Geslacht te zien op 3D echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jiseb, 13 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Afgelopen week heb ik een extra echo gehad en heb ik ook foto’s in 3D mee gekregen. Op een ander topic gaf een van de leden aan dat ze het geslacht kon zien. Dat vond ik zo leuk en spannend, dat ik me afvraag of er meer zijn die iets zien. Ik ben zo benieuwd! Bedankt alvast!

Bijgevoegde bestanden:

2. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    ik zie er niks op...maar vind 14 weken ook nog wel vroeg om echt wat te kunnen zien.
    misschien @RoGiJuLi die is echt een expert!!

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Hier is het geslacht niet op te zien.
    Wel zie je de navelstreng mooi vastzitten aan de navel en (op de foto) naar rechts gaan

Jiseb vindt dit leuk.
  4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik begreep dat je met een goed apparaat vanaf 14 weken het geslacht kan zien, maar misschien is het inderdaad nog wat vroeg.

5. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    als je het echt wil weten dat hoe laat zou ik gewoon lekker een pret echo met geslachtsbepaling laten doen...nu kan het weer.(voor hoe lang)

6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ja klopt, zou kunnen, maar waarschijnlijk heb ik maandag weer een echo bij de gynaecoloog, dus wellicht is daar iets te zien. Ik ben wat dat betreft echt verwend (helaas wel met een reden, maar toch). Heb nu al 6 echo’s gehad. En anders wachten we nog even een paar weken tot de 20 w echo. :)

7. marianne ivf

marianne ivf Actief lid

25 jul 2006
    184
    30
    28
    ik ook hoor heb er ook veel gehad maar telkens niet te zien....ik heb met koningsdag toch maar een pret echo laten doen toen sommige bureaus het weer gingen doen terwijl ik 1 1/2 week later de screeningsecho had....maar ben zoooo blij dat ik het heb gedaan...ik moest het gewoon weten hahaha

Jiseb vindt dit leuk.
  8. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @RoGiJuLi Een aantal anderen en ik dachten een hoefijzertje ‘achter’ de navelstreng te zien. Maar dat zou dus ook iets anders kunnen zijn?

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is denk wat anders, want als daar het geslacht zou zitten, dan het wel heel dicht op de navel ;)
    M.i. valt het geslacht weg op deze echo doordat het daar heel donker is omdat de uk net billen naar beneden "gedrukt" zit :)

Jiseb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina