Hoi allemaal zoals de meeste weten is villa happ failliet. Nu heb ik hier dus nog een cadeau bon liggen van 25 euro! zo jammer, heeft iemand enig idee of ik die nog ergens in kan leveren? Kan op i net ook niks meer over die winkel vinden.. Bedankt, Danielle
Dan heb je vast al een paar maanden niet meer geshopt Al sinds augustus ofzo... Helaas een kadobon kun je niets meer mee
een moeder van school werkt bij woods in arnhem en zij vertelde mij dat hun een gedeelte van de villa happ winkel hadden overgenomen... neem anders even met woods in deventer contact op! Kinderkleding babykleding Carbone, Bengh en Vingino
Haha ja t is idd al een paar maanden zo.. hmm erg jammer!!!! @ Mutsevluts oh dat zou super zijn ga ik even doen! bedankt!
in oud-beijerland zat een winkeltje van villa hap en daar kon ik hem nog inleveren maar dat kwam ook deels doordat ik toen wat via internet had besteld en al had betaald en niet had gekregen
in ettenleur zit nu een andere kinderkleding winkel in het pand van villa happ en die hebben al die dingen overgenomen. Misschien is er bij jou in de buurt ook een winkeltje dat dat gedaan heeft.