezeten te hebben heb ik eindelijk weer een baan en dat is heeeeel erg positief dus ga me daar maar op concentreren lijkt me beter dan elke maand denken dat het zo kan zijn...tuurlijk je hoopt er altijd op en vooral als je in de MM zit maar goed we zitten er niet voor niets in he maar wonderen zijn de wereld nog niet uit he?dus nieuwe ronden nieuwe kansen

liefs en groetjes renate ooh ja hoe kan ik mijn banner weghalen?
    kuskus

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    balen :(

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Jammer! Heel veel succes in elk geval in je nieuwe baan. Je geest verzetten wil ook nog wel eens helpen, ik duim voor je!

Neeke

4. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Succes met je nieuwe baan,Renate!
    Vaak gebeuren er wonderen zodra je het niet verwacht... ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Balen Renate...op naar weer een volgende ronde :(

Share This Page