Het zit zo, ik ga al jaren ieder jaar mijn kerstinkopen doen in Dusseldorf, dit doen we al generaties lang en generaties lang word het een eet en winkel festijn die dag Het lekkerste wat ik vind zijn de gepofte aardappels met die heerlijke kruidenboter. Nou heb ik al heel veel kruidenboters hier in nederland geprobeerd in de hoop deze overheerlijke kruidenboter te kunnen vinden maar geen enkele kan tippen aan die van Duitsland. Ieder jaar weer denk ik '' als ik dit keer in dusseldorf ben vraag ik even aan dat vrouwtje welke kruidenboter dit is '' en je raadt het al, ieder jaar vergeet ik het Nu is mijn vraag, wie o wie weet welke kruidenboter dat is en dan het belangrijkste waar zou ik het kunnen kopen ?? Please help me
Nee die krijg je niet, je krijgt een gepofte aardappel met een homp kruidenboter erop en thats is .. En ik mijn goede duits ( not ) durf dus niets te vragen hahahah denk misschien zijn er hier dames die in duitsland wonen en weten over welke ik het misschien heb.
kan dus gewoon eigen recept zijn dan kom je er moeilijk achter alleen door dus aan die vrouw te vragen. en dat word dus wachten tot kerst. ze hebben hier namelijk ook echt een ruime keuze aan kruidenboters ook veel zelfde als in nederland erg lastig dus. tis goed mogelijk dat het met schmand is das een soort zure room en dan kruiden erdoor.
Zure room word niet hard toch ? Dit was namelijk echt een boter, het was ook echt gesmolten boter als het op die warme aardappel lag, jeetje krijg gelijk trek als ik het er over heb hihihih
Is het dan niet diezelfde als van de lidl toevallig? Die is behoorlijk hard die kruidenboter ( je hebt 2 verschillende een zacht en harde) Die harde gebruiken wij altijd om op vlees te laten smelten bijv.
wist niet dat ze bij de lidl een harde hadden, ken alleen die zachte creme boter, zal morgen eens kijken... thanx !
aah ok harde, tjah ook die is er in veel varianten hihihi in rolletjes bij de supermarkt hier heb je ze met knoflook en met gewone kruiden en met soort rooie kruiden.... zoveel variatie
@pompeltje, heb ff zitten googlen maar die harde boter van de lidl is het ook niet ... Denk dat ik binnenkort maar even een weekendje duitsland moet boeken om dan het hele weeken alleen maar kruidenboter te gaan eten hahahah