Ik droom al een paar nachten over dat ik een tweeling krijg Weet iemand wat de symtonen daarvan zijn????? Ik ben nog geen 6 weken zwanger en kan mijn broeken dus niet meer dicht krijgen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helaas 5 maanden op bed door moeten brengen en daardoor ben ik ruim 30 kilo aangekomen, zal ik zo snel een dikke buik krijgen (terwijl ik helemaal niet zwaar ben) omdat alles dus zo opgerekt is geweest of zullen het er mss 2 zijn????? Verder ben ik gigantisch moe, hele zere borsten en een zere navel!!! Nou, ik vind het maar vreemd allemaal! Alvast bedankt voor je reactie. Liefs!!!!
toen ik zwanger was van een 2ling waren mijn testen al heel vroeg knal positief was ik extreem moe en misselijk maar goed dat kan ook bij een 1ling zwangerschap spannend hoor wanneer heb je een echo?
Hoi...nou ik teste dus ook al ruim 3 dagen voor NOD positief! Terwijl er bij mijn dochter bij NOD amper een streepje te zien is. Nu weet ik wel dat elke zwangerschap anders is, maar ik heb echt al een buik en moet gewoon nu al zwangerschapskleding aan....broeken dan hoor! Ik heb volgende week donderdag een echo.
spannend hoor meid zitten er 2lingen in de familie? het zou kunnen hoor maar het is zo moeilijk te zeggen kan ook zijn dat je zwanger bent van een 1ling en je gewoon sneller groeit omdat dit de 2e keer word. ik heb nu ook al een buik... bij de 1e had ik pas zo'n buik met 22.23 weken en dat nu al dus...
Ja het is idd spannend. Volgens mijn moeder komen er tweelingen voor, dus dat maakt het helemaal spannend. Ik vind het geweldig om zwangerschapskleding aan te trekken hoor, maar ik weet nog heel goed bij mijn vorige zwangerschap dat die kleding je op een gegeven moment de keel uitkomt hahahahaha
Maar het zou ook nog kunnen dat ik mss wat verder ben....mijn laatste ongi was niet helemaal zoals ik het gewend ben, 5 dagen eerder en maar 3 dagen.
Naar mijn weten zijn er dan geen andere symptonen, sowieso is elke zwangerschap natuurlijk anders. Denk dat het heel moeilijk is om te zeggen "Bij de tweeling had ik dit", wanneer je een eenling had gekregen, was het misschien precies hetzelfde geweest. Weet nog wel dat ik mezelf voor de echo ook helemaal gek had gemaakt met het idee tweeling. Kom zelf uit een tweeling en die kans zat er dus ook echt in. Maar het was er echt maar één De echo even afwachten dus. Spannend!
Ik teste ook ruim 4 dagen voor NOG positief bleek achteraf, kon ook al vroeg niet meer in mn broeken en we droomde er ook van... Toch is dit weer een 1ling dus het zegt niks... Het enoge wat je kunt doen is de echo afwachten!
hoi hoi, nou ik moet je zeggen, hier een klein beetje soortgelijk verhaal, wel iets anders maar toch. ik heb een heel onregelmatige menstruatie gehad, en toen ik eindelijk eens het idee kreeg om te gaan testen, testte ik ook gelijk direct heel positief, en de volgende ochtend weer... mijn vriend zegt te denken dat het een tweeling is, en ik had laatst ook een droom dat we een 2ling kregen, dus is allemaal een beetje vaag, maar ik denk eigenlijk dat het hier gewoon een 1ling is, want in geen van beide families komen 2lingen voor. maar het is afwachten. morgen zal ik het weten want dan heb ik me eerste echo... ben erg benieuwd. het enige wat je kan doen is afwachten. ik zit al meer als een week met de vraag: hoe lang ben ik zwanger, en ik heb het hier ook op het forum gezet, maar iedereen zegt ook, dat is niet te zeggen, zeker niet met een onregelmatige menstruatie... ik wil je in ieder geval succes en sterkte wensen met afwachten want ik weet hoe erg dat is in onzekerheid leven!!! liefs kim
hey meid, ik ben nu 7 weken zwanger en krijg ook met pijn en moeite mijn broeken dicht ... hoef pas volgende week naar de VK .. en heb met mijn vriend afgesproken om dan als alles goed is te gaan shoppen ... lastig he als je nog zo lang moe wachten ..
Ik denk niet dat je het merkt als je zo vroeg in verwachting bent van een tweeling! Ik had wel vroeg een positieve zwangerschapstest, maar ging er vanuit dat het er een was! Bij de 6 en 7 weken echo is toch gebleken dat het er twee zijn! Qua symptomen kan je er ook niet echt vanuit gaan.. de een heeft er meer last van dan de ander! Mijn broeken gaan daarentegen ook niet zo goed meer dicht Succes met de aankomende echo!!