6 dagen na pregnyl pas ei?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ProudMom28, 28 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi meiden,

Hier ben ik weer. Het is nu 6 dagen geleden dat ik de pregnyl gezet heb. Alleen geen posi ovu test gehad. Tot de 5e dag pregnyl (gisteren) dus. Ik heb echt doorzichtig slijm net rauw eiwit. En had echt een buikpijn.. als ik geen pregnyl zou hebben gespoten, zou ik aannemen mij ei te hebben. Doorgaans weet ik dat met pregnyl max 48 uur het ei zou moeten springen. Maar zou het ook kunnen dat hij toch later springt? Volgens mij gyn kunnen de eitjes die nog niet rijp genoeg waren wel door groeien ondanks de pregnyl. Maar kwam niet zo vaak voor. Zou ik dan net diegeen zijn? Iemand ervaring? Ik heb met cb getest en hier kwam een smile :) en vanmorgen ook. Lijkt mij niet dat die liegen toch? Bedankt voor de reacties alvast. En duim voor jullie allemaal op een goede zwangerschap

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Heb je voor de pregnyl een echo gehad om te zien hoe groot je follikels waren?

3. ProudMom28

Ja heb ik. De toen grootste was 15 mm daaronder waren er 3 of 4 van rond de 10mm volgens de gyn kwam het enkel voor dat die door groeiden. Vind het echt zo gek he. Ik merk altijd dat mijn libido dat het eraan komt zeg maar haha. En dus tot gisteren geen last van, nu wil ik mijn man wel de hele dag bespringen hihi. En veel " vruchtbaar" slijm en buikpijn en ook gevoelige borsten.

4. ProudMom28

Hier de testen ook even geplaatst het bewijs haha

5. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Ik vind Pregnyl met 15mm best wel vroeg..Normaal springen je eitjes toch pas rond de 20 - 24mm? Ik mocht h'm altijd met 20mm zetten en dan sprong het eitje netjes 40 uur later.. Heb je het ziekenhuis al gebeld?

6. ProudMom28

Ja heb ik, het kon wel zeiden ze. Donderdags was ik geweest toen was hij 15 zaterdags pregnyl spuit gezet, sorry was niet duidelijk daarin. hij ging ervan uit dat hij die zaterdag ongeveer op 19 zou zitten.. Maar ik denk dat die kleintjes nu gewoon gesprongen zijn? Zou die cb test zomaar positief kunnen zijn?

7. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Huh, wat gek en had je dan geen posi ovu test na de pregnyl? Dan had ik altijd wel knallers hoor! Heel bijzonder, lijkt me inderdaad dat je lichaam weer een LH piek aanmaakt, maar of je ook echt een eisprong hebt, weet ik niet. Heb je de pregnyl wel goed gezet? Poeder en vloeistof?

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Nou moet ik zeggen dat ik wel eens met clomid 5 eitjes had en er bij de laatste follikel meting er al 1 was gesprongen, ik kreeg wel nog een ovitrelle injectie voor de andere eitjes, dat is andersom als bij jou is gebeurd, het zou zo kunnen zijn.. Het is echt even afwachten en ik zou het gewoon gezellig maken met je man! Luister naar je lichaam hihihi

9. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Oh zie dat je Pcos hebt? Dan kun je altijd positief testen met een ovulatietest heb ik wel eens gelezen?

10. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    De kans dat je ei niet springt na pregnyl is verwaarloosbaar. Door jouw pcos zijn ovutesten niet betrouwbaar, want daardoor kunnen de testen de hele maand positief uitslaan. Dat staat zelfs vaak in de bijsluiter. Ook slijm zegt niks. Na pregnyl is een van de bijwerkingen slijmvorming. Vertrouw op je medicatie en je artsen en wacht geduldig af hoe moeilijk dat ook is.

Sterkte met wachten!

11. ProudMom28

Hihi thanx ja just for shoure maar gezellie gemaakt. Ik heb idd pregnyl zowel de witte poeder als de doorzichtige vloeistof. Het is helemaal goed gegaan. Ik heb vanaf zaterdag nog geen posi ovu test gehad dus van de hcg kan het ook niet zijn, denk ik? Ik heb idd pcos en heb de gyn gevraagt of testen daar invloed op hebben? Hij hield zijn snor omhoog en schudde van nee.. Ach een lichaam is soms wel een grappig natuurlijk iets. Kon je er maar even in kijken he ;)

Deel Deze Pagina