Symtonen bevalling begint?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Wennie, Jun 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wennie

Wennie Lid

Oct 12, 2005
    18
    0
    0
    Hallo meiden,

Wie weet een beetje wat de symtonen zijn dat een bevalling binnenkort gaat beginnen.

Ik merk dat ik vanaf maandag wat meer slijm verlies. Het is wat draaiderig en niet gewoon afschreiding. Plakt meer aan elkaar en zijn draden. Kan dit een teken zijn dat het binnenkort gaat beginnen?

Ik moet morgen naar de vk. Kan zij zien of het binnenkort gaat beginnen? Heb zoiets weleens gehoord. :(

Bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,

Wendy

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Dat slijm kan je slijmprop zijn die je aan het verliezen bent, die hoef er namelijk niet in een keer uit te komen. Zolang het alleen slijm is zonder bloed zegt dit erg weinig en kan de bevalling nog een tijd op zich laten wachten. Verlies je er een beetje bloed bij dan kan het zijn dat je al ontsluiting begint te krijgen. Maar dan nog is het verlies van de slijmprop geen echte indicatie dat je bevalling op het pumt staat te beginnen. Het enige wat dit echt aangeeft zijn regelmatig terugkerende weeën.
    Bij mn eerste heb ik ook eerst de slijmprop verloren, wel in een keer en met bloed vermengd, die nacht is de bevalling begonnen. Ik hoop dat het voor jou ook lekker snel mag beginnen!

Veel succes!

3. Niet meer actief

Helaas vertellen deze klachtjes je niets..

Mijn vk kon de dag voor de bevalling niet zeggen of het morgen of over 2 weke zou gaan gebeuren. Het kwam de dag erna...

4. Marlene

Marlene Lid

May 30, 2006
    67
    0
    0
    Hoogeveen
    Mijn zusje is donderdag na de vk geweest. (1 week over tijd).
    Zij vertrouwde het gewicht van de baby niet (erg zwaar) en stuurde haar door naar het ziekenhuis.
    Deze zeiden dat de baby tussen de 3200 en 4200 gram zou zijn en stuurden haar weer naar huis.
    Om 3.00 's nachts begonnen de weeen.

Er waren dus geen aanwijzingen.

5. Wennie

Wennie Lid

Oct 12, 2005
    18
    0
    0
    Dat is een grote schatting zeg tussen de 3200 en 4200. Die kan ik ook wel nemen.

Vandaag bij de VK geweest en ze heeft met gestript. Afwachten wanneer het nu gaat komen.

Groetjes,

Wendy

6. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Waarom heeft ze nu al gestript dan? Dat doen ze toch pas als je tegen de 42 weken aanzit?

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ja idd bij mij hebben ze pas gestript toen ik precies 41 wkn was.. Bij onze vk doen ze het ook niet VOOR de 40 wkn om zijn... je lichaam moet nl helemaal er klaar voor zijn.. , zo ook je baarmoeder mond.

Share This Page