Hoofdpijn

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lobi, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een vraagje. Als mijn dochtertje gehuild heeft, na een flinke huilbui, maar ook een relatief klein huiltje zeg maar, dan klaagt ze daarna altijd over hoofdpijn. Herkent iemand dit?
    Mijn dochtertje is nu 2,5 jaar en ze heeft dit al een vrij lange tijd.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Vervelend zeg. Ik heb er nooit eerder over gehoord. 'k weet eigenlijk ook niet zo goed wat je er mee moet doen, misschien even bij de huisarts navragen?

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heb ik zelf ook wel eens, dus ik kan het me wel voorstellen...

4. Ja ik herken het ook wel. Als ik gehuild heb voel ik mn hoofd ook. Ik weet natuurlijk niet of het haar echt pijn doet, of dat ze haar hoofdje voelt zeg maar..

Lastig vind ik dit.
    Bonnie, ik heb het ooit eens aangegeven. Maar dat was bij een vervangster. Ik denk dat ik er mss inderdaad binnenkort maar weer eens mee naar de dokter ga.

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Vind het ook niet raar. Ik heb het zelf ook wel. Stomme is dat ik mijn dochter er niet zo snel iets voor zou geven en mijzelf wel.

Noor heeft ook wel eens hoofdpijn, tenminste dat geeft ze aan. Ik geef haar er eigenlijk niets voor. Jullie?

Als je er mee zit zou ik het eens voorleggen bij je art of bij de assistente.

6. Nee ik geef haar er ook niks voor (tegen). Meestal is het ook zo weer over. Als ze gehuild heeft en ze is weer rustig, dan begint ze daarna weer te huilen en zegt ze: au mijn hoofdje. En dat duurt dan niet zo heel lang. Het is dus niet zo dat de hoofdpijn lang blijft, mede om die reden geef ik er ook niks voor. Eventjes rustig aan doen en dan is de hoofdpijn alweer weg ook.

Heeft jouw dochtertje ook pijn na het huilen of in het algemeen?

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Noor hoor ik er idd vaak ook niet meer over, vandaar ook dat ik haar er niets voor geef.

Pijn na het huilen heeft ze wel, maar ook soms komt ze naar mij toe en zegt ze 'au' en wijst ze naar haar hoofd. Maar ook dan is het een kusje van mama er op en dan hoor ik haar er ook niet meer over

8. Het is ook heel moeilijk te beoordelen vind ik. Als het na een paar minuutjes alweer over is, is het dan wel echt hoofdpijn of is het meer de druk die ze dan voelen door het huilen. Echte hoofdpijn houdt meestal toch wel wat langer aan..
    de volgende keer als ik naar de huisarts moet, ga ik het iig even bespreken.

Deel Deze Pagina