Ik ben een 28 jarige moeder van 3 gezonde kinderen. Ik ben heel erg blij met mijn drie kids met name omdat mijn laatste bevalling bijna mijn leven heeft gekost. Ze hebben uiteindelijk mijn baarmoeder verwijderd na heel veel complicaties. Nu weet ik dat ik misschien wel tevreden moet zijn met 3 kinderen maar een 4de is nog altijd een wens. Nu heb ik nog wel eicellen want mijn eierstokken heb ik nog wel. Kan ik dan nog eiceldonatie doen? En is het dan heel erg vreemd om te vragen of diegene ook mijn draagmoeder zou willen zijn? Misschien wel een hele bijzondere manier om elkaar te kunnen helpen om 2 gezinnetjes compleet te maken. Denken meer mensen hier zo over?
Draagmoederschap is zeker mogelijk als je je eigen eierstokken nog hebt En een wens is een wens, en heeft het recht uit te komen of het nu wondertje nummer 1 of nummer 4 is Suc6 met je zoektoch, ik kan je helaas niet helpen aangezien ik er zelf al weer bijna 2 jaar over die om zwanger te worden :S
ik vind persoonlijk draagmoederschap een veel zwaardere last van eicellen doneren.. begrijp ik het goed dat je dan bedoeld dat jij jouw eicellen doneerd aan iemand die ze zelf niet heeft of daar bijvoorbeeld een medisch probleem mee heeft en niet zwanger kan worden en dat diegene dan voor jou draagmoeder zal zijn???. ik vind het totaal niet in verhouding staan.... maar aan de andere kant... het is niet belangrijk wat ik of anderen ervan denken... als jij iemand vind waarmee je dat zo kunt doen dan is dat geweldig...wat afschuwlijk dat ze je baarmoeder hebben verwijderd... groetjes Jose
Luna ik vindt het super knap dat je dit bericht hier plaatst en ik vindt het ook een heel mooi voorstel. Ik hoop dat iemand jouw eicellen kan gebruiken en ook draagmoeder voor jouw zou willen zijn! Wat vreselijk dat je baarmoederverwijderd is! erg heftig de laatste bevalling die je moest ondergaan. Ik kan je helaas niet helpen, ik doe er nu al ruim 3 jaar over om mijn eerste wondertje te mogen ontvangen en heb inmiddels al 3 vlinderjes. Ik weet zeker dat er iemand is die aan het hopen, bidden en wachten is op een annbod als die van jouw. Ik hoop dat jullie elkaar zullen vinden. Jose ik denk dat er in deze situatie geen goede verhouding kan zijn! Beide vrouwen kunnen met behulp van elkaar hun droom uitlaten komen dat is heel mooi. Er is geen betere manier om iemand anders te helpen. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik denk dat het niet anders kan! Liefs ecl
Ik denk wel dat je gewoon eiceldonor kunt zijn. Het is alleen een flinke zoektocht naar een ruil-moeder denk ik. Ik vraag me af hoe je dat in de praktijk doet. Want de meeste draagmoeders hebben juist hun gezinnetje al compleet.. Draagt ze eerst jou kindje, en dan haar eigen - lijkt me moeilijk voor die moeder, zeker als ze een kinderwens heeft, en stel je voor dat er iets misgaat waardoor ze niet opnieuw zwanger kan worden. Of als ze eerst haar kindje draagt en dan de jouwe - wat dan als die moeder zegt dat ze niet nog eens zwanger wil zijn, of zelfs niet zwanger kan zijn. Je kunt haar niet dwingen lijkt me. Lastig. Maar wie weet vind je iemand waarmee je een mooie afspraak kunt maken!!