Hallo allemaal. Paar weekjes terug plaatste ik al iets omdat ik een vroege miskraam had. Nu heb ik netjes weer een eisprong gehad op dag 14 ( getest) en mijn nod is zaterdag. Zijn er meerdere meiden in deze situatie?? In mijn vorige bericht laatste reageerden er al dames die die maand erna zwanger waren !! Spannende tijden!! Heb het een beetje opzij gezet maar nu de nod nadert..... toch spannend!
Wat naar van je vmk. Gelukkig herpakt je cuclus zich meteen goed. Hier ook een miskraam gehad (6,3wk) en ik denk nu middenin de vruchtbare periode te zitten. En we hebben om de dag geklust, dus over een week of twee waag ik een testje. Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk. Ik voel vanalles, heb geen ovutesten gedaan dus het kan alle kanten op. Spannend hoor. Jij veel succes, ik duim voor een mooie test zaterdag, en natuurlijk een plakbeeb deze keer
Oef spannend he?! Ik vorige maand ook miskraam, en aankomend weekend NOD. Succes met zenuwen bedwingen en hopen op een nieuwe prachtige positieve test!!
Ook voor jou niet leuk met 6.5 week. Ik denk maar zo.. Het was dan gewoon niet het moment of een goede vrucht.. Spannend ook voor jou!! Ik probeer niks te voelen ben daar bewust niet zo mee bezig. Het hoeft ook helemaal niet eigenlijk de eerste weken.. Ik heb alleen wel rozige afscheiding maar goed ook dat kan alle kanten op.. Ben er nu erg rustig onder.. Meestal klopt mijn voor gevoel. Dat deed het vorige maand ook maar helaas deed moeder natuur zijn ding daar is niks aan te doen... Tuurlijk wordt je niet ongesteld! En ik ook niet hihi .. Ronde 6 voor jou zie ik??
Heb wel later dan normaal een eisprong gehad, en lees net dat dan je NOD ook later is, dus misschien mijn NOD toch niet dit weekend. (of gewoon helemaal niet natuurlijk )
nathalie.. ja klopt! dat wist ik idd.. ik had na de vroege miskraam ook een iets latere eisprong. Vorige maand dag 10 nu dag 14.. 2 weken later is je nod.. en eigenlijk niet later.. Vorige maand was ik dus al 4 dagen overtijd.. En had ik toch pech. Daarom durf ik niet dit weekend al te testen ik wacht eerst wel af of ik echt niet ongesteld wordt..
Hoi meiden, Hier waarschijnlijk ook een vroege miskraam vorige ronde. Begon met 12 dagen lang bloedverlies (bah!!) en nu inderdaad weer een heeeeeele lange cyclus. Gisteren eindelijk eisprong gehad (doe aan ovulatietesten dus dan weet je het iig zeker). Dus houd er rekening mee dat je later bent ja! Wel spannend iedere keer he.... ze zeggen dat het vruchtbaardere rondes zijn... ben benieuwd
Sabhout... Niet leuk he zo lang wachten!! Ik heb altijd een cyclus van 4 weken dat is wel prettig.. Nouja als je de eisprong gehad hebt weet je dat je nu over 2 weken ongesteld moet worden!! Ik hoor ook vaak dat het na een vroege miskraam juist vaak raak is!
Hier al twee keer ongesteld geweest, hopelijk een deze dagen weer een eisprong.. Heb zelf een miskraam gehad bij 10 weken.
Nee! Zeker niet! Denk je eindelijk een regelmatigere cyclus te krijgen gebeurt zoiets. Pfff. Nu op dag 34 dus sowieso een cyclus van 46/47 dgn. Als ik dan een positieve test heb kan ik ermee leven hihi ;P Jij succes aankomend weekend/volgende week. Ik zal voor je duimen! @ XmoonlightX: jeetje, bij 10 weken lijkt me erg zwaar emotioneel gezien. Ik hoop voor je dat je maar gauw een knaller van een ovutest mag hebben en daarna een positieve test Hier een website met boeiende artikelen: Zwanger en Zo - alles dat je wilt weten over zwanger worden en je zwangerschap
Heb er eigenlijk nu meer last van dan toen ik de miskraam had in april... Zit nu elke keer...wat nou als ik wel zwanger was gebleven, dan was ik nu 20 wk geweest...maar moet zeggen dat dit gevoel elke dag ook al wat minder wordt. ..gelukkig... Hopelijk de volgende ronde een plakbeeb
Ik verwacht komende dinsdag m'n NOD te heben. Ben niet helemaal zeker omdat ik alleen twijfel oculatie testen had en ze daarna ineens wel negatief werden. Kan dus ook nog paar daagjes later of eerder zijn. Na mijn miskraam begin dit jaar was ik direct opnieuw zwanger. Nu na de curettage een duidelijk langere cyclus gehad dan normaal, maar gelukkig wel ovulatie gehad en vandaag ook een duidelijk negatieve zwangerschapstest (2 wkn geleden was hij nog heel zwak pos). Als het nu weer direct raak is ben ik blij, alsdit niet zo is vind ik het ook wel goed. Dan kan ik eruit halen dat het misschien goed is om eens een menstruatie tussendoor te hebben Spannend ....
Jemig Elita, ik heb al veel moeite met 1 miskraam, heel veel sterkte voor jou! Hopelijk allemaal positieve testen voor ons!
Moonlight hoop ook voor jou op een plak beeb!! ik heb wel steeds vandaag borrels onderin de buik bij de baarmoeder daar. Heel grappig gevoel.. Ik snap dat je nu denkt dan was ik 20 weken.. maar straks als het echt blijft plakken denk je wat maakte ik me toch druk hihi.. Een vroege miskraam is voor mij geen echte miskraam.. Ik heb me er gelijk overheen gezet. Mijn mam ( heb nog jonger broertje en zusje) had een miskraam met 8.5 maand. Ik duim voor iedereen!!!!