cyclus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door meen88, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hoi dames,

Welke dag moet ik rekenen als eerste dag van de cyclus. Is dat de dag waarop het bloedverlies begon of de dag waarop je het vruchtje bent verloren.
    Alvast bedankt!

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik geloof de eerste dag van het bloedverlies, maar ik weet het niet zeker. Ik zit zelf op dag 12 na een curettage. Ik had gisteren een soort van pms en mijn zwangerschapstesten zijn ook nog super positief. Ik denk dus dat heel precies rekenen deze cyclus voor mij iig helaas geen zin heeft.

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik telde de eerste dag van het bloedverlies.
    Sterkte!!

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Tja, volgens mij verschillen de meningen daarover nogal.
    Mijn VK zei dat je eigenlijk niet kan beginnen met tellen tot dat je weer ongesteld wordt.

MAARR ik ben eigenwijs en ben ook gaan tellen hoor. Tussen mijn eerste bloedverlies en het daadwerkelijke verlies van het vruchtje zat maar 1 dag. Dus ik heb die dag genomen om te beginnen met tellen.

5. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik weet ook niet zo goed wanneer ik begin met tellen. De dag dat het bloedverlies begon (16-10), dat het echt doorzette (18-10) of dat het ik het kindje verloor (20-10)?

Ik weet het zelf niet zo goed, maar wij zijn van plan om toch een ronde te wachten. Ik ga er denk maar vanuit dat ik ergens in de tweede helft van november weer ongesteld ga worden.

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik tel bij mij vanaf de dag van de curettage. Daarvoor heb ik wel wat bloedverlies gehad maar het vruchtje is gisteren weggehaald.
    Dus ik neem dat als dag 1.
    Ik zou dus ook in jou geval de dag van het verlies van het vruchtje nemen.... aangezien sommigen al weken van te voren wat bloedverlies hebben. Maar als het maar 1 dag scheelt maakt het ook niet heel erg veel uit. Je cyclus kan behoorlijk in de war zijn na je miskraam he, houd daar rekening mee. Je kan ook over 4 weken gaan menstrueren zonder dat er een ovulatie was schijnt...

Ik hoop dat we beiden snel weer zwanger zijn!

7. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    ze zeggen inderdaad eerste dag van de bloeding, ik zit nu op 4 weken en 1 dag na de eerste dag van de bloeding en vooralsnog nog steeds niet ongesteld, dus ik hoop dat mijn cyclus gauw normaal is, wil verder :(

8. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Hmm het is dus best nog ingewikkeld, zit niks anders op dan rustig afwachten. Mijn hcg is sinds gister 0 en de zwangerschapstesten zijn ook weer negatief. Hopelijk pakt het lichaam meteen de cyclus weer op.

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wordt jullie hcg trouwens standaard geprikt?

10. meen88

meen88 Bekend lid

6 jan 2014
    517
    389
    63
    Ik liep bij de gynaecoloog ivm evt bbz, gelukkig was dit niet het geval. De gynaecoloog wou mij net zolang zien tot dat mijn hcg waarde uit mijn lichaam was.

11. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn collega liep ook bij de gyn en bij haar werd het ook geprikt. Ik moet maandag terug naar de vk en dan zal ik eens vragen.

Deel Deze Pagina