Syndroom van Asherman

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mieke8, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat dat ook weer achter de rug is. Is toch weer een stap verder dan.
    Het is idd wel heel bijzonder om eventueel mee te kunnen kijken op het scherm wat er vanbinnen gebeurt en hoe het er uit ziet.
    Wanneer heb je ook al weer de ingreep?

2. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    26 april!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oja duhhuh lekker slim van mij, hihihi!!!!! Dat was natuurlijk mijn afspraak ;)
    En het staat ook nog eens in je onderschrift :)

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Fijn dat dit achter de rug is. Nog een paar weekjes, en ik hoop inderdaad zo vroeg mogelijk...

Suus

5. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    thx!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, even een vraagje. Ik slik nu voor de 3e dag primolut icm de estradiol. Nog 2 dagen te gaan en dan de 5 dagen stoppen.
    Maar ik had net wat vegen bloed, nog niet helderrood. Kan dit kloppen?
    Ik dacht dat ik pas tijdens de stopdagen ongesteld zou gaan worden, aangezien primolut je menstruatie ook uitsteld/vasthoudt.
    Maar heb het zeker mis?

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat is de bedoeling, maar kan het zijn dat je normaal gesproken nu wel ongesteld had moeten worden? Mijn cyclus kwam er ook dwars doorheen, namelijk. Hoe voel je je? Bijwerkingen, of valt het mee?

Suus

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha die Suus, fijn je antwoord altijd zo lekker snel hihihi.
    Morgen zit ik op dag 28 van mijn cyclus. Dus eigenlijk zou ik normaal gesproken ongeveer donderdag ongesteld moeten worden, maar soms heb ik wel eens een kortere LF (meestal wat langer).
    Nee helemaal geen bijwerkingen. Ja wat meer snoeplust :p dus daar moet ik zeker mee oppassen. Vorig jaar had ik echt enorm pijnlijke krampen door de primolut. Had dit wel weer verwacht eigenlijk?

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik zou denken dat je normale cyclus er dan tussendoor komt. Ik had dat alleen bij de eerste serie pillen hoor. Denk je niet dat de krampen van de verklevingen kwamen? Ik had trouwens wel behoorlijk pijnlijke menstruaties door het spiraal. Mocht jij dat ook krijgen, bij mij hielp alleen Feminax.

Suus

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Begin je eigenlijk dan vandaag weer te tellen als dag 1 of morgen aangezien het al avond is?
    Ik weet wel dat het niet een 'echte' cyclus is, maar tel het toch maar soort van mee.
    Dank je voor de tip.
    Geen idee of dat door de verklevingen kwam vorig jaar? Had een kuur voor 10 dagen 2 pillen. Voel nu wel wat lichte krampjes.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Van Primolut kreeg ik zelf geen krampen. Vorig jaar niet, en 20 jaar geleden ook niet. Ik zou denken dat het aan de verklevingen lag, die geven kramp. Ik denk dat je over een paar dagen nog een onttrekkingsbloeding krijgt, en dan pas na de tweede kuur weer. Daarna kon ik meteen weer normaal gaan tellen. Eerste dag vd laatste onttrekkingsbloeding was dan gewoon dag 1 vd cyclus.

Suus

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke dat was nog even een vraag idd. Ik denk dat dit niet echt doorzet, het is niet heel veel. En dat straks in de stopdagen de 'echte' onttrekkingsbloeding nog zal komen.
    Thanks.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, dat denk ik ook. Asje ;).

Suus

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Suus, ik denk dat ik weet waardoor die doorbraakbloeding is gekomen.
    Ik ben 1x afgelopen week de pillen vergeten. Echt dacht dat ik ze netjes had ingenomen, maar uit mijn telling blijkt dus van niet, echt heel raar???? Daarna dus weer gewoon geslikt en had nu dus 1x van beide 2 pillen over. Heb dat laatste setje dus ook niet meer genomen. Gister zou mijn laatste slikdag zijn en dat heb ik maar zo gelaten.
    Verder welke elke dag wat vegen rood bloed maar kan het met een inlegkruisje af. Echte ontrekkingsbloeding moet denk ik nog komen.
    Maar ik denk dat ik het nu dus een beetje verstoord heb :(

Hoe gaat het met de andere meiden??

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Aha vandaar! Ik heb toen zo'n schema gemaakt met hokjes die ik moest afkruisen, want ik zag die bui ook al hangen ;).

Nu zal de bloeding een dezer dagen wel komen!

Suus

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja das ook een goeie! Ik heb het doosje in de badkamer staan, dus na het douchen pilletjes innemen. Maar kennelijk dit weekend later gedoucht en er niet meer aan gedacht.... denk ik dan maar.

17. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ze zouden zo'n schemaatje op dat papier moeten afdrukken. Goeie tip voor onze dr. E!

18. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    vraagje.... hebben jullie voor de ingreep voor de zekerheid een zw.test gedaan?? ik zit te twijfelen, ik ben zo moe en misselijk, buikpijn etc.
    Ik weet heus wel dat ik niet zwanger kan zijn, maar ja, als ik daar lig en hij is bezig, ben ik het sowieso kwijt.
    Misschien een beetje dramatisch, maar t spookt door mijn hoofd.

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, heb ik gedaan. Maar waar zit je nu in je cylcus dan? Moet je bijna ongesteld worden? Want als er ook maar de geringste kans is dat je volgende week zwanger bent, dan gaat die hystero niet door. Door het water dat ze naar binnen spuiten, wordt een eventuele zwangerschap namelijk je eileiders of je buikholte in gespoten, met alle gevolgen vandien...

Suus

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mirjam, wat Suus zegt heeft dr. E mij ook gezegd. Wij hebbe gewoon even niks gedaan ruim van te woren om zeker te zijn. Ik zou dus zeker een test doen wanneer je twijfelt. Nog ruim een weekje!

Ik ben al 2 dagen goed ongesteld jippie!!! Naar verhouding loop ik nu leeg hihi.

Deel Deze Pagina