Dag meiden, Ik zit met een probleem. 3 dagen achtereen 3 licht positieve testen, vanmorgen weer getest en die was heel licht. Vorige week, volgens kalender innestelingsdag had ik bloed/roze verlies wat stopte met bruin, 1,5 dag. Nu, 3/4 dagen voor nod, weer hetzelfde maar meer bruin dan bloed/rozeverlies. Kunnen dit toch symptomen zijn dat ik zwanger ben? Heeft iemand dit ook gehad en was toch zwanger? Ben bang....
het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn? ook al denk je dit al gehad te hebben. zolang je geen helder rood bloed verliest en geen echte menstratie hebt kan de bloeding afkomen van een zwangerschap. heel veel vrouwen hebben rond hun menstruatie en in het begin van de zwangerschap last van ligt bloedverlies zonder duidelijke oorzaak. dat je lichte testen hebt klinkt erg positief. je kunt nu echter alleen afwachten of de menstruatie doorzet of dat de bloeding weer stopt en je dus gewoon zwanger bent/blijft. probeer over 2 dagen nog een testje. als deze donkerder wordt dan zit het meestal wel goed succes