Hoi dames, Ik heb al een paar uur last van lichte ongi pijn in mijn buik en bovenbenen. Ook heb ik al een paar dagen gevoelige borsten. Het lijkt erop dat ik weer ongi ga worden.. Mijn NOD is eigenlijk zaterdag, maar denk dat ik weer een cyclus van 24 dagen heb.
Hou je hoop vast tot je daadwerkelijk ongie word,want inderdaad alleen allah (swt) weet het beter! Het kan nog alle kanten op! Groetjes, Samira
Ik blijf natuurlijk de hoop hebben, alleen heb ik precies hetzelfde gevoel als de keren hiervoor dat ik ongie werd. En ik voel me helemaal niet zwanger.. De gedachte dat het langer gaat duren maakt het soms niet zo leuk
Geen bloed geeft moed hoor! Dussuh.. geef het nog niet op! Mijn duimen draaien hier voor je! Toen ik zwanger was had ik ook ongi-krampen, maar die duivels die kwamen niet! kuz
Ik heb zelfs bijna een week van die krampen gehad.. echt erg.. Op een gegeven moment dacht ik echt dat de duivels kwamen.. maar niet dus!
He Enise, Je weet het geen bloed geeft moed! er zijn denk ik veel meiden die niet het zwangerschapgevoel hebben hoor. Dus maak je daar maar niet druk om! Ik duim voor je en laat je het weten? Liefs Annika
ik liep continu naar de wc omdat ik dacht ongie te zijn geworden, voelde me niet anders dan normaal maar toch was ik zwanger dus alles kan nog hoor
Hey Enise (seker), Wat gaat de tijd snel heh? Hoop voor je dat je niet door hoeft naar ronde 6 maar gewoon lekker zwanger bent. Nog een paar daagjes. Succes met aftellen. Liefs Vanilia
Jaa joh, echt niet normaal. Ik hoop dat ik ook niet door hoef naar de volgende ronde, maar het lijkt erop dat dat er wel inzit. Mijn temp was vanochtend ook laag.. Nog ff aftellen idd..