Syndroom van Asherman

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mieke8, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn, het is wat je zegt. Ons gezinnetje voel zo ook al redelijk compleet. Lukt het niet, dan zijn we niet heel diep getreurd zeg maar. Lukt het wel, is het van harte welkom, ondanks de twijfels. Ik denk dat als het eenmaal zover is, dat alles wel op zijn plek komt.

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hier precies zo! Nou we zullen zien wat de toekomst ons brengt!

3. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik begrijp die twijfel, ik ben zelf pas 26, maar af en toe denk ik wel: ik ben zo gewent aan onze situatie, heb nu zoveel vrijheid met mn kereltje van 3,5 jaar enz enz. Ik schaam me daar wel voor, want aan de andere kant ben ik niet voor niets al zo'n tijd in mmm. Nog een kindje zou een groot geschenk zijn!

bedankt, nou ik hoop idd dat het komt, zoniet, bel ik even met het spaarne.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirjam, had je nou gister of eergister je laatst pillen ingenomen? Ik vandaag. Dus we lopen wel redelijk gelijk op. Kunnen we vergelijken wanneer de ongi start na het gebruik van de medicatie.

Oja, ik ben ook blij met jullie hoor!! ;)

5. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hej ja vandaag laatste pillen!
    nou ben benieuwd idd!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ben net ongesteld geworden, nog niet helemaal volle mep, maar het begin is er. Dus toch dag 2 na stoppen van de kuur.
    Vanmiddag spiraal eruit, toch wel spannend.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mooi zo. Succes Mieke.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Succes mieke!
    Ik ben ook ongesteld geworden, vorige week is spiraal eruit gegaan...ben gelijk goed ongesteld, rood bloed, ben ik niet gewend! Normaal begint het altijd met 3 dagenlang bruin en dan ergens de 4de dag pas echt rood bloed...

9. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog niks, alleen vreselijk sjaggerijnig en moe!

10. Marloes

Marloes Lid

16 feb 2011
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mieke, Hoop dat je een normale menstruatie heb. Heeft je gyn. De spiraal zonder complicatie eruit gehaald ?zullen voor je duimen.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ongi zet hier nog niet echt door, nog geen helderrood alleen wat bruine/roze vegen. Misschien morgen.

Spiraal is er uit! YES!! doktersassistente heeft het gedaan dus niet in het ziekenhuis. Ze heeft voorzichtig gedaan ;) Was zo gepiept.

Lynn, fijn dat je zo goed ongesteld bent.

Mirjam, zal van de week wel komen hoor.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, even weer een vraagje.
    De controle straks bij E. krijg ik dan weer een hystero?
    Als dat zo is, ik heb daar dan helemaal geen pijnstilling voor meegekregen???

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Mieke: Als het goed is is het een controle hysto ja, en ik moet zeggen dat ik ook niet voor elke hysto pijnstilling heb gehad hoor...
    Fijn dat het is meegevallen met spiraal uithalen!

Nou ben nog steeds goed ongie! Hopelijk duurt het dan nu ook maar 5-7 dagen ipv 10 dagen wat steeds de afgelopen maanden was...want ik ben nu dus steeds een paar dagen later ong dan ik zou moeten en dat betekent met een beetje pech dat ik tijdens mijn bruiloft ook ongesteld ben :cool: dus hoop dat het dan net gestopt is, als ik korter ong. zou zijn, dus 5-7 dagen, dan ben ik net op tijd denk ik

14. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee idd lynn, met je trouwen ongi lijkt me echt balen ja!

meiden ik heb een vraagje.... ik zit nu op dag 3 in de stopweek. wat nou als ik straks op dag 5 nog niet ongi ben? moet ik die dag daarna gewoon weer met estradiol beginnen?? ga morgen voor een lang weekendje weg, dus hopelijk hebben jullie nog tijd om te reageren!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirjam, gewoon je schema volgen. Vorig jaar werd ik ook pas op dag 5 na een primolutkuur ongi. Veel plezier dit weekend.

Lynn, nee dat zou niet fijn zijn, maar misschien blijft je ongi wel de komende 9 maanden uit en dus hopelijk een mooi huwelijkscadeau.

16. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn voor het snelle reageren, bedankt!

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @mieke: nou nee dat denk ik njiet want we slaan deze maand over, man zit aan de antibiotica en ik heb pijnstillers gehad waar ik niet zwanger mee mag raken...en ook vanwege de stress (pril zwanger en bruiloft) hebben we besloten deze maand over te slaan...

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn, oh oke, tja dan is het idd allemaal even anders. Hopelijk geen ongi tijdens je trouwdag, maar daar zal je dag vast niet minder om zijn toch?

Deze ongi is weer minder als de laatste keer (met hormoonkuur), baal ik wel van, maakt me weer onzeker. :(

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Mieke: bij mij waren de ongies ook minder zonder hormoonkuur, belangrijkste is dat er wel rood bloed is, zolang je rood bloed vloeit, ook al is dat niet heel veel, is het wel oke...

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lynn, maar dit is juist een ongi na mijn 2e kuur. En ik menstrueerde wel daarvoor, maar het was hooguit 1 dag, wel met wat rood bloed. Vandaar dat ik me nu weer een beetje zorgen maak. De vorige ongi van de eerste kuur was veel heftiger.

Deel Deze Pagina