Afgelopen week heb ik een extra echo gehad en heb ik ook foto’s in 3D mee gekregen. Op een ander topic gaf een van de leden aan dat ze het geslacht kon zien. Dat vond ik zo leuk en spannend, dat ik me afvraag of er meer zijn die iets zien. Ik ben zo benieuwd! Bedankt alvast!
ik zie er niks op...maar vind 14 weken ook nog wel vroeg om echt wat te kunnen zien. misschien @RoGiJuLi die is echt een expert!!
Hier is het geslacht niet op te zien. Wel zie je de navelstreng mooi vastzitten aan de navel en (op de foto) naar rechts gaan
Ik begreep dat je met een goed apparaat vanaf 14 weken het geslacht kan zien, maar misschien is het inderdaad nog wat vroeg.
als je het echt wil weten dat hoe laat zou ik gewoon lekker een pret echo met geslachtsbepaling laten doen...nu kan het weer.(voor hoe lang)
Ja klopt, zou kunnen, maar waarschijnlijk heb ik maandag weer een echo bij de gynaecoloog, dus wellicht is daar iets te zien. Ik ben wat dat betreft echt verwend (helaas wel met een reden, maar toch). Heb nu al 6 echo’s gehad. En anders wachten we nog even een paar weken tot de 20 w echo.
ik ook hoor heb er ook veel gehad maar telkens niet te zien....ik heb met koningsdag toch maar een pret echo laten doen toen sommige bureaus het weer gingen doen terwijl ik 1 1/2 week later de screeningsecho had....maar ben zoooo blij dat ik het heb gedaan...ik moest het gewoon weten hahaha
@RoGiJuLi Een aantal anderen en ik dachten een hoefijzertje ‘achter’ de navelstreng te zien. Maar dat zou dus ook iets anders kunnen zijn?
Dat is denk wat anders, want als daar het geslacht zou zitten, dan het wel heel dicht op de navel M.i. valt het geslacht weg op deze echo doordat het daar heel donker is omdat de uk net billen naar beneden "gedrukt" zit